Szekeres Viktor

Végre nagyon elverték TV2-t és az RTL Klubot

Minden harmadik tévénéző az Eurovíziós Dalfesztivált választotta szombat este. A verseny európai össznézettsége az eddig nyilvánosságra hozott országos adatok alapján várhatóan az utóbbi éveknél lényegesen magasabb lesz.

A gyenge magyar szereplés ellenére is 30,2 százalékos közönségarányt ért el a felnőtt nézők körében az 56. Eurovíziós Dalfesztivál, a szombat esti több mint háromórás élő közvetítés alatt a kereskedelmi csatornákat is megverte a köztévé. A közszolgálati csatornán azonban szokatlan módon még ennél az értéknél is jobb eredményt hoztak a kereskedelmi célcsoportban, miután a 18-49 évesek 32,1 százaléka választotta az MTV-t.

Klikk ide!

A közvetítést összesen 1 millió 49 ezren nézték végig, az ezt megelőző félórás felvezető műsort is több mint félmillióan választották, és hasonlóan jó eredményt produkált a keddi elődöntő is, amelynek átlagnézettsége megközelítette a 800 ezer főt. Szabó László, az MTVA kommunikációs igazgatója, ahogy azt már korábban is megszokhattuk hasonló esetekben, nem ütött meg kritikus hangot, mikor a magyar produkciót értékelte, úgy vélte, hogy jó dallal és jó előadóval vett részt a Magyar Televízió az Eurovíziós Dalfesztiválon. A gyenge szereplés okait inkább külső tényezőkben kereste.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!