Berta Sándor

Ultra HD tartalmakat kínálna a Samsung

Hiába elérhető egyre több 4K felbontású televízió, ezekhez alig van megfelelő tartalom. Ezen változtatna két új ajánlat segítségével a dél-koreai gyártó.

A társaság a tavalyi berlini Híradástechnikai Kiállítás (IFA) óta az egyik fő termékcsoportjaként kezeli az Ultra HD tévéket. Miután eddig nem jelent meg túl sok 4K-tartalom, ezért a Samsung cselekvésre szánta el magát. "Piacvezetőként nem csak az a felelősségünk, hogy fejlett termékeket jelentessünk meg, hanem az is, hogy megteremtsük ezekhez a megfelelő ökorendszert" - jelentette ki Kyung-shik Lee, a társaság televíziós részlegén belül működő stratégiai szolgáltatás vezetője. A menedzser közlése szerint a felvázolt elképzelést egyrészt úgy valósítanák meg, hogy az Amazon, az M-GO, a Netflix, a Comcast és a DIRECTV streaming-szolgáltatását is hozzáférhetővé tennék a készülékeiken. Ennek köszönhetően a partnereik Ultra HD tartalmai közvetlenül a megjelenéskor elérhetővé válnának a felhasználók számára.

Az óriáscég azt is tervezi, hogy kiad egy UltraHD videocsomagot, amely a 20th Century Fox Home Entertainment és a Paramount Pictures filmjeit, valamint egyéb anyagait tartalmazza. A csomagokat hagyományos merevlemezekre másolnák fel és így értékesítenék. A csomagot megvásárlók a Samsung tévéin keresztül további felvételekhez férhetnek majd hozzá. A vállalat tevékenysége függetlenül lesz attól, hogy a filmek és más anyagok elérhetők lesznek-e a streaming-partnerek kínálatában vagy sem.

Marcel Gonska, a WLC GmbH képviselője tavaly júliusban arra mutatott rá, hogy a gyártóknak figyelniük kell a tartalmakra, ha nem akarják, hogy ugyanúgy járjanak, mint a 3D-televíziók esetében, hiszen ezek nélkül az okos- és az ultranagy felbontású tévék értelmetlenek. "A HD tartalmak is 25 évet vártak az áttörésre. Az ilyesmi eltart egy ideig" - jegyezte meg Gonska.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • MANOWAR #3
    halgatyo : Amen :) sajna nemtudok +1-et adni, es a hozzaszolasokat is lelehet tiltani :D
  • halgatyó #2
    A modern világban az elfogadható áron történő tömegtermelés az, ami el tud terjedni. Ehhez azonban kell a vásárlóképes tömegigény is.
    A vásárlóközönség azonban igen sokféle emberből áll, akiknek az izlése és elvárásai igen széles skálán szórnak. Emiatt bizonyos túl extravagáns és sokak számára szokatlan vagy kifejezetten dühítő fa**ságokat nem célszerű ERŐLTETNI.
    Egy ilyen dühítő és szinte megszokhatatlan baromság ez az egyre alacsonyabb csík formájú képernyő. Egyszerűen rosszul leszek, ha látom.
    A normális monitor 5:4 vagy 4:3 arányú (szélesség/magasság). A 16:10-et még meg tudom szokni, de az ennél csíkformájúbbakat SOHA.

    Ilyen körülmények között jelentős szerepe van a KÉNYSZERÍTETTSÉG ÉRZETÉNEK.
    Fontos, hogy mindenki találjon magának olyan monitort, amilyet venni szeretne. Ha nem talál, mert egyszerűen nem gyártanak, azal rákényszerítenek, hogy olyat vegyek, amilyet nem akarok, és ettől egyre jobban fogom utálni.
    MERT MÁSMILYEN MONITOR CÉLSZERŰ SZÖVEG (DOKUMENT) SZERKESZTÉSHEZ, TERVEZÉSHEZ, RAJZOLÁSHOZ, MINT A DÖGBA**Ó IDIÓTA AMERIKAI FILMEK BAMBULÁSÁHOZ!

    RÉGEN, VALAMIKOR amikor még csak moziban lehetett filmeket nézni, akkor még volt valami értelme az úgynevezett "szélesvászon" megjelölésnek.
    Ma már SEMMI! Csak marketing, divatmajmolás, konformista idiótáknak.
  • asgh #1
    A 4K ugyanolyan kudarc a tv piacon, mint a 3D. A streamelhető tartalom meg milyen minőségű lesz, te jó ég... agyontömörített, teli ocsmány artifactokkal, de legalább 4K. Gratulálok.