• bullseye9
    #5383
    Úgy látom, a rendes lámpák sem az igaziak.
    Az Anaheim-féle Scania R500-at ajánlom tanulmányozásra, abban szépen van megoldva megvilágítás.
    Zmodeler részhez annyit, hogy ha azt szeretnéd, hogy a lámpa bekapcsolására történjen a változás az alkatrészedben, meg kell dupláznod, és a megvilágítottat kicsit előrébb mozgatnod, valamint beletenni a "head_l (ABC)" részbe.
    Mat értéknek szerintem a következő lesz jó:

    material : "eut.dif_lum.over.fx" {
    texture[0] : "lumlight.tobj"
    ambient : { 1 , 1 , 1 }
    diffuse : { 1 , 1 , 1 }
    specular : { 0.6281 , 0.6281 , 0.6281 }
    shininess : 30
    tint : { 1 , 1 , 1 }
    }

    Természetesen a lumlight helyére azt kell írnod, ami nálad az alkatrész dds-e.

    Egy kép segítségül:



    Remélem, tudtam némi iránymutatást adni.

    Sipi: kicsit jobban írd körül, hogy mit is szeretnél kérdezni. Sima "kerékcsere" a definiciós fájl megfelelő részének átírásával lehetséges.