• kukacos
    #88
    Tucatnyi oka lehet az eltéréseknek, és nem feltétlen az, hogy ott a társadalom minden szegmensében nagyon megy az ilyesmi.

    Mondjuk a távol-keleti piacon több a tech-mániás gazdag ember, aki mindig beszerzi a legutolsó kütyüt, és nekik fontos, hogy úgy érezzék, kivételeznek velük - de mint tudjuk, a csúcstermékek a céges bevétel apró részét teszik ki. Kulturális okok miatt is eltérhet a termékpaletta; pl. lehet, hogy a japánok inkább videóznak, mint az európaiak, satöbbi. De nem vagyok a Samsung marketingese, kérdezd őket, miért így érik el a legtöbb profitot.

    A hálózat fejlettségéből meg aztán végképp semmi következtetést nem lehet levonni. Mo-on meghökkentően jó mobilos lefedettség van sok nyugat-európai országhoz képest, mégse mondanám, hogy a magyar lakosság többet költ mobilinternetre.

    Vagy vehetjük a brit telefonhálózatot, ami rosszabb, mint egy spulni cérna, amivel egy cica napokig foglalkozott. Csak egyszerűen megvan a hatvanas évek óta, és a tulajnak nem akaródzik nagyhirtelen százmilliárdokat költeni rá marginális profitnövekedésért. Mo-on meg lényegében nem volt telefonhálózat, hát persze hogy amikor a DT kistafírozta a Matávot, a kilencvenes évek legmodernebb technikáját hozta ide. Így aztán a magyar vezetékes telefonhálózat is meglepően jó.