Szekeres Viktor
Kikerültek az RTL2 első nézettségi adatai
Október 1-jén megkezdte adását az RTL II, nem is kevés háztartásban, hiszen hétfőtől közel egymillió otthonban vált elérhetővé a csatorna műsora, mely jórészt sorozatokból áll.
Az RTL2 hivatalos nézettségi adatai október 2-tól állnak rendelkezésre a Nielsennél. Ezek szerint kedden főműsoridőben 1,06 %-os közönségarányt ért el a csatorna a 18-49 éves korosztály körében, amivel a Nielsen által mért magyar nyelvű csatornák versenyében a 17. helyet szerezte meg. Ezzel az eredménnyel olyan évek óta működő csatornákat utasított maga mögé, mint a Fem3 és a Story4. Kedden a Heti Hetes az éppen televíziót néző 18-49 éves korcsoport 1.59 %-át ültette képernyő elé, ezen a napon a legnézettebb műsor lett a csatornán. Kicsit maradt csak le tőle az Egy rém modern család, amely 1,38%-os közönségarányt ért el.
Szerdán is a legnézettebb RTL II-es műsor egy hazai gyártású produkció lett. A Forró nyomon Máté Krisztinával átlagosan a kereskedelmi célcsoport 1,78%-át vonzotta. Szintén jól szerepelt az RTL II Híradó, Rábai Balázs hírösszefoglalójára csütörtökön ebben az időben televíziót néző 18-49 éves korosztály 2%-a volt kíváncsi. A csütörtöki toplista élén azonban beelőzte az Egy rém modern család, amelyre a nézők 4,2%-a kapcsolt. Az RTL közkedvelt brandje a Vacsoracsata 5,7%-os közönségarányt érte el a nézettségi versenyben.
Az RTL2 hivatalos nézettségi adatai október 2-tól állnak rendelkezésre a Nielsennél. Ezek szerint kedden főműsoridőben 1,06 %-os közönségarányt ért el a csatorna a 18-49 éves korosztály körében, amivel a Nielsen által mért magyar nyelvű csatornák versenyében a 17. helyet szerezte meg. Ezzel az eredménnyel olyan évek óta működő csatornákat utasított maga mögé, mint a Fem3 és a Story4. Kedden a Heti Hetes az éppen televíziót néző 18-49 éves korcsoport 1.59 %-át ültette képernyő elé, ezen a napon a legnézettebb műsor lett a csatornán. Kicsit maradt csak le tőle az Egy rém modern család, amely 1,38%-os közönségarányt ért el.
Szerdán is a legnézettebb RTL II-es műsor egy hazai gyártású produkció lett. A Forró nyomon Máté Krisztinával átlagosan a kereskedelmi célcsoport 1,78%-át vonzotta. Szintén jól szerepelt az RTL II Híradó, Rábai Balázs hírösszefoglalójára csütörtökön ebben az időben televíziót néző 18-49 éves korosztály 2%-a volt kíváncsi. A csütörtöki toplista élén azonban beelőzte az Egy rém modern család, amelyre a nézők 4,2%-a kapcsolt. Az RTL közkedvelt brandje a Vacsoracsata 5,7%-os közönségarányt érte el a nézettségi versenyben.