• LezFiddler
    #2371
    Sziasztok!

    Gis80s-nél a pont!

    Itt most értelmezési gondok vannak!

    Ha egy alapjátékbeli autót szeretnénk megnyitni akkor a base .scs -nek ténylegesen a játék base.scs -jét kell megadni, hiszen abban vannak az autó .mat, tobj, dds, pmd, pmc fájljai!
    Ugye pontosan ez a lényeg, hogy a Zmodeler lássa az autód összes fájlját.

    Ha csak egy modot, módosított autót, egy teljesen külön .scs fájlt ( ő ugye nem tartozik az alapjátékhoz ) szeretnél behozni a programba, akkor azután, hogy a vehicle mappát kicsomagoltad egy üres mappába ( ennek neve bármi lehet ) és megmutattad neki a PMG fájlt, természetesen itt a base .scs -nél ezt a bármilyen nevű mappát nyitod meg ( a vehicle mappát itt már nem kell megnyitni!! ) hiszen az összes többi szükséges fájl itt található!!