Szekeres Viktor
A legnézettebb tévéműsorok fele TV2-es
Pénteken újra a Megasztár bizonyult a legnézettebbnek a kereskedelmileg fontos 18-49-es célcsoportban. A TV2 valóságshow-ja előkelő helyet ért a múlt hét legnépszerűbb műsorainak 30-as toplistáján is.
Ismét a TV2-es műsorok voltak többségben: a múlt hét 30 legnézettebb műsorai közé a teljes lakosság körében 15 TV2-es, 11 RTL-es és 4 m1-es műsor került. A TV2-n a legnépszerűbbek ezúttal is a csatorna saját gyártású műsorai (Napló, Tények, Jóban Rosszban, Megasztár) és sorozatai voltak. Szintén a TV2 birtokolta a legtöbb helyet a 18-49 évesek 30-as toplistáján, amire a múlt héten csak a két országos kereskedelmi csatorna műsorai tudtak felkerülni: 17 TV2-es és 13 RTL-es műsor lett a legnépszerűbb.
A TV2 közleménye szerint a toplistákon előkelő helyen szereplő Megasztár saját idősávjában ezúttal is verhetetlennek bizonyult a 18-49 évesek körében: míg a konkurens csatornán a Megasztárral szemben futó valóságshow utolsó párbaj adását a nézők csupán 23,9%-a nézte, addig a TV2 zenei tehetségkutatójának utolsó válogató adására a célcsoport 27,5%-a volt kíváncsi. E héttől pedig már a Megasztár párbaj adásait láthatják a nézők a 24 legjobbnak ítélt énekes szereplésével.
A TV2 hírműsora ismételten magabiztos eredménnyel zárta a 8. hetet a teljes lakosság körében. A Tények a múlt héten is a legnézettebb hírműsornak bizonyult az említett célcsoportban, ahol hét napból hétszer nyert saját idősávjában, ezzel megtartva a piacvezető pozícióját.
Ismét a TV2-es műsorok voltak többségben: a múlt hét 30 legnézettebb műsorai közé a teljes lakosság körében 15 TV2-es, 11 RTL-es és 4 m1-es műsor került. A TV2-n a legnépszerűbbek ezúttal is a csatorna saját gyártású műsorai (Napló, Tények, Jóban Rosszban, Megasztár) és sorozatai voltak. Szintén a TV2 birtokolta a legtöbb helyet a 18-49 évesek 30-as toplistáján, amire a múlt héten csak a két országos kereskedelmi csatorna műsorai tudtak felkerülni: 17 TV2-es és 13 RTL-es műsor lett a legnépszerűbb.
A TV2 közleménye szerint a toplistákon előkelő helyen szereplő Megasztár saját idősávjában ezúttal is verhetetlennek bizonyult a 18-49 évesek körében: míg a konkurens csatornán a Megasztárral szemben futó valóságshow utolsó párbaj adását a nézők csupán 23,9%-a nézte, addig a TV2 zenei tehetségkutatójának utolsó válogató adására a célcsoport 27,5%-a volt kíváncsi. E héttől pedig már a Megasztár párbaj adásait láthatják a nézők a 24 legjobbnak ítélt énekes szereplésével.
A TV2 hírműsora ismételten magabiztos eredménnyel zárta a 8. hetet a teljes lakosság körében. A Tények a múlt héten is a legnézettebb hírműsornak bizonyult az említett célcsoportban, ahol hét napból hétszer nyert saját idősávjában, ezzel megtartva a piacvezető pozícióját.