Szekeres Viktor
A legújabb horrorfeldolgozás csak DVD-n jelenik meg
Mivel a kereslet továbbra is él, Hollywood nem lankad és egyre-másra gyártja a távolkeleti horrorfilmek feldolgozásait: némelyiket teljesen lemásol, azonban a kiválasztottakat amerikai szájízre alakítják. Hogy a legújabb próbálkozás melyik csoportba tartozik, az majd kiderül.
A The Possession a Jungdok (The Addicted) című koreai horror alapján készült, és egy nőről szól (Sarah Michelle Gellar), akinek a férje és annak kiállhatatlan testvére kómába esik egy autóbalesetet követően. Utóbbi (Lee Pace) kisvártatva magához tér és azt állítja, hogy ő valójában a férj, valahogy a másik testbe keveredve. A filmet a Láthatatlan című feldolgozás eredetijének svéd készítői, Joel Bergvall és Simon Sandquist rendezték.
A horrorrajongóknak azonban üröm lehet az örömben, hogy - mint arra a hír címe is utal -, a Possession az előzetes tervekkel ellentétben nem kerül mozikba, csak DVD-n jelenik meg. Úgy tűnik, hogy Sarah Michelle Gellar remek nyitánya az Átokban (Grudge) sem volt elég ahhoz, hogy újabb nagyobb stúdióhorror főszerepét rábízzák.
Más kérdés, hogy a Possession kisebb stúdió alkotása, akárcsak a The Return, mely a színésznő Átok utáni újabb horrorja volt.
A The Possession a Jungdok (The Addicted) című koreai horror alapján készült, és egy nőről szól (Sarah Michelle Gellar), akinek a férje és annak kiállhatatlan testvére kómába esik egy autóbalesetet követően. Utóbbi (Lee Pace) kisvártatva magához tér és azt állítja, hogy ő valójában a férj, valahogy a másik testbe keveredve. A filmet a Láthatatlan című feldolgozás eredetijének svéd készítői, Joel Bergvall és Simon Sandquist rendezték.
A horrorrajongóknak azonban üröm lehet az örömben, hogy - mint arra a hír címe is utal -, a Possession az előzetes tervekkel ellentétben nem kerül mozikba, csak DVD-n jelenik meg. Úgy tűnik, hogy Sarah Michelle Gellar remek nyitánya az Átokban (Grudge) sem volt elég ahhoz, hogy újabb nagyobb stúdióhorror főszerepét rábízzák.
Más kérdés, hogy a Possession kisebb stúdió alkotása, akárcsak a The Return, mely a színésznő Átok utáni újabb horrorja volt.