Berta Sándor
A Lenovónak túl drága volt a Nokia
A kínai gyártó belépett a tabletek és az okostelefonok piacára, azonban elsősorban innovációkat keres és nem követ minden trendet.
Yang Yanqing, a Lenovo vezérigazgatója közölte, hogy azért nem vásárolták fel a Nokiát, mert nekik túl drága volt, egy másik cégnek azonban nem. A menedzser ezzel arra utalt, hogy ők végül a Motorolát szerezték meg, míg a Nokia mobil üzletágát tavaly szeptemberben a Microsoft vette meg 7,2 milliárd dollárért.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
Az üzletember kijelentette, hogy ők is kínálnak majd Windows Phone készülékeket, igaz, azzal kapcsolatban nem közölt konkrét időpontot, hogy mikortól kerülhetnek a boltokba ezek a modellek. A céljuk az, hogy minden árkategóriában jelen legyenek. Fontosnak tartják, hogy a Motorola márka nem csak az Amerikai Egyesült Államokban, de Európában is jól cseng, azonban a márkanév továbbvitelének vagy elhagyásának kérdésében még nem született döntés. A Motorola Mobility átvétele legkésőbb őszre lezárulhat.
A Lenovo 2012-ben 147 millió dollárért felvásárolta a Digibras nevű céget, hogy elkerülje az importeszközökre Brazíliában kivetett magas adókat. A Digibras többek között telefonokat, PC-ket és televíziókat gyárt, amiket CCE márkanéven forgalmaz. A kérdésre, miszerint az üzletkötés azt jelenti-e, hogy a Lenovo belép az okostévék piacára, Yanqing azt válaszolta, hogy idén nem. A vezérigazgató a viselhető technikákban sem lát nagy lehetőségeket és ezzel az álláspontjával teljes mértékben szembemegy az általános piackutatói véleményekkel.
Az óriáscég továbbra is elsősorban a PC-piacra, valamint a táblagépekre és az okostelefonokra akar koncentrálni, és pontosan tisztában vank azzal, hogy a számítógépek háttérbe szorulnak. A Lenovónál már tavaly tavasszal több pénzt folyt be a tábla PC-k és az okostelefonok eladásából, mint a PC-k értékesítéséből.
Yang Yanqing, a Lenovo vezérigazgatója közölte, hogy azért nem vásárolták fel a Nokiát, mert nekik túl drága volt, egy másik cégnek azonban nem. A menedzser ezzel arra utalt, hogy ők végül a Motorolát szerezték meg, míg a Nokia mobil üzletágát tavaly szeptemberben a Microsoft vette meg 7,2 milliárd dollárért.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
Az üzletember kijelentette, hogy ők is kínálnak majd Windows Phone készülékeket, igaz, azzal kapcsolatban nem közölt konkrét időpontot, hogy mikortól kerülhetnek a boltokba ezek a modellek. A céljuk az, hogy minden árkategóriában jelen legyenek. Fontosnak tartják, hogy a Motorola márka nem csak az Amerikai Egyesült Államokban, de Európában is jól cseng, azonban a márkanév továbbvitelének vagy elhagyásának kérdésében még nem született döntés. A Motorola Mobility átvétele legkésőbb őszre lezárulhat.
A Lenovo 2012-ben 147 millió dollárért felvásárolta a Digibras nevű céget, hogy elkerülje az importeszközökre Brazíliában kivetett magas adókat. A Digibras többek között telefonokat, PC-ket és televíziókat gyárt, amiket CCE márkanéven forgalmaz. A kérdésre, miszerint az üzletkötés azt jelenti-e, hogy a Lenovo belép az okostévék piacára, Yanqing azt válaszolta, hogy idén nem. A vezérigazgató a viselhető technikákban sem lát nagy lehetőségeket és ezzel az álláspontjával teljes mértékben szembemegy az általános piackutatói véleményekkel.
Az óriáscég továbbra is elsősorban a PC-piacra, valamint a táblagépekre és az okostelefonokra akar koncentrálni, és pontosan tisztában vank azzal, hogy a számítógépek háttérbe szorulnak. A Lenovónál már tavaly tavasszal több pénzt folyt be a tábla PC-k és az okostelefonok eladásából, mint a PC-k értékesítéséből.