Szekeres Viktor
A TV2 nagyon megverte a Való Világot
Pénteken debütált a Megasztár új szériája a TV2-n. Már az első válogató adást is rengetegen kísérték figyelemmel; a csatorna valóságshow-ja a múlt hét legnépszerűbb műsora lett.
A Megasztár már első adásával is igen népszerűnek bizonyult a 18-49 éves tévénézők körében: pénteki válogató adásával 34,2%-os közönségarányt ért el, kétszer annyit, mint a konkurens csatornán vele szemben futó valóságshow - előbbit 672 973-an nézték az AGB mérései szerint a kereskedelmi korosztályból, míg utóbbit mindössze 338 533-an Ezzel az eredménnyel pedig az elmúlt hét legnézettebb műsora lett a TV2 zenei valóságshow-ja ebben a korcsoportban. A teljes lakosság körében szintén jól szerepelt a Megasztár: 31,3%-os közönségarányával a harmadik legnépszerűbb műsor lett.
Nemcsak a Megasztár debütált péntek este: a zenei tehetségkutató első adása után indult a Grimm, a TV2 legújabb sorozata, mely majdnem 20%-os közönségarányt elért első adásával is népszerűbbnek bizonyult, mint az RTL-en vele szemben futó Miami helyszínelők - legalábbis a 18-49 évesek között (295 ezer néző kontra 290 ezer), a teljes lakosságnál még Horatio és társai győzedelmeskedtek (565 ezer néző kontra 673 ezer néző). A TV2 ezzel a két premierrel magasan nyerte a pénteket mindkét célcsoportban, ráadásul nemcsak főműsoridőben, de teljes napon is.
A Megasztár már első adásával is igen népszerűnek bizonyult a 18-49 éves tévénézők körében: pénteki válogató adásával 34,2%-os közönségarányt ért el, kétszer annyit, mint a konkurens csatornán vele szemben futó valóságshow - előbbit 672 973-an nézték az AGB mérései szerint a kereskedelmi korosztályból, míg utóbbit mindössze 338 533-an Ezzel az eredménnyel pedig az elmúlt hét legnézettebb műsora lett a TV2 zenei valóságshow-ja ebben a korcsoportban. A teljes lakosság körében szintén jól szerepelt a Megasztár: 31,3%-os közönségarányával a harmadik legnépszerűbb műsor lett.
Nemcsak a Megasztár debütált péntek este: a zenei tehetségkutató első adása után indult a Grimm, a TV2 legújabb sorozata, mely majdnem 20%-os közönségarányt elért első adásával is népszerűbbnek bizonyult, mint az RTL-en vele szemben futó Miami helyszínelők - legalábbis a 18-49 évesek között (295 ezer néző kontra 290 ezer), a teljes lakosságnál még Horatio és társai győzedelmeskedtek (565 ezer néző kontra 673 ezer néző). A TV2 ezzel a két premierrel magasan nyerte a pénteket mindkét célcsoportban, ráadásul nemcsak főműsoridőben, de teljes napon is.