Berta Sándor

Új márkanévet vezet be a Toshiba

A gyártó ígérete alapján a termékek minősége, teljesítménye és megbízhatósága nem változik.

Az eddig Toshiba Memory néven piacra dobott és forgalmazott MicroSD és SD memóriakártyák, USB-kulcsok és SSD-k a jövőben KIOXIA néven lesznek kaphatók az üzleti mellett a végfelhasználói szektorban is. Az átállás más tavaly október elsején elkezdődött, de akkor még csak az üzleti szektorban értékesített termékeket érintett. Most viszont a teljes termékpaletta megújul.

Az új márkanév alatt kapható memóriakártyák, SSD-k és USB-kulcsok alkalmazhatók az okostelefonokban, a táblagépekben, az asztali és a hordozható számítógépekben, a digitális kamerákban és a fényképezőgépekben, valamint a játékpiacon megjelenő készülékekben. A Toshiba KIOXIA márkanevű eszközei továbbra is jó minőségűek, megbízhatók és nagy teljesítményűek lesznek, s szintén fontos marad a flashmemóriákra épülő innovatív megoldások fejlesztése és gyártása azért, hogy a vállalat meg tudjon felelni a folyamatosan változó ügyféligényeknek.

A teljes termékpaletta várhatóan 2020 második negyedévére újul meg és jelenik meg a hivatalos viszonteladók kínálatában. A gyártó a felhasználóknak akar segíteni azáltal, hogy mindegyik termék egy bizonyos színű csomagolásban (világoskék, magenta, sárga, világosszürke, világoszöld, narancs) lesz kapható. Ez hosszú távon lehetővé teszi majd az adott eszközök könnyebb felismerését.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Tetsuo #4
    Gondolom, a Toshibával valami mást akarnak... talán eladni.
  • morguldae #3
    A Toshiba pont jó volt, minek azon változtatni. Azt mindenki jól ismeri igen régóta.
  • Tetsuo #2
    Évekig gondolkodhattak rajta, de még az sem biztos, hogy csíkszemű ötölte ki.
    A névválasztás jó, hiszen rövid, kissé futurisztikus, de nem tolakodó, nem túlságosan újszerű, mégis modern, technós, nemzetközi név. Ennyi kell, nem több. Az x talán túlzás a szó közepén, de a Xeroxot is simán elfogadtuk sőt, ikon lett.
    NEM a néven fog múlni, az emberek mondjuk 1, másfél évtized alatt megszokják, megismerik, minőséget kapcsolnak hozzá.
    Ha a cég csapongó termékkínálattal, vagy változó minőséggel rukkol elő, akkor szabhatják, csak egy lesz a középszerű, meg gagyi soktucat másik közül.
  • Gabbbbbbbbbbbb #1
    Gratulálok annak a pulykának, aki ezt kitalálta ^