Ötvös Tibor

Kevés az 50GB a Gears of War 4 számára

Kinőtte a Blu-Ray nyújtotta kereteket a Gears of War 4, így még 11GB-ot kell letölteni a dobozos változat vásárlóinak.

A Gears of War 4 megjelenése után kellemetlen meglepetés várja a dobozos változat vásárlóit. A fejlesztést végző The Coalition csapatának vezetője ugyanis egy Twitter bejegyzésben jelentette be, hogy a Blu-Ray tárolói kapacitása nem elég a játék számára és ezért még kerek 11GB-ot kell letölteni a telepítés után. Mindez a digitális kópia tulajdonosait nem érinti és ezt a verziót ráadásul már most lehet tölteni. Egyértelműen látszik, hogy a Microsoft digitális változat felé tolja a vásárlókat. A Battlefield 1 október 11-én jelenik meg.

A Gears of War 4 25 évvel a harmadik rész után játszódik. Az Imulsion Countermeasure fegyverrel nem csak a Locust, hanem a Lambent és Imulsion pusztulását is okozta. Sajnos azonban ezzel együtt a fosszilis üzemanyagok is eltűntek a világunkból és megjelentek a Windflares nevet kapott természeti jelenség is. Ennek lényege, hogy olyan erejű szél támadt, mely alapvetően változtatta meg a bolygónk felszínét. Az emberiség hatalmas falakkal körbevett városokban éli mindennapjait és egy ilyenben tengeti életét JD Fenix (Marcus fia) barátaival, ám természetesen hamarosan feltűnik egy új veszély, mely ismét lesöpörheti az embereket a világunkból.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ugh #10
    Jol lathatoan fingod sincs az egeszrol.
    Szerinted a jatek engine (exe, scriptek) foglal ennyi helyet?
    Nagy lofaszt.
    A sok kontent. Modellek, texturak, hangok zenek, animacio stb es a sok felesleges cutscene.
    Ha valaki sporol a texturakon meg megy hogy milyen gagyin nez ki ...
    Az mondjuk szareves mesterfok, hogy nem tudtak 2 lemezre tenni.
    Egy (mondjuk karakteren) 4096-os textura 50 mega cirka alpha nelkul,
    es akkor ott a normal a specular+gloss, ss es a tobbi map.
    Es akkor ez csak egy cucc texturaja.
    Utoljára szerkesztette: ugh, 2016.10.06. 15:28:50
  • nandoxxl #9
    Titkosítva lesz a merevlemezen mint a Horizon 3, pont ezért vannak teljesítmény gondok pc-én. Nem lesz crack.
  • Macropus Rufus #8
    tudod, pl. a textúrák. De nem hiszem, hogy 61GB-ból 59 ez lenne.
    De akkor is gáz, hogy 61GB a játék.
  • nkmedve #7
    Ennek semmi köze a programozáshoz, modern játékokban a bináris állományok egy nagyon kicsi töredékét teszik ki a teljes méretnek (kb. kevesebb mint 1%), általában a texturák azok amik rengeteget helyet foglalnak (+hangok, videók) és sokszor még a több 10GB textúra sem elég nagy felbontású (lásd RAGE, Wolfenstein - New Order, stb.).
  • hungi #6
    LOL "kódsorokat optimalizálni": pont hogy nem a programkód nagyméretű egy játékban, de ha te 2016-ban még mindig ezt gondolod akkor bele sem kezdek.
  • Macropus Rufus #5
    hát ezzel nem lesz kisegítve az akinek nincs elég sávszél egy 11GB-os állomány leszedéséhez. :)

  • Macropus Rufus #4
    "Kinőtte a Blu-Ray nyújtotta kereteket a Gears of War 4"
    azért az gáz, hogy egy játékprogram 61Gb-os... Szerintem ez már valahol programozási hiba. Mivel baromi sok hely van ezért nem kell a kódsorokat optimalizálni. Még anno a 90-es években olvastam egy újságban (ebben az időben jelentek meg itthon a CD adattárolók), hogy tök jó ez a 650MB mert így a programozó nem lesz rákényszerítve arra, hogy rövid kódokkal dolgozzon. És így előbb vagy utóbb de egy print screen rutin is legalább 20MB lesz.
    Egyébként meg van a bdxl formátum ami 100GB szóval nincs kinőve a BD.
  • Ender Wiggin #3
    Majd lesz hozzá off-line crack azt jóvan.
  • xido #2
    Aki dobozost vesz,jó eséllyel pont azért teszi,mert otthon korlátozott a net vagy nincs is..roppant nagy + költség lenne még egy lemezt berakni a dobozba a teljes offline tartalommal...csak a felesleges szivatás megy
  • Gab0523 #1
    "A Battlefield 1 október 11-én jelenik meg."
    Hol?