Szekeres Viktor

Spoilerveszély: Végre teljes előzetest kapott a Mátrix 4

A spoilerfanatikusok végre megkapják a maguk Mátrix-adagját.

Sokáig, nagyon sokáig kellett várnunk arra, hogy megérkezzen a The Matrix Resurrections teljesnek nevezett előzetese, ami végül éjszaka az HBO Max YouTube-csatornájára került fel, mintegy utalva arra, hogy a film nem kap exkluzív mozis premiert Amerikában, hiszen 30 napon át a platform előfizetői is megnézhetik mindenféle plusz költség nélkül. Íme a trailer.


A film hazai szinopszisa a következő: "Neo nem halt meg. A Mátrix működik, de megújult, erősebb és biztonságosabb, mint valaha. Az élet megy tovább.
Vannak hősök, akik képesek a feltámadásra. Vannak szörnyű erők, amelyek ellen mindig újra harcba kell szállni.
És van néhány nagy titok, amelynek segítségével a hősök vállalhatják a harcot, és szembeszállhatnak azzal, aki/ami az elpusztításukra tör.
Legfeljebb maguk sem értik, hogy történik mindez.
"

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • KoLaMan #9
    @zetortraktor: Ugyan nem foglak - mint Te - laikusnak, amatőrnek, marhaságot írónak bélyegezni, de hogy a lényeget Te sem érted, azt állítom.
    A fene se beszélt Hollywood melósairól (akiket illetően de szeretnék én annyi melóval annyit keresni - de hát más világ). A haszon lefölözőiről beszélek, akik gyakorlatilag csak a lóvét adják, és már szinte csak arra, ami csaknem garantáltan kamatozni is fog. Számukra a "minél kevesebb meló" nem a fizikai (ne adj Isten szellemi) munkát jelenti, hanem a minél biztosabb project, minél egyszerűbb megtalálását jelenti; magyarán egy minél simább befektetést - teljesen mellékes szempontként tekintve a végtermék minőségére. Természetesem tisztelet a kivételnek, mert szerencsére van. Ennek marhára semmi köze ahhoz, hogy ki mennyit melózik ott (és khmm... mennyiért), és hogy ha megszakad is a melóban, éppen a mókuskerék miatt erősen kérdéses a melója minősége - kezdve a sort az akár vért izzadva készült, de csapnivaló forgatókönyvekkel. Nem ragozom tovább, nincs is értelme, a meg nem értés a másik oldalról láthatóan tudatos. Ahogy az én hozzászólásom lényege sem jött át neked, ami ugye arról szólt alapvetően, hogy ha valaki másképp gondolkodik, az nem nyafogás (és nem is laikusság, amatőrség, vagy marhaság...), és nem igazán elegáns azt személyeskedéssel letámadni - ahogy tetted Te is.
  • zetortraktor #8
    "minél kevesebb erőbedobással, minél biztosabban, minél nagyobbat kaszáljon. Pont."

    Általában nem szokásom laikusok marhaságait javítani, és az ilyen vitákat mindig érdekes olvasni, főleg, hogy az amatőrségek fel is dobják őket, de ez eléggé bődületes. Mármint a nagy kaszát aláírom. Nem nagy vasziszdasz persze, hogy valaki ráeszmél, hogy jé, egy ember vagy egy cég minél több pénzt akar szerezni - te talán nem? És még az is lehet, hogy jobban szereted, ha kevesebbet kell dolgozni ugyanannyiért, mintha többet. De az azért megmosolyogtató, hogy valaki Hollywoodot kevés erőbedobással vádolja. Mennyi ideig készülnek a filmek? Mennyi ideig fejlesztik őket? Mennyit dolgozik egy rohadt szkripten egy író? Ezt a Mátrixot is minimum 3-4 éven át fejlesztették, több, mint 20-szor írták át a forgatókönyvet, hogy aztán hónapokig folyjon a produkció előkészítése, hogy aztán napi pár másodperc hasznos anyagot forgassanak, pedig a szappanoperák napi 50 percet is lazán felvesznek.

    Épp az a lényege Hollywoodnak, hogy a nagy kasza reményében hihetetlenül sokat dolgoznak. Csak nem egy ember dolgozik sokat, nem egy ember szakad meg, hanem kurva sok ember. Más kérdés, hogy a legtöbb író 10-20 évet is lehúzhat úgy, hogy csak a kukának ír forgatókönyveket, mert abból is elég jól meg lehet élni, csak ugye hiába vesznek meg valamit, attól még minden 20 megvásárolt projektből 1, ha elkészül a fejlesztése végén, a többiből nem lesz semmi. (Szerintem még olyan is van, aki azt hiszi, hogy egy író egy filmes szkripten dolgozik egyszerre, és nem 10-15 projekten.)

    (De komolyan, nem kell ahhoz túl nagy agy, hogy lássa az ember, hogy épp azért, mert akkora összegeket fektetnek be, akkora a kockázat, alaposan megválogatják, hogy mire szánnak ennyi pénzt, és elég komoly meló több száz ember részéről, hogy elkészüljön valami nagyon jó.)
    Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2021.12.09. 08:38:35
  • KoLaMan #7
    @kalapos01 (a közvetlen válasz link nálam nem működik)

    Komolyan nem értem, miért nem vagy képes személyeskedés nélkül elmondani a véleményed.
    Mert tudod, ha valaki negatív észrevételt tesz, az nem nyafogás, ez csak a Te szándékosan ráakasztott pejoratív jelződ, amivel ellenérv nélkül próbálod lekicsinyíteni más véleményét. (Mondhatnám én például a Te posztodra, hogy Te meg duzzogsz, mert valaki máshogy vélekedik, mint Te.)
    És mi a fene, hogy a "mai generáció"? Én speciel már 60 elmúltam, de AcsMarci posztjának lényegével egyetértek.
    A lényegével, érted? Amit Te - akár szándékosan, akár mert meg sem próbáltad - nem értettél meg. Ugyanis a hozzászólás lényege nem a Matrix 4 volt, hanem Hollywood ocsmány - és már szinte az automatizmusig fejleszett - módszerének kritikája arra, hogy minél kevesebb erőbedobással, minél biztosabban, minél nagyobbat kaszáljon. Pont.
    És a lényeget tekintve abszolúte közömbös, hogy speciel a Mátrix 4 milyen lesz, mert akár még lehet egy jól sikerült film is. A lényeg, hogy kíváncsiságból én is meg fogom nézni sokadmagammal (legfennebb a harmadánál-felénél otthagyom) - és Hollywood pontosan erre számít.
  • wraithLord #6
    @Venator: Megnyugtatlak, én még ezt a trailert sem láttam, nemhogy a még be se mutatott filmet. Nem a Matrix 4-ről beszéltem, nekem nincs bajom azzal, hogy van, úgy általában írtam... (amire az első rész pont nem jó példa)
  • Venator #5
    Tök jó hogy nem láttátok a filmet és mondjátok, hogy nincs benne eredeti. Mire alapozzátok? Vagy már megvan az egész sztori? Arról mondunk véleményt, amiről van tapasztalatunk, amiről nem tudunk arról meg nem okoskodunk.

    Ha a film rossznak bizonyul, az tuti nem azért lesz mert egy történetet visz tovább.
  • Caro #4
    Ezzel az a probléma, hogy ha így gondolkodtak volna az elsőnél is, akkor már azt is rég elfelejtettük volna.
    Én ezt tuti nem nézem meg, nem az előzetes, stb. alapján, hanem már a 2-3 is nagy csalódás volt.
  • wraithLord #3
    @AcsMarci: Nem hinném, hogy kihaltak, csak a szénné reklámozott, ezért mindenki által ismert blockbustereknél nyilván biztosra mennek, és nem fognak olyasmibe párszázmillió dollárt fektetni, amiről lövésük sincs, mi lesz belőle... vagy előreláthatólag nem lesz a befektető által elfogadható mértékben nyereséges. Vagy tudják, hogy bukta lesz.
    Ez nyilván ugyanolyan biznisz, mint akármi más, és nyilván senki nem akarja a pénzét jó eséllyel nullszaldós vagy veszteséges cuccba fektetni. Az "egyéni és új ötleteket" nem a reklámblokkokban vagy az online beágyazott reklámokban, hanem pl. az erre szakosodott híroldalakon érdemesebb keresni.
  • kalapos01 #2
    Szerintem nagyon érdekes jelenség ez a sok nyafogás a mai generációtól, a folyamatos hópiheség, az érzékenykedés, mert van egy filmes, aki olyasmit csinál, ami a vágya, és ez konkrétan zavar valakit. Engedd el. Nem kell, hogy érdekeljen. Szerintem elég sok minden van a világon, ami nem érdekel, és ami miatt nem nyafogsz. Azért az elég komoly nemérdeklődés, ha nem csak elolvasol egy hírt, megnézel egy előzetest, de még kommentelsz is olyasmihez, ami ennyire nem érdekel. Komolyan pár folytatásfilm zavar, amikor egy csomó minden nem folytatás is létezik?

    Apróság, de érdemes tudni: egy csomó egyéni és új ötlet van Hollywoodban és máshol is, az nem Hollywood hibája, hogy téged csak a Mátrixok érdekelnek, vagy azokat veszed észre. (Arról nem is beszélve, hogy csak azért, mert valami egy már ismert világban játszódik pár ismert karakterrel, az... miért jelenti az ötletek hiányát? Az ilyeneket nevezik sorozatnak. Mint amik a tévében is vannak.)
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2021.12.07. 14:27:38
  • AcsMarci #1
    Nem, Neo tényleg nem halt meg. Viszont Hollywood-ban meghaltak az egyéni és az új ötletek. Csak a régi nóta, csak a régi dolgok újként újra eladása. Szánalmas a rendező, aki ilyet elvállal.