Szekeres Viktor

A TV2 nézői formátumötlete nemzetközi szinten is nyert

A TV2 által legjobbnak ítélt hazai műsorötlet nyerte a Brainstation nevű formátumversenyt. A győztes műsorterv így kikerül a cannes-i formátumvásárra is, ahol elindulhat a nemzetközi hírnév útján.

A TV2 anyavállalata, a ProSiebenSat.1 által évek óta szervezett műsorötlet pályázatot ezúttal egy magyar formátumterv nyerte: a legjobbnak ítélt ötlet így bekerül a ProSiebenSat.1 nemzetközi formátumkatalógusába, a győztes ötlet kitalálója pedig 5000 eurót kap. A TV2 tavaly év végén hirdette meg a Brainstation versenyt, melynek keretében amatőrök műsorötleteit várta a www.musorotlet.hu oldalon. Az alig egy hónapos határidő alatt majdnem kétszáz ötlet érkezett be, melyből egy nem mindennapi utazós reality, valamint egy kvízműsor került ki győztesen. A két legjobbnak ítélt ötletet a TV2 producere és a Brainstation hazai főszervezője, Ökrös Gergely prezentálta a ProSiebenSat.1 nemzetközi zsűrije előtt, mely végül az utazós reality-t találta a mezőny legjobbjának. A győztes magyar ötletet Ökrös Gergely legközelebb a cannes-i formátumvásáron mutatja be a nagyközönségnek, ezzel elindítva a műsortervet a nemzetközi hírnév útján.

"Nagyon boldogok vagyunk és természetesen nagyon büszkék. A comment:com és a szaksajtó együttműködésével sokakhoz eljutott a pályázás lehetősége, ennek köszönhetően bőven volt miből válogatnunk. A műsorötletek elbírálása során egyértelműen a nemzetközi piacra koncentráltunk, mint kiderült, sikerrel. A nemzetközi zsűrinek az ötlet eredetisége, a gazdaságos megvalósítás lehetősége, a pozitív szociális üzenete tetszett, na és az, hogy a formátum nagyon jól ötvözi az ismeretterjesztő és a szórakozató reality műfaj jegyeit. Olyannyira hiszünk az ötlet sikerességében, hogy a TV2 tárgyal a műsor megvalósításáról." - mondta Ökrös Gergely.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • harmi2009 #3
    A leírás alapján ez a műsorterv az On The Spot-ra hasonlít. Szerintem.
  • brueni #2
    de még mindig olcsóbb mint évente 30-szor ennyiért foglalkoztatni 10 alulmotivált-kiégett-kreatív-ötletvadászt
  • gemihu #1
    5000 EUR egy tv csatornától? aprópénz egy ilyen ötletért..