• R420
    #2926
    Remélem én is hozzá tudok járulni egy segítséggel:)
    Megnyitod a .pmg-t Hex Editorral
    Kiválasztod a keresés menüt
    Azon belül pedig a cserét
    Kiad egy ablakot
    Első sorba:00 ff ff ff 00
    Második sorba:ff ff ff ff ff
    Az adattípus:hexadeimális érték legyen beálitva
    Ezután kattints az összes cseréjére
    Ekkor kijön egy ablak ha jól csináltál mindent majd kattints az OK gombra.
    Elmented,és raktározással visszateszed az scs-be

    Ez pedig az ablak mat értékei:

    material : "eut.none_spec.add.env.tintadd.fx" {
    texture[0] : "glass.tobj"
    texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
    ambient : { 1 , 1 , 1 }
    diffuse : { 1 , 1 , 1 }
    specular : { 0.75148 , 0.984407 , 0.96776 }
    shininess : 100
    tint : { 0 , 0 , 0 }
    env_factor : { 1 , 1 , 1 }
    tint_opacity : 0.5
    }
    Remélem segített valamicskét:)