Berta Sándor
Ultra HD tartalmakat kínálna a Samsung
Hiába elérhető egyre több 4K felbontású televízió, ezekhez alig van megfelelő tartalom. Ezen változtatna két új ajánlat segítségével a dél-koreai gyártó.
A társaság a tavalyi berlini Híradástechnikai Kiállítás (IFA) óta az egyik fő termékcsoportjaként kezeli az Ultra HD tévéket. Miután eddig nem jelent meg túl sok 4K-tartalom, ezért a Samsung cselekvésre szánta el magát. "Piacvezetőként nem csak az a felelősségünk, hogy fejlett termékeket jelentessünk meg, hanem az is, hogy megteremtsük ezekhez a megfelelő ökorendszert" - jelentette ki Kyung-shik Lee, a társaság televíziós részlegén belül működő stratégiai szolgáltatás vezetője. A menedzser közlése szerint a felvázolt elképzelést egyrészt úgy valósítanák meg, hogy az Amazon, az M-GO, a Netflix, a Comcast és a DIRECTV streaming-szolgáltatását is hozzáférhetővé tennék a készülékeiken. Ennek köszönhetően a partnereik Ultra HD tartalmai közvetlenül a megjelenéskor elérhetővé válnának a felhasználók számára.
Az óriáscég azt is tervezi, hogy kiad egy UltraHD videocsomagot, amely a 20th Century Fox Home Entertainment és a Paramount Pictures filmjeit, valamint egyéb anyagait tartalmazza. A csomagokat hagyományos merevlemezekre másolnák fel és így értékesítenék. A csomagot megvásárlók a Samsung tévéin keresztül további felvételekhez férhetnek majd hozzá. A vállalat tevékenysége függetlenül lesz attól, hogy a filmek és más anyagok elérhetők lesznek-e a streaming-partnerek kínálatában vagy sem.
Marcel Gonska, a WLC GmbH képviselője tavaly júliusban arra mutatott rá, hogy a gyártóknak figyelniük kell a tartalmakra, ha nem akarják, hogy ugyanúgy járjanak, mint a 3D-televíziók esetében, hiszen ezek nélkül az okos- és az ultranagy felbontású tévék értelmetlenek. "A HD tartalmak is 25 évet vártak az áttörésre. Az ilyesmi eltart egy ideig" - jegyezte meg Gonska.
A társaság a tavalyi berlini Híradástechnikai Kiállítás (IFA) óta az egyik fő termékcsoportjaként kezeli az Ultra HD tévéket. Miután eddig nem jelent meg túl sok 4K-tartalom, ezért a Samsung cselekvésre szánta el magát. "Piacvezetőként nem csak az a felelősségünk, hogy fejlett termékeket jelentessünk meg, hanem az is, hogy megteremtsük ezekhez a megfelelő ökorendszert" - jelentette ki Kyung-shik Lee, a társaság televíziós részlegén belül működő stratégiai szolgáltatás vezetője. A menedzser közlése szerint a felvázolt elképzelést egyrészt úgy valósítanák meg, hogy az Amazon, az M-GO, a Netflix, a Comcast és a DIRECTV streaming-szolgáltatását is hozzáférhetővé tennék a készülékeiken. Ennek köszönhetően a partnereik Ultra HD tartalmai közvetlenül a megjelenéskor elérhetővé válnának a felhasználók számára.
Az óriáscég azt is tervezi, hogy kiad egy UltraHD videocsomagot, amely a 20th Century Fox Home Entertainment és a Paramount Pictures filmjeit, valamint egyéb anyagait tartalmazza. A csomagokat hagyományos merevlemezekre másolnák fel és így értékesítenék. A csomagot megvásárlók a Samsung tévéin keresztül további felvételekhez férhetnek majd hozzá. A vállalat tevékenysége függetlenül lesz attól, hogy a filmek és más anyagok elérhetők lesznek-e a streaming-partnerek kínálatában vagy sem.
Marcel Gonska, a WLC GmbH képviselője tavaly júliusban arra mutatott rá, hogy a gyártóknak figyelniük kell a tartalmakra, ha nem akarják, hogy ugyanúgy járjanak, mint a 3D-televíziók esetében, hiszen ezek nélkül az okos- és az ultranagy felbontású tévék értelmetlenek. "A HD tartalmak is 25 évet vártak az áttörésre. Az ilyesmi eltart egy ideig" - jegyezte meg Gonska.