Berta Sándor
Már idén gyárthatják a tükör-OLED-et
A Samsung egy hónappal ezelőtt mutatta be a tükör-OLED képernyőjét, amelynek a sorozatgyártása már az idén elkezdődhet.
Az új terméket először egy ázsiai ékszerüzletlánc rendszeresíti, ahol az eddig használt első generációs Magic Mirror nevű készülékeket válthatja fel és lehetővé teheti a különböző ékszerek virtuális felpróbálását. A Chow Sang Sang Group nevű ékszerüzletláncnak több mint 200 boltja van Hongkongban, Makaóban, Tajvanon és Kínában, s már meg is rendelte az első tükröket. A jelenlegi első generációs Magic Mirror eszközök először lefilmezik a hagyományos tükör előtt álló ügyfelet, majd megjelenítik a kész képet, mely már ki van egészítve a virtuális ékszerekkel, így a vásárló megtudhatja, hogyan mutatna rajta a kiválasztott ékszer. Az új OLED kijelző viszont már eleve tükörként is működik, így az Intel RealSense kameráival már csak a virtuális ékszereket kell megjeleníteni.
A Business Korea és a Digital Times Korea egyaránt arról számolt be, hogy a tükrökhöz szükséges 55 hüvelykes OLED-paneleket a Samsung A2-es üzemében készítik majd el, a létesítmény a dél-koreai Tangjeong Ipari Komplexumban található. Itt gyártják egyébként a mobil eszközökbe beépített AMOLED-kijelzőket is. Korábban a legnagyobb termelési kapacitás használatakor 7000 munkás dolgozott a gyárban.
Az új tükör-OLED-et a Samsung június elején a hongkongi Retail Asia Expo keretében mutatta be, de akkor a konszern még nem közölte, hogy mikor vezethetik be a terméket. Ugyanakkor hiába indul el az idén a sorozatgyártás, az új modell idei piacra dobása ettől még egyáltalán nem biztos. Az új készülékek tömegpiaci integrációját továbbra is a Mirum marketing- és reklámügynökség végzi, amely korábban az első generációs Magic Mirror tükrök elterjesztéséért is felelt. Az új termék elsősorban az ékszerüzletekben és a butikokban jelenhet meg, emellett különböző információk (időjárási adatok stb.) megjelenítésére is alkalmas lehet.
Az új terméket először egy ázsiai ékszerüzletlánc rendszeresíti, ahol az eddig használt első generációs Magic Mirror nevű készülékeket válthatja fel és lehetővé teheti a különböző ékszerek virtuális felpróbálását. A Chow Sang Sang Group nevű ékszerüzletláncnak több mint 200 boltja van Hongkongban, Makaóban, Tajvanon és Kínában, s már meg is rendelte az első tükröket. A jelenlegi első generációs Magic Mirror eszközök először lefilmezik a hagyományos tükör előtt álló ügyfelet, majd megjelenítik a kész képet, mely már ki van egészítve a virtuális ékszerekkel, így a vásárló megtudhatja, hogyan mutatna rajta a kiválasztott ékszer. Az új OLED kijelző viszont már eleve tükörként is működik, így az Intel RealSense kameráival már csak a virtuális ékszereket kell megjeleníteni.
A Business Korea és a Digital Times Korea egyaránt arról számolt be, hogy a tükrökhöz szükséges 55 hüvelykes OLED-paneleket a Samsung A2-es üzemében készítik majd el, a létesítmény a dél-koreai Tangjeong Ipari Komplexumban található. Itt gyártják egyébként a mobil eszközökbe beépített AMOLED-kijelzőket is. Korábban a legnagyobb termelési kapacitás használatakor 7000 munkás dolgozott a gyárban.
Az új tükör-OLED-et a Samsung június elején a hongkongi Retail Asia Expo keretében mutatta be, de akkor a konszern még nem közölte, hogy mikor vezethetik be a terméket. Ugyanakkor hiába indul el az idén a sorozatgyártás, az új modell idei piacra dobása ettől még egyáltalán nem biztos. Az új készülékek tömegpiaci integrációját továbbra is a Mirum marketing- és reklámügynökség végzi, amely korábban az első generációs Magic Mirror tükrök elterjesztéséért is felelt. Az új termék elsősorban az ékszerüzletekben és a butikokban jelenhet meg, emellett különböző információk (időjárási adatok stb.) megjelenítésére is alkalmas lehet.