Gyurkity Péter

Reklámokkal fizethetünk mobilos csomagunkért

Érdekeset lépett az egyik szolgáltató, reklámokkal és játékokkal faraghatunk le a díjakból.

A Boost Mobile nem túl gyakran szerepelt híreinkben, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a virtuális szolgáltató az USA és Ausztrália területén van csak jelen. Évekkel ezelőtt az Amazon felvásárlási kísérletéről írtunk, most azonban a cég egy érdekes húzással lepte meg a teljes piacot.

A hivatalos támogatói oldalon közzétett információk, valamint az alább beágyazott videó alapján a tengerentúlon a Dish Network tulajdonában lévő cég egy új ajánlattal kedveskedik a felhasználóknak. Ennek részeként a BoostOne alkalmazást letöltők és azt rendszeresen használók csökkenthetik előfizetési díjaikat, mivel az appon belül reklámok nézegetésével, valamint az erre kijelölt játékok futtatásával úgynevezett Boostcoin-pénzt kereshetünk, ami közvetlen módon alkalmazható a meglévő csomagok olcsóbbá tételére. Minden egyes Boostcoin 1 centnek felel meg, vagyis minél több ilyen virtuális pénz jelenik meg tárcánkban, annál nagyobb kedvezményhez jutunk a következő időszakra vonatkozó fizetésnél.


A szolgáltató azt egyelőre nem közölte, hogy pontosan mennyi idő szükséges a teljes havidíj eltüntetéséhez, külsős források alapján azonban a néhány másodpercig tartó rövidebb reklámokkal 2 centet kereshetünk meg, miközben a Spin and Win névre keresztelt játékban 5 cent és 5 dollár közötti összegeket nyerhetünk – azt viszont még nem tudni, hogy naponta hány alkalommal indíthatjuk el a fejlesztést. A lépés mindenképpen érdekes, az illetékesek szerint itt az ideje elhagyni a régi, korosodó üzletmodellt, amit egy olyan megoldással válthatunk le, amely egyéb területeken már sikeresnek bizonyult.

A Boost odaát jelenleg 15 és 60 dollár közötti árakon kínál havi csomagokat, utóbbi esetében korlátlan adatot kapunk (az elérés azonban 35 GB után belassul).

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • kvp #2
    Ok, szamoljunk: Az USA-ban 7.25 usd a minimalber. (a duplaja lenne a realis, de ez van) Na most ha 10 masodperces egy reklam es 2 centet er, akkor percenkent 12 centet lehet megkeresni, azaz orankent 7.20 usd-t, amennyiben valaki folyton csak reklamokat nez (es ezt hagyja a szolgaltato). A legkisebb elofizetes 15 dollar, tehat legalabb havi ket orat kell reklamokat nezni, hogy ez osszejojjon, mig a legnagyobbhoz havi 8 orat. 30 masodperces reklamok eseten ez mar 24 orara jon ki, tehat 3 munkanapra. A nagy dijcsomag eseten pedig 12 munkanapnyi ideig kellene reklamokat nezni (vagy minimalberen dolgozni), hogy osszejojjon a mobilnet elofizetes. Csak en erzem ugy, hogy valami valahol nagyon nem stimmel?

    Akinek van rendes munkaja, annak ez nem eri meg. Akinek meg nincs, attol hogyan akarnak barmilyen elofizetesi dijat beszedni? Esetleg a munka kozben is rovid szabadidokkel rendelkezo minimalberes alkalmazottak szamara lehet erdekes, de pont oket nem kellene ilyen modon kihasznalni.

    ps: A cikkhez meg annyit, hogy a videoban oda van irva, hogy a szerencsekerek naponta 1x veheto igenybe. Varhatoan kesobb szeretnek ha fizetni is lehetne a porgetesert, ezert a reklamokkal megszerzett coin-okat a kereken kockaztatnak az emberek. Ez mar alapvetoen szabadon elerheto szerencsejateknak szamit, tehat valahogy korlatozniuk kellene, hogy gyerekek ne ferhessenek hozza. (valamilyen jelszoval vagy biometrikus azonositassal)
  • wraithLord #1
    "Érdekes húzással" Szerintem ez megy már évtizedek óta, csak eddig mobilszolgáltatótól nem láttuk, túl nagy képzelőerő viszont nem kell hozzá.
    "új ajánlattal kedveskedik a felhasználóknak" Anton Chigurh pedig új szögbelövővel kedveskedik áldozatainak. :D