• LezFiddler
    #4303
    Itt egy link: Blueprint behozatala Zmodelerbe
    Ezt nézd meg!

    Én PNG, DDS formátumú képet szoktam betenni, ezeket biztosan tudja kezelni. Próbálkozhatsz más formátumokkal is, de ennyi bőven elég.

    Csak olyan méretű képeket érdemes betenni mint a dds fájlok, tehát: 512x512, 1024x1024, és ezek változatai pl.: 512x1024, 1024x512.
    Ennél kisebb-, illetve nagyobb méretűt szerintem nem érdemes betenni.

    Értelemszerűen, ha az autó elejét szeretnéd elkészíteni akkor a Front nézetbe teszed az autó elejéről készült képet. Ez a kép legyen 512x512 vagy 1024x1024 tehát egy szabályos négyzet. Arra azonban figyelni kell, hogy ha leszedsz egy más méretű képet valahonnan, akkor ne az egész képet méretezd át 1024x1024-re hiszen akkor el fog torzulni a kép!

    Ilyenkor egy képszerkesztővel ebből a képből ki kell vágni az 1024x1024-es képet úgy, hogy az autónak lehetőleg minden része látszódjon.

    Ha szerencséd van akkor le tudsz szedni a netről olyan Blueprintet amelyiken az autó négy nézete látszik ( eleje, hátulja, valamelyik oldala és a teteje ).

    Az elejét leírtam, a hátulja ugyanez.
    Az oldala illetve a teteje annyival másabb, hogy itt már célravezetőbb lehet ha 1024x512 vagy 512x1024-es képet készítesz, tehát nem egyforma oldalú négyzetet hanem egy téglalapot.

    Megvannak a képeid amit alapnak szeretnél használni a szerkesztéshez, már csak be kell illeszteni a program megfelelő nézeteibe.

    Elindítod a Zmodelert, majd kiválasztod a Front nézetet.
    Display/Image/Select image.. útvonalon a Textures Brovser-ben kikeresed az autód elejéről készített méretezett képet.
    Ezt beilleszted és meghagyod neki, hogy csak ebben a nézetben használja ezt a képet.
    Átváltasz pl.: Top nézetbe és ugyanezt eljátszod úgy, hogy ide már az autó tetejéről készült képet illeszted be, stb.

    Ezután ha minden kép bent van, általában még igazítani kell őket.
    Display/Image/Edit layout útvonalon ez megtehető.