
Segítség!
-
#2926
Remélem én is hozzá tudok járulni egy segítséggel:)
Megnyitod a .pmg-t Hex Editorral
Kiválasztod a keresés menüt
Azon belül pedig a cserét
Kiad egy ablakot
Első sorba:00 ff ff ff 00
Második sorba:ff ff ff ff ff
Az adattípus:hexadeimális érték legyen beálitva
Ezután kattints az összes cseréjére
Ekkor kijön egy ablak ha jól csináltál mindent majd kattints az OK gombra.
Elmented,és raktározással visszateszed az scs-be
Ez pedig az ablak mat értékei:
material : "eut.none_spec.add.env.tintadd.fx" {
texture[0] : "glass.tobj"
texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
ambient : { 1 , 1 , 1 }
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0.75148 , 0.984407 , 0.96776 }
shininess : 100
tint : { 0 , 0 , 0 }
env_factor : { 1 , 1 , 1 }
tint_opacity : 0.5
}
Remélem segített valamicskét:)