Szekeres Viktor

Rekordot döntött a TV2 csatornája

Minden idők legmagasabb nézettségét és közönségarányát érte el a FEM3 a múlt héten mind a 18-49 évesek, mind legfőbb célcsoportja, vagyis a 18-49 éves nők körében.

A TV2 csoport női csatornája, a FEM3 2010-es indulása óta eddigi legmagasabb heti nézettségét és közönségarányát érte el az elmúlt héten mind a kereskedelmileg kiemelten fontosnak számító 18-49 évesek, mind ugyanezen korosztály női nézői körében - ez utóbbi számít a FEM3 elsődleges célcsoportjának. A FEM3 volt a legnézettebb női csatorna mindkét fent említett célcsoportban hétköznapokon főműsoridőben (17.00-24.00). A hét két legkiemelkedőbb eredményét hétfőn és pénteken érte el: ekkor mind teljes napon, mind főműsoridőben megverte a legnagyobb riválisának számító Story4-et mindkét célcsoportban.

Hétfőn az Egy becsületbeli ügy című amerikai drámát a tévénézők 2,7%-a választotta, míg pénteken a Szakítani tudni kell című romantikus vígjáték ért el kiemelkedő eredményt és hozott 1,9%-os közönségarányt a FEM3-nak. Ezekkel az eredményekkel mindkét film a női csatornák legnézettebb műsora lett a 18-49-es, valamint a szűkebb 18-49-es női célcsoportban is. Ráadásul, az Egy becsületbeli ügy 2,7%-os közönségarányával a hét második legnézettebb műsora lett a női csatornák körében, maga mögé szorítva a Story4, a Life Network és a Universal műsorait is a top10-es listán.

A TV2 csoport két kábelcsatornájának lefedettsége is dinamikusan növekszik: a 2010 januárjában indult FEM3 44,3%-os, a 2011 januárjában indult, elsősorban férfi célközönségnek szóló PRO4 pedig 26,3%-os technikai lefedettséget ért el tavaly decemberig.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • zetortraktor #5
    Én is ezt mondom neki, hogy pontosan. :)) Ennyire hülye senki nem lehet, hogy azt hiszi, hogy egy tévé fizetni fog bárkinek is egy ingyenes közlemény kirakásáért. Méghogy fizetett reklám, LOL.
  • Mardekár #4
    Pontosan xD
  • Zombee #3
    Fizetett reklám.
  • JethroHUN #2
    Tegyük hozzá: miközben az ingyen fogható tv2 ( fő csatornájuk) minősége és nézettsége a béka segge alatt van
  • birdo #1
    Mint a célcsoport egyik tagja egész múlt héten tanultam a "főműsoridőben (17.00-24.00)... az igaz, hogy csak fél 19.00-tól...mert valamikorra haza is kell érnem..
    Az már csak csekélység, hogy a tv2 nincs is beállítva a " kedvencekbe