• Rubio #2964
    vagy pedig egy almappa létrehozása:

    2.2.4-es verzió esetén (én ezt használom):

    Úgy hozod létre pl. a lights.night (ABC) nevű almappát, hogy a lemásolt modellt még 1x lemásolod (tehát összesen 2x), majd jobb egér gomb az egyik másolt modellre: Convert to -> Dummy.

    Ebben helyezed el az előrébb húzott, kivilágításra szánt lámpa másik lemásolt modelljét, s textúrázod egy külön pl. night nevű dds-sel (night.dds), s ezzel kész a Zmod rész. (Külön már nem kell mappolni, mivel egyrészt egyszer már megtetted, ha azt a dds-t lemásolod és használod fel még egyszer (de ennek a neve: night.dds lesz), akkor már nem kell, ill. akkor sem, ha pl. csak azt szeretnéd, hogy fehéren világítson, akkor az alkatrészhez csak szimpla fehér dds-t rendelsz.)

    Viszont ami kimaradt abból a leírásból: a lámpatextúra dds-ét, "dds5" formátumban "fehér" alpha channel beállításával kell menteni! (Ezt viszont a photosop-ban, vagy ki mit használ, kell megcsinálni!)

    A textúrához az alábbi night.mat értékeket kell alkalmazni:

    material : "eut.dif_lum.over.fx" {
    texture[0] : "night.tobj"
    ambient : { 1 , 1 , 1 }
    diffuse : { 1 , 1 , 1 }
    specular : { 0.33884 , 0.33884 , 0.33884 }
    shininess : 10
    tint : { 1 , 1 , 1 }
    }

    A 2. sorból: "texture[0] : "night.tobj" " a "night.tobj" név attól függ, hogy ki milyen nevet adott a textúrájának, ha night, akkor így kell hagyni, ha meg nem, akkor meg azt, amit a zmod exportáláskor automatikusan létrehozott nem kell bántani, csak a többi sort kell kicserélni a fenti példa szerint!

    [Na most már remélem, hogy a 2 hsz-ből (ebből és a #2939-ből) mindenki meg tudja csinálni, s szebbnél szebb éjszakai világítások fognak futkározni az éjszakában! ]