Szekeres Viktor
Remek startot produkált a SuperTV2
A TV2 úgy véli, hogy sikert aratott a nézők körében a 2 millió háztartásban elérhető SuperTV2. A TV2-csoport csatornája a kábelcsatornák élmezőnyében debütált.
November 2-án, pénteken indult a TV2-csoport legfiatalabb csatornája, a SuperTV2. A csatorna lefedettsége majdnem elérte a 2 millió háztartást, ami azt jelenti, hogy a lakosság több mint fele, vagyis 5,5 millió ember tudja fogni már indulásától kezdve az adót.
A SuperTV2 az első adásnapján a 18-49 éves korosztály körében teljes napon 1,67%-os, főműsoridőben 1,94%-os közönségarányt produkált. A SuperMokka debütáló adása 3,3%-os, a Jóban Rosszban két része 1,9%-os, míg a Tények Hatkor 4%-os közönségarányt ért el. Az első napi teljesítménye alapján a SuperTV2 főműsoridőben, a 18-49 évesek körében 1,94%-os közönségarányával a hetedik negyedik helyre került a csatornák toplistáján a TV2, az RTL Klub, az m1, a Cool, a Film+ és a Viasat3 mögött.
A SuperTV2 második napján, szombaton 1,7%-os, míg főműsoridőben 1,5-os piaci részesedést ért el, vasárnap pedig, teljes napon és főműsoridőben is 1% körüli eredményt produkált, amivel a jóval kevesebb otthonban elérhető RTLII-t is megelőzte.
November 2-án, pénteken indult a TV2-csoport legfiatalabb csatornája, a SuperTV2. A csatorna lefedettsége majdnem elérte a 2 millió háztartást, ami azt jelenti, hogy a lakosság több mint fele, vagyis 5,5 millió ember tudja fogni már indulásától kezdve az adót.
A SuperTV2 az első adásnapján a 18-49 éves korosztály körében teljes napon 1,67%-os, főműsoridőben 1,94%-os közönségarányt produkált. A SuperMokka debütáló adása 3,3%-os, a Jóban Rosszban két része 1,9%-os, míg a Tények Hatkor 4%-os közönségarányt ért el. Az első napi teljesítménye alapján a SuperTV2 főműsoridőben, a 18-49 évesek körében 1,94%-os közönségarányával a hetedik negyedik helyre került a csatornák toplistáján a TV2, az RTL Klub, az m1, a Cool, a Film+ és a Viasat3 mögött.
A SuperTV2 második napján, szombaton 1,7%-os, míg főműsoridőben 1,5-os piaci részesedést ért el, vasárnap pedig, teljes napon és főműsoridőben is 1% körüli eredményt produkált, amivel a jóval kevesebb otthonban elérhető RTLII-t is megelőzte.