Rónai György
Elindult az első zenefelismerő szolgáltatás
Az AT&T Wireless elindította az új zenefelismerő szolgáltatását, amely segít egy zeneszámot csupán a dallama alapján azonosítani. Amerikában így a felhasználóknak csak oda kell tartani a telefont 15 másodpercig a rádióhoz, és máris jön az üzenet, hogy ki az előadó, és mi a címe.
"Mindannyian voltunk már abban a helyzetben, hogy a kedvenc számunk megy a rádióban, de fogalmunk sincs, ki az előadó, vagy mi a címe" - mondta el Glenice Maclellan, az AT&T Wireless üzenetküldési szolgáltatásainak elnöke. "Most már a mobiltelefon meg tudja mondani a címet és az előadót. Ez a zenefelismerés példa arra, hogy az AT&T Wireless mennyire koncentrál a felhasználók informálására és szórakoztatására, hozzáférést biztosítva a piac egyik legszélesebb, több részből álló szórakoztató szolgáltatásához."
Az új "#ID" zenei szolgáltatás a San Franciscóban lévő Musicphone, és az angol Shazam Entertainment együttműködésre révén jött létre, ahol a több mint 1 milliós zenei adatbázisból azonosítja a rendszer, mi szól éppen. Ráadásul az AT&T akciójában most a felhasználók először ingyen kérhetnek le egy azonosítást, és csak utána kell fizetniük a szolgáltatásért. Ezután az azonosítás darabonként 99 dollárcentbe kerül, plusz az üzenetküldés normál tarifája.
Az új szolgáltatás mellett az AT&T Wireless több más zenei tartalmat nyújt, ilyen például az Amazon.Com Editor's Choice, az AOL Music Mobile Club, a Click2Music, a Mobile Music Club, a Musicphone, a Now Playing, a Sony Music Mobile, vagy a Warner Mobile Music, tehát bőven van miből válogatnia az amerikai fogyasztóknak. Ennek tetejébe az AT&T előfizetők egy hatalmas csengődallam adatbázisból is válogathatnak akár MP3 formátumban is.
"Mindannyian voltunk már abban a helyzetben, hogy a kedvenc számunk megy a rádióban, de fogalmunk sincs, ki az előadó, vagy mi a címe" - mondta el Glenice Maclellan, az AT&T Wireless üzenetküldési szolgáltatásainak elnöke. "Most már a mobiltelefon meg tudja mondani a címet és az előadót. Ez a zenefelismerés példa arra, hogy az AT&T Wireless mennyire koncentrál a felhasználók informálására és szórakoztatására, hozzáférést biztosítva a piac egyik legszélesebb, több részből álló szórakoztató szolgáltatásához."
Az új "#ID" zenei szolgáltatás a San Franciscóban lévő Musicphone, és az angol Shazam Entertainment együttműködésre révén jött létre, ahol a több mint 1 milliós zenei adatbázisból azonosítja a rendszer, mi szól éppen. Ráadásul az AT&T akciójában most a felhasználók először ingyen kérhetnek le egy azonosítást, és csak utána kell fizetniük a szolgáltatásért. Ezután az azonosítás darabonként 99 dollárcentbe kerül, plusz az üzenetküldés normál tarifája.
Az új szolgáltatás mellett az AT&T Wireless több más zenei tartalmat nyújt, ilyen például az Amazon.Com Editor's Choice, az AOL Music Mobile Club, a Click2Music, a Mobile Music Club, a Musicphone, a Now Playing, a Sony Music Mobile, vagy a Warner Mobile Music, tehát bőven van miből válogatnia az amerikai fogyasztóknak. Ennek tetejébe az AT&T előfizetők egy hatalmas csengődallam adatbázisból is válogathatnak akár MP3 formátumban is.