Berta Sándor
Érzelmi intelligenciába fektet be a Daimler
A német gépkocsigyártó egy új-zélandi vállalkozásba invesztál, melynek asszisztense segít az ügyfeleknek eligazodni az autófinanszírozás, a lízing, a biztosítás és a gépkocsi-megosztás rejtelmeiben.
Márciusban írtunk arról, hogy digitális avatárt fejlesztett ki a Daimler. Az érzelmi intelligenciára épülő Sarah nevű asszisztens a banki, a biztosítási és az autóvásárlási ajánlatok között segít eligazodni az ügyfeleknek és a segítségével minden egyes felhasználót egyedileg lehet kezelni. A társaság a projektben a Soul Machines nevű új-zélandi társasággal dolgozik közösen. A Daimler Financial Services most közölte, hogy stratégiai befektetést hajtott végre az új-zélandi cégben, amely globális viszonylatban piacvezetőnek számít a gépekhez és a digitális avatárokhoz kifejlesztett érzelmi intelligencia területén.
A Daimler az első olyan járműgyártó, amely a lépésével biztosította magának a Soul Machines technikájához való hosszú távú hozzáférést. Az új-zélandi vállalat a világ első digitális avatárjait a bankokban és a pénzügyi vállalkozásokban, az IT-szektorban, az autógyártásban, az egészségügyben, az energiaszektorban és a képzésben alkalmazza.
Sarah az érzelmi intelligenciának köszönhetően felismeri az egyes személyek egyedi kívánságait és a megfelelő információkat a megfelelő időben tudja elérhetővé tenni. Az ügyfelek számára mindez azt jelenti, hogy bármikor és bárhol kommunikálhatnak egy beszédvezérlésű és érzelmileg intelligens megoldással. Greg Cross, a Soul Machines képviselője hangsúlyozta, hogy a fejlett mesterséges intelligenciák globálisan vezető fejlesztőjeként ez a stratégiai befektetés további teret biztosít a számukra ahhoz, hogy a technológiájukat áttöréshez segítsék az autóiparban.
Udo Neumann, a Daimler Financial Services informatikai vezetője azt nyilatkozta, hogy a technológiával - ezen belül is a mesterséges és az érzelmi intelligenciával - tovább optimalizálhatják a felhasználói élményeket. A menedzser úgy véli, az érzelmi intelligencia meghatározó szerepet fog játszani az olyan szolgáltatások esetében, mint az autófinanszírozás, a lízing, a biztosítás és a gépkocsi-megosztás. Napjaink beszédalapú asszisztenstechnológiával szemben Sarah programozva lesz arra, hogy a testbeszédet valós időben felismerje.
Márciusban írtunk arról, hogy digitális avatárt fejlesztett ki a Daimler. Az érzelmi intelligenciára épülő Sarah nevű asszisztens a banki, a biztosítási és az autóvásárlási ajánlatok között segít eligazodni az ügyfeleknek és a segítségével minden egyes felhasználót egyedileg lehet kezelni. A társaság a projektben a Soul Machines nevű új-zélandi társasággal dolgozik közösen. A Daimler Financial Services most közölte, hogy stratégiai befektetést hajtott végre az új-zélandi cégben, amely globális viszonylatban piacvezetőnek számít a gépekhez és a digitális avatárokhoz kifejlesztett érzelmi intelligencia területén.
A Daimler az első olyan járműgyártó, amely a lépésével biztosította magának a Soul Machines technikájához való hosszú távú hozzáférést. Az új-zélandi vállalat a világ első digitális avatárjait a bankokban és a pénzügyi vállalkozásokban, az IT-szektorban, az autógyártásban, az egészségügyben, az energiaszektorban és a képzésben alkalmazza.
Sarah az érzelmi intelligenciának köszönhetően felismeri az egyes személyek egyedi kívánságait és a megfelelő információkat a megfelelő időben tudja elérhetővé tenni. Az ügyfelek számára mindez azt jelenti, hogy bármikor és bárhol kommunikálhatnak egy beszédvezérlésű és érzelmileg intelligens megoldással. Greg Cross, a Soul Machines képviselője hangsúlyozta, hogy a fejlett mesterséges intelligenciák globálisan vezető fejlesztőjeként ez a stratégiai befektetés további teret biztosít a számukra ahhoz, hogy a technológiájukat áttöréshez segítsék az autóiparban.
Udo Neumann, a Daimler Financial Services informatikai vezetője azt nyilatkozta, hogy a technológiával - ezen belül is a mesterséges és az érzelmi intelligenciával - tovább optimalizálhatják a felhasználói élményeket. A menedzser úgy véli, az érzelmi intelligencia meghatározó szerepet fog játszani az olyan szolgáltatások esetében, mint az autófinanszírozás, a lízing, a biztosítás és a gépkocsi-megosztás. Napjaink beszédalapú asszisztenstechnológiával szemben Sarah programozva lesz arra, hogy a testbeszédet valós időben felismerje.