4
  • Jawarider
    #4
    Azért nem egy UE4 architect szint.....
  • Sir Cryalot
    #3
    szerintem a textúrákat meg a level of detail állítókákat birizgálják, a hatás nagyrészéért meg valami deszaturációs post process felelős , szóval az eredeti talán kevésbé "fake" mint ez.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.08.27. 16:46:09
  • grizzly21
    #2
    Aki ert hozza technikailag, ezek a modok hogy mukodnek? C++, OpenGL kod, es asset-ek szintjen mikbe tudnak / szoktak belenyulni a modderek?
    Milyen gepigenye lehet vajon?
    Utoljára szerkesztette: grizzly21, 2015.08.27. 15:33:58
  • Sir Cryalot
    #1
    Akkor ha a sok eufemizmust kivonjuk a cikkből , ez azt jelentheti,

    hogy szokásos trashterizer-es grafika helyett valódi rasterizer-es grafikát láthatunk majd.