Ötvös Tibor

Élethű grafikát kap a PC-s GTA 5

Egy mod segítségével valóban úgy érezhetjük, mintha a valságban játszódna a PC-s GTA 5.

A PC-s GTA 5 rajongók nem panaszkodhatnak, hiszen a modderek folyamatosan dolgoznak a különböző kiegészítéseken, finomításokon. Ma éppen egy bizonyos Toddyftw nevet viselő felhasználó mutatta be fejlesztés alatt álló művét, mely a Toddyhancer kifejezést viseli.

A megoldás lényege egyébként, hogy szinte fotorealisztikus grafikára cseréli le a megszokott környezetet - ahogy tette ezt egyébként a GTA 4-ben a iCEnhancer mod, melynek szintén készül a GTA 5-re optimalizált változata. A lenti videóban jól látható, milyen végeredmény várható.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Jawarider #4
    Azért nem egy UE4 architect szint.....
  • Sir Cryalot #3
    szerintem a textúrákat meg a level of detail állítókákat birizgálják, a hatás nagyrészéért meg valami deszaturációs post process felelős , szóval az eredeti talán kevésbé "fake" mint ez.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.08.27. 16:46:09
  • grizzly21 #2
    Aki ert hozza technikailag, ezek a modok hogy mukodnek? C++, OpenGL kod, es asset-ek szintjen mikbe tudnak / szoktak belenyulni a modderek?
    Milyen gepigenye lehet vajon?
    Utoljára szerkesztette: grizzly21, 2015.08.27. 15:33:58
  • Sir Cryalot #1
    Akkor ha a sok eufemizmust kivonjuk a cikkből , ez azt jelentheti,

    hogy szokásos trashterizer-es grafika helyett valódi rasterizer-es grafikát láthatunk majd.