• Cosmo1999
    #3697
    Na de egyszerű!
    Amúgy sziasztok.
    Én megkérdeztem Anaheimet és segített!
    az mondta hogy kell csinálnom egy új Materiált és egy kiválasztott színű dds-t(az amilyen színűre akarod a világítás).
    Ez utána el kellett neveznem és a végére ezt kell rakni:
    (pl:a generic vagy a dif_spec.add.env_nofresnel vagy...)
    Helyére ezt:(dif.lum.over)
    utána meg azt csinálod hogy a fülke belsejét copy-zod és aztán scale_zod(egy kicsivel kisebbre mint az eredeti).
    ez a copyzott cuccot átrakod a világítás mappájába(általába:"light.night" a főmappa alatt).
    ezt leexportálod és a mat értéke ez legyen:
    ---------------
    material : "eut.dif_lum.over.fx" {
    texture[0] : "xxx.tobj"
    ambient : { 0.95 , 0.95 , 0.95 }
    diffuse : { 0.95 , 0.95 , 0.95 }
    specular : { 0.33884 , 0.33884 , 0.33884 }
    shininess : 30
    tint : { 1 , 1 , 1 }
    }
    ---------------
    Remélem érthető amit írtam.
    Will:Ez egy hackel-t verzió!