Berta Sándor
A Facebook és a Google nyomában lohol a Yahoo!
A vállalat komoly változtatásokat tervez bevételeinek növelése érdekében, exkluzívabbá tennék magukat.
Mindez azt jelenti, hogy a jövőben a társaság szolgáltatásait használók nem tudnak majd közvetlenül Facebook- vagy Google-profiljaikból csatlakozni a Flickr vagy a Tumblr platformhoz. Marissa Mayer vezérigazgató ezzel a lépéssel megállítaná a jelenlegi negatív folyamatokat és növelné a bevételeket. Az internetes óriáscég két legnagyobb konkurense jelenleg a Facebook és a Google, a Yahoo! tőlük szeretne minél jobban eltávolodni. A felhasználóknak eddig lehetőségük volt arra, hogy miután bejelentkeztek a Facebook- vagy a Google-profiljukba, hozzáférhettek a vállalat népszerű szolgáltatásaihoz (Flickr, Tumblr stb.) is.
A legnagyobb problémát az jelenti, hogy miközben a Yahoo!-nak komoly felhasználói bázisa van az Amerikai Egyesült Államokban, az USA-n kívül nem tud lépést tartani a két vetélytársával. Éppen ezért lenne fontos, hogy az emberek rendszeresen használják a Yahoo!-profiljukat, csak így tud ugyanis a konszern elegendő mennyiségű adatot gyűjteni, majd személyre szabott az ajánlatokkal kirukkolni, ezáltal pedig növelni a reklámbevételeket.
A társaság már átalakította a Yahoo! Mail és a Yahoo! Finance rendszerét. A mostani módosítás elsőként a Pick'Em sportszolgáltatást érinti, ami az Amerikai Egyesült Államokban főként kollégiumi kosárlabdával kapcsolatos ajánlatokat kínál. A jövőben eltűnhetnek a rendszerből a Facebook és a Google rendszerébe bejelentkezést biztosító gombok, az viszont még egyelőre kérdéses, hogy ez pontosan mikor következhet be.
Mindez azt jelenti, hogy a jövőben a társaság szolgáltatásait használók nem tudnak majd közvetlenül Facebook- vagy Google-profiljaikból csatlakozni a Flickr vagy a Tumblr platformhoz. Marissa Mayer vezérigazgató ezzel a lépéssel megállítaná a jelenlegi negatív folyamatokat és növelné a bevételeket. Az internetes óriáscég két legnagyobb konkurense jelenleg a Facebook és a Google, a Yahoo! tőlük szeretne minél jobban eltávolodni. A felhasználóknak eddig lehetőségük volt arra, hogy miután bejelentkeztek a Facebook- vagy a Google-profiljukba, hozzáférhettek a vállalat népszerű szolgáltatásaihoz (Flickr, Tumblr stb.) is.
A legnagyobb problémát az jelenti, hogy miközben a Yahoo!-nak komoly felhasználói bázisa van az Amerikai Egyesült Államokban, az USA-n kívül nem tud lépést tartani a két vetélytársával. Éppen ezért lenne fontos, hogy az emberek rendszeresen használják a Yahoo!-profiljukat, csak így tud ugyanis a konszern elegendő mennyiségű adatot gyűjteni, majd személyre szabott az ajánlatokkal kirukkolni, ezáltal pedig növelni a reklámbevételeket.
A társaság már átalakította a Yahoo! Mail és a Yahoo! Finance rendszerét. A mostani módosítás elsőként a Pick'Em sportszolgáltatást érinti, ami az Amerikai Egyesült Államokban főként kollégiumi kosárlabdával kapcsolatos ajánlatokat kínál. A jövőben eltűnhetnek a rendszerből a Facebook és a Google rendszerébe bejelentkezést biztosító gombok, az viszont még egyelőre kérdéses, hogy ez pontosan mikor következhet be.