teddybear#36
1. Ha el tudja vonni a megállóban álldogálókat, akkor pont jó. Bp. az Bp. nem Tokió vagy Peking, itt nem élünk annyian. Az utasszámhoz kell illeszteni a járatot, nem a járműhöz parancsolni az utasokat.
2. Nekem mégsem 1,4 milkóba fáj, hanem jóval többe. Viszont az egyedi gyártás mindig drága.
3. Van az harminc méter is, és ha hármat össze akarnak csatolni az már(a két modul közötti hézaggal együtt!) lesz minimum 100. A Boeing meg nem közlekedik a belvárosban.
4. Ja. Csak a monstrum tömege miatt nem tud megállni. Szépen végignézi, hogy tapossa el a monstrum a szenvedő félt.
5. Indul, ha elég erős motort kap, megáll, ha le tudják fékezni, és megfordul, ha van elég hely. Mondjuk a Hősök tere épp elég nagy neki.
6. Ha ember nem tudja megmozdítani, akkor vontató kell neki. Csakhogy ennek a Kraz, vagy a reptéri vontató is kicsi. Lerohad, és az egész sor megállt, mint amikor valami hülye a metró alá ugrik. Vontathatják az egész sort egyesével a legközelebbi töltőig, mert gyorsan kimerül a szuperkondi.
7. Ja. De ahol nem keresztezi az utat villamos, troli, vagy vasút, olyan nincs.