Napi Online
Tartalomra vár a 3D Magyarországon
Túl van a magyarországi premieren a háromdimenziós tévézés: a UPC Magyarország Kft. megtartotta az első ilyen demósugárzást, amelynek során a londoni székhelyű, 3D-s tartalmak előállításával foglalkozó Can Communicate adásait mutatták be.
A UPC az elmúlt években folyamatosan fejlesztette hálózatát, így a 3D-s televízióadások továbbítására is alkalmas, akár 120 Mb/s adatátviteli sebességet is biztosító optikai hálózat mára az ország egész területén elérhető. A szolgáltatás kereskedelmi beindítása lényegében már csak megfelelő mennyiségű tartalom kérdése - közölte a UPC. A tartalomhiány még azokban az országokban is jellemző, ahol már elindultak a 3D-s tévéműsorok vagy a következő hetekben kezdődik meg kereskedelmi bevezetésük: az Észtországban hétfőn debütált kereskedelmi adás még csupán néhány órára korlátozódik naponta.
A HD-tévékhez hasonlóan a 3D-s tévékészülékek is belátható időn belül elterjedhetnek - mondta Betzalel Kenigsztein, a UPC Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Az innovatív tévés tartalomszolgáltatás piaci lehetőségeit jelzi, hogy a társaságnál már mintegy 200 ezer előfizető tudja igénybe venni a digitális kábeltévé-szolgáltatásokat. A UPC közölte azt is: az elmúlt fél év fejlesztései nyomán az országban már mindenütt elérhető a társaság interaktív videotár-szolgáltatása.
A UPC az elmúlt években folyamatosan fejlesztette hálózatát, így a 3D-s televízióadások továbbítására is alkalmas, akár 120 Mb/s adatátviteli sebességet is biztosító optikai hálózat mára az ország egész területén elérhető. A szolgáltatás kereskedelmi beindítása lényegében már csak megfelelő mennyiségű tartalom kérdése - közölte a UPC. A tartalomhiány még azokban az országokban is jellemző, ahol már elindultak a 3D-s tévéműsorok vagy a következő hetekben kezdődik meg kereskedelmi bevezetésük: az Észtországban hétfőn debütált kereskedelmi adás még csupán néhány órára korlátozódik naponta.
A HD-tévékhez hasonlóan a 3D-s tévékészülékek is belátható időn belül elterjedhetnek - mondta Betzalel Kenigsztein, a UPC Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Az innovatív tévés tartalomszolgáltatás piaci lehetőségeit jelzi, hogy a társaságnál már mintegy 200 ezer előfizető tudja igénybe venni a digitális kábeltévé-szolgáltatásokat. A UPC közölte azt is: az elmúlt fél év fejlesztései nyomán az országban már mindenütt elérhető a társaság interaktív videotár-szolgáltatása.