• LezFiddler
    #181
    Sziasztok!
    Egy srácnak készült privátban de itt a helye!

    A traktor, pótkocsi illetve térkép fájljai .scs fájlokként vannak tömörítve, ezeket az .scs fájlokat tesszük a "mod" mappába!

    Tehát pl.: egy traktor .scs -jében van egy "vehicle", azon belül pedig egy "truck" nevű mappa amiben az autó összes fájlja megtalálható.
    Értelemszerűen a pótkocsi .scs -jében a "vehicle" mappában egy "trailer_eu" nevű mappa van. ( Nem feltétlenül csak az, de most ez lényegtelen )

    Maradjunk a traktor szerkesztésénél, a pótkocsi szerkesztése egyébként ugyan ez.

    A dolog menete a következő ( én így szoktam ):

    - Megnyitod a módosítani kívánt kamion .scs fájlját majd a benne lévő "vehicle" mappát kimásolod egy tetszőleges helyre, egy üres mappába. ( pl.: Asztal\ traktor )
    - Elindítod a Zmodelert és Importálod az autó PMG fájlját.

    Zmodelerben Import majd kiválasztod az "Asztal\traktor\vehicle\truck\.... mappából a PMG fájlt.

    - Ha ez megvan akkor van még egy fontos dolog amit nem mindenki csinál meg, mégpedig az, hogy meg kell mutatni a programnak az autód többi fájlját is!

    Ezt az import ablak alsó részén lévő "base.scs:" résznél tudod megtenni.
    Itt is keresd ki az elérési utat, példánkban a : C\Asztal\traktor . Tehát a "vehicle" mappát már nem kell megnyitni!

    Ha mindent jól csináltál ( és természetesen nincs lezárva a modell! ) akkor betölti a program az autódat teljes pompájában.

    Ha a"base.scs" résznél nem-, vagy hibásan mutattad meg a "vehicle" mappa elérési útját akkor is látja a program az autót ( megnyitja ), viszont nem lesznek textúrák, nem lesz "collision", tehát csak egy egyszínű szürke autód lesz amit később nehezebb lesz exportálásra előkészíteni!

    Lehet szerkeszteni az autót!

    Nagy vonalakban ez az importálás menete, az exportálás ennél hangyányit komolyabb dolog.

    Remélem, hogy érthető.