Berta Sándor
Komoly tőkeinjekciót kapott a Magic Leap
800 millió dollárt kapott a cég, melynek nem létező 3D szemüvegével a digitális dolgokat valóságosnak láthatjuk. A befektetők töretlenül hisznek a vállalkozásban.
A Magic Leap akár a Microsoft által fejlesztett HoloLens nagy kihívója is lehet, igaz, eddig még nem állt elő konkrét termékkel. Mindez azonban egyáltalán nem zavarja a befektetőket, akik a legutóbbi finanszírozási körben közel 800 millió dollárt adtak a cégnek. A Magic Leap egy olyan 3D-szemüveget készít, amely a digitális tárgyakat úgy jeleníti meg mintha azok valóságosak lennének. A technológia a holografikus képeket közvetlenül a felhasználó retinájára vetíti ki, ezáltal az élmény sokkal részletesebb és intenzívebb a hagyományos módszereknél. A szemüvegből több millió darabot gyárthatnak.
A mostani befektetők között megtalálható az Alibaba, a végösszeg eléri a 793,5 millió dollárt. A pénzt a szemüveg elkészítésébe fektetnék be. Rony Abovitz, a Magic Leap vezérigazgatója kijelentette, hogy már néhány eszközt készítettek tesztelési célokra és továbbra is azon dolgoznak, hogy mindent optimalizáljanak, majd beindítsák a marketinggépezetet. A menedzser egyébként nem egyszerűen csak egy terméknek látja a Magic Leapet, hanem hiszi, hogy a mindennapokat is forradalmasíthatja. A technológia nem terheli majd az agyat és ezáltal a használata kényelmes lesz az emberek számára. Az ugyanakkor egyelőre még kérdéses, hogy a termék mikor jelenik meg a piacon és milyen technikai jellemzői lesznek.
2014 októberében a Google, a Qualcomm, a Legendary Entertainment Inc., a KKR, a Vulcan Inc., a Kleiner Perkins Caufield & Byers, Andreessen Horowitz és az Obvious Ventures összesen 542 millió dollárral támogatták a vállalatot.
A Magic Leap akár a Microsoft által fejlesztett HoloLens nagy kihívója is lehet, igaz, eddig még nem állt elő konkrét termékkel. Mindez azonban egyáltalán nem zavarja a befektetőket, akik a legutóbbi finanszírozási körben közel 800 millió dollárt adtak a cégnek. A Magic Leap egy olyan 3D-szemüveget készít, amely a digitális tárgyakat úgy jeleníti meg mintha azok valóságosak lennének. A technológia a holografikus képeket közvetlenül a felhasználó retinájára vetíti ki, ezáltal az élmény sokkal részletesebb és intenzívebb a hagyományos módszereknél. A szemüvegből több millió darabot gyárthatnak.
A mostani befektetők között megtalálható az Alibaba, a végösszeg eléri a 793,5 millió dollárt. A pénzt a szemüveg elkészítésébe fektetnék be. Rony Abovitz, a Magic Leap vezérigazgatója kijelentette, hogy már néhány eszközt készítettek tesztelési célokra és továbbra is azon dolgoznak, hogy mindent optimalizáljanak, majd beindítsák a marketinggépezetet. A menedzser egyébként nem egyszerűen csak egy terméknek látja a Magic Leapet, hanem hiszi, hogy a mindennapokat is forradalmasíthatja. A technológia nem terheli majd az agyat és ezáltal a használata kényelmes lesz az emberek számára. Az ugyanakkor egyelőre még kérdéses, hogy a termék mikor jelenik meg a piacon és milyen technikai jellemzői lesznek.
2014 októberében a Google, a Qualcomm, a Legendary Entertainment Inc., a KKR, a Vulcan Inc., a Kleiner Perkins Caufield & Byers, Andreessen Horowitz és az Obvious Ventures összesen 542 millió dollárral támogatták a vállalatot.