
Segítség!
-
SuSu1992 #2939 A lámpatest megvilágítása:
Kell hozzá:
-egy külön almappa, ami az "ai-, base", esetleg más néven szereplő almappa alá kell helyezni
-egy lemásolt alkatrész
-végül de nem utolsó sorban egy külön dds és mat fájl
Almappa nevek:(amit ugye az "ai" "base" almappa alá kell helyezni)
zmod 2.1.1
obj:{0x6C8BE8B8,0x0} fényszórók
obj:{0x250853C4,0x7057} bal index
obj:{0x250853CA,0x7057} jobb index
obj:{0x4EB775DE,0x5AE3} tolatólámpa
obj:{0x1CECA6C8,0x10} féklámpa
zmod 2.2.2
lights.night fényszórók
lights.left bal index
lights.right jobb index
lights.rev tolatólámpa
lights.brake féklámpa
Ha ezzel készen vagyunk, akkor le kell copyzni a kivilágítandó alkatrészt, és egy kicsit a lemásolt alkatrész elé kell húzni(ez mondjuk nézőpont kérdése, de remélem érthető)
Majd a lemásolt alkatrészt bele kell tenni valamelyik mappába, amit kiválasztottál értem ezalatt ezeket:(obj:{0x6C8BE8B8,0x0} , obj:{0x250853C4,0x7057} , lights.night , lights.left ,stb...)
Ha ezzel is kész vagy akkor le kell mapolni az alkatrészt az új textúrával ami majd később a világító textúra lesz!
Az új textúrának(.dds, .png, akármi) ezt a matot, mat értéket kell adni:
material : "eut.dif_lum.over.fx" {
texture[0] : "rueckleuchte.tobj"------>ezt nem szabad átmásolni!
ambient : { 1 , 1 , 1 }
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0.33884 , 0.33884 , 0.33884 }
shininess : 10
tint : { 1 , 1 , 1 }
}
Azt hiszem ennyi! Bocsi, ha valamit kihagytam!;-)