Szekeres Viktor

Ilyen lett a 7 millió dollárba kerülő Indiana Jones 5-előzetes

A Super Bowl alatt láthattuk az új Indy-film előzetesét is.

Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl, amit a Kansas City Chiefs vívott a Philadelphia ellen, s nyert meg az utolsó másodpercekben. Ahogy az lenni szokott, a meccsre hatalmas összegekért lehetett reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna akár 7 millió dollárt is elkért a műsoridő 30 másodpercéért (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár). Így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. A Lucasfilm nem Star Warsozott ezúttal, ők az Indiana Jones and the Dial of Destiny promójával kedveskedtek a rajongóknak.


Nemrég egy régóta várt információi is kiderült, miszerint a hazai forgalmazó címadói a korábbi kedvelt tükörfordítós módit követi, azaz a film magyar címe Indiana Jones és a sors tárcsája - kétség mindössze afelől volt, hogy a sors vagy a végzet szót fogják-e használni itthon. James Mangold filmjének premierje persze még bőven arrébb van, addig a költséges filmek kedvelői még jó pár költséges filmre vehetnek jegyet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • kalapos01 #3
    Ezt úgy írod, mintha rossz hír lenne. Ezzel megint egy csomót nyernek a mocskok. Jól csinálják, fő a profit, az ember fogyóeszköz.
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2023.02.15. 18:49:28
  • Ender Wiggin #2
    miközben a disney elbocsátott 7000 dolgozót...
  • lac coo #1
    Én már most imádom !!!