
Segítség!
-
#3697
Na de egyszerű!
Amúgy sziasztok.
Én megkérdeztem Anaheimet és segített!
az mondta hogy kell csinálnom egy új Materiált és egy kiválasztott színű dds-t(az amilyen színűre akarod a világítás).
Ez utána el kellett neveznem és a végére ezt kell rakni:
(pl:a generic vagy a dif_spec.add.env_nofresnel vagy...)
Helyére ezt:(dif.lum.over)
utána meg azt csinálod hogy a fülke belsejét copy-zod és aztán scale_zod(egy kicsivel kisebbre mint az eredeti).
ez a copyzott cuccot átrakod a világítás mappájába(általába:"light.night" a főmappa alatt).
ezt leexportálod és a mat értéke ez legyen:
---------------
material : "eut.dif_lum.over.fx" {
texture[0] : "xxx.tobj"
ambient : { 0.95 , 0.95 , 0.95 }
diffuse : { 0.95 , 0.95 , 0.95 }
specular : { 0.33884 , 0.33884 , 0.33884 }
shininess : 30
tint : { 1 , 1 , 1 }
}
---------------
Remélem érthető amit írtam.
Will:Ez egy hackel-t verzió!