
Segítség!
-
#5383
Úgy látom, a rendes lámpák sem az igaziak.
Az Anaheim-féle Scania R500-at ajánlom tanulmányozásra, abban szépen van megoldva megvilágítás.
Zmodeler részhez annyit, hogy ha azt szeretnéd, hogy a lámpa bekapcsolására történjen a változás az alkatrészedben, meg kell dupláznod, és a megvilágítottat kicsit előrébb mozgatnod, valamint beletenni a "head_l (ABC)" részbe.
Mat értéknek szerintem a következő lesz jó:
material : "eut.dif_lum.over.fx" {
texture[0] : "lumlight.tobj"
ambient : { 1 , 1 , 1 }
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0.6281 , 0.6281 , 0.6281 }
shininess : 30
tint : { 1 , 1 , 1 }
}
Természetesen a lumlight helyére azt kell írnod, ami nálad az alkatrész dds-e.
Egy kép segítségül:
Remélem, tudtam némi iránymutatást adni.
Sipi: kicsit jobban írd körül, hogy mit is szeretnél kérdezni. Sima "kerékcsere" a definiciós fájl megfelelő részének átírásával lehetséges.
