Szekeres Viktor
Csalódás a Wolverine-film szereplése
Remek kezdés, gyenge kritikák, menekülő nézők - így foglalható össze az X-Men kezdetek: Farkas mozis szereplése eddig. Ha továbbra sem változik a trend, akkor a Wolverine-mozi is bekerül azon filmek közé, melyek első hétvégéjükön szerezték bevételük nagy részét.
Ha az X-Men-filmek mozis szereplését nézzük, láthatjuk, hogy a közönség odavolt a mutánsos alkotásokért, hiszen filmről-filmre nőtt az X-Men nyitó hétvégi bevétele (54 millió - 85 millió - 102 millió), vagyis a nézők nem csalódtak a filmekben és a reklámok is kellőképpen felcsigázták őket.
Valójában ez az első két részre igaz, hiszen a 3. rész hatását a 4. epizód vagy éppen a Wolverine-film hordozza magában. Nem is csoda, hogy az X-Men első és második része 53 és 56%-os, hype-os képregényfilmeknél elfogadható csökkenést produkált a második hétvégére.
Azonban a harmadik X-Men film, miképp a Wolverine-mozi is, a 2. hétvégére 66 és 69%-os zuhanást mutatott be, ami azt jelzi, hogy a nézők kevésbé ajánlják ismerőseiknek a filmet, ritkábban nézik újra, mint az első kettőt, s ez bizony a csalódás kategóriájába tartozik. Ha az analógiát nézzük, akkor durva leírni, de az X-Men 3. az első 4 napos hosszú hétvégén 122 millió dollárt termelt, míg amerikai forgalmazásának többi napján, a maradék 4 hónapban, "csak" 93 milliót, ami remekül jelzi, hogy milyen fontos a reklám egy-egy film esetében. Ezen analógia alapján Wolverine amerikai bevétele bizony a 200 millió dolláros határ alatt fog maradni.
Ha az X-Men-filmek mozis szereplését nézzük, láthatjuk, hogy a közönség odavolt a mutánsos alkotásokért, hiszen filmről-filmre nőtt az X-Men nyitó hétvégi bevétele (54 millió - 85 millió - 102 millió), vagyis a nézők nem csalódtak a filmekben és a reklámok is kellőképpen felcsigázták őket.
Valójában ez az első két részre igaz, hiszen a 3. rész hatását a 4. epizód vagy éppen a Wolverine-film hordozza magában. Nem is csoda, hogy az X-Men első és második része 53 és 56%-os, hype-os képregényfilmeknél elfogadható csökkenést produkált a második hétvégére.
Azonban a harmadik X-Men film, miképp a Wolverine-mozi is, a 2. hétvégére 66 és 69%-os zuhanást mutatott be, ami azt jelzi, hogy a nézők kevésbé ajánlják ismerőseiknek a filmet, ritkábban nézik újra, mint az első kettőt, s ez bizony a csalódás kategóriájába tartozik. Ha az analógiát nézzük, akkor durva leírni, de az X-Men 3. az első 4 napos hosszú hétvégén 122 millió dollárt termelt, míg amerikai forgalmazásának többi napján, a maradék 4 hónapban, "csak" 93 milliót, ami remekül jelzi, hogy milyen fontos a reklám egy-egy film esetében. Ezen analógia alapján Wolverine amerikai bevétele bizony a 200 millió dolláros határ alatt fog maradni.