Szekeres Viktor
Scifi után fantasyre gerjed a magyar
Kőkemény párbajt hozott a hétvége két forgalmazó között, s végül a Halhatatlanok című fantasy érdekelte jobban az embereket, Ben Stiller és Eddie Murphy alulmaradt.
Múlt héten két nagyobb mozis premierre került sor idehaza: bemutatkozott a Halhatatlanok című Tarsem Sing-film, valamint Brett Ratnertől a Hogyan lopjunk el egy felhőkarcolót című komédia is. Hiába volt azonban az utóbbiban benne Eddie Murphy és Ben Stiller, idehaza mégis a görög tematikájú akció-fantasy érdekelte a több embert, hiszen arra csütörtöktől vasárnapig 27 605-en váltottak jegyet, míg a viccesebb filmre csak 22 282-en.
Két nagyobb kampánnyal kísért közönségfilmről, így a 30 ezer nézőszám alatti kezdő hétvége nem számít túl jó teljesítménynek, inkább erős közepes, amolyan elvárt minimum startról van szó, egyik film sem ért nyomába a már 130 ezer nézőnél tartó Lopott idő 40 ezres premierhétvégéjének. Bevételek tekintetében egyébként még nagyobb a különbség (41 kontra 27 millió forint), hiszen a Halhatatlanok csak 3D-ben volt megtekinthető.
A hét harmadik hollywoodi premierfilmje az Éjfélkor Párizsban című Woody Allen-mozi volt, ami 8 200 eladott jegyet produkált vasárnapig, s ez az ötödik helyre volt elegendő. Mondanunk sem kell, hogy a három közül ez sikerült a legjobban, bár ezúttal a közepes szintet a másik két premier is hozta, így nem lehet okunk panaszra.
Múlt héten két nagyobb mozis premierre került sor idehaza: bemutatkozott a Halhatatlanok című Tarsem Sing-film, valamint Brett Ratnertől a Hogyan lopjunk el egy felhőkarcolót című komédia is. Hiába volt azonban az utóbbiban benne Eddie Murphy és Ben Stiller, idehaza mégis a görög tematikájú akció-fantasy érdekelte a több embert, hiszen arra csütörtöktől vasárnapig 27 605-en váltottak jegyet, míg a viccesebb filmre csak 22 282-en.
Két nagyobb kampánnyal kísért közönségfilmről, így a 30 ezer nézőszám alatti kezdő hétvége nem számít túl jó teljesítménynek, inkább erős közepes, amolyan elvárt minimum startról van szó, egyik film sem ért nyomába a már 130 ezer nézőnél tartó Lopott idő 40 ezres premierhétvégéjének. Bevételek tekintetében egyébként még nagyobb a különbség (41 kontra 27 millió forint), hiszen a Halhatatlanok csak 3D-ben volt megtekinthető.
A hét harmadik hollywoodi premierfilmje az Éjfélkor Párizsban című Woody Allen-mozi volt, ami 8 200 eladott jegyet produkált vasárnapig, s ez az ötödik helyre volt elegendő. Mondanunk sem kell, hogy a három közül ez sikerült a legjobban, bár ezúttal a közepes szintet a másik két premier is hozta, így nem lehet okunk panaszra.