
Segítség!
-
#2368
"Az importálás menete mindegyik verziónál ugyanaz"
jó, jó, de mi az, mert most épp ezt nem írtad le, ezért most idéznélek téged:
"- Megnyitod a módosítani kívánt kamion .scs fájlját majd a benne lévő "vehicle" mappát kimásolod egy tetszőleges helyre, egy üres mappába. ( pl.: Asztal\ traktor )
- Elindítod a Zmodelert és Importálod az autó PMG fájlját.
Zmodelerben Import majd kiválasztod az "Asztal\traktor\vehicle\truck\.... mappából a PMG fájlt.
- Ha ez megvan akkor van még egy fontos dolog amit nem mindenki csinál meg, mégpedig az, hogy meg kell mutatni a programnak az autód többi fájlját is!
Ezt az import ablak alsó részén lévő "base.scs:" résznél tudod megtenni.
Itt is keresd ki az elérési utat, példánkban a : C\Asztal\traktor . Tehát a "vehicle" mappát már nem kell megnyitni!
Ha mindent jól csináltál ( és természetesen nincs lezárva a modell! ) akkor betölti a program az autódat teljes pompájában."
Az általam, Akela üzenetében kifogásolt dolgot kiemeltem a Te írásodban (ami eredetben a #181. sz üzenetben olvasható). Akkor most azt mondod, hogy oda nem a vehicle mappa, hanem a base.scs fájl megmutatása van írva?
Nekem az általad írtakból az derül ki, hogy ezt nem jól mondtam Akelának, holott szerintem abban az üzenetben Te ezt írtad, azaz importáláskor a vehicle mappát kell megmutatni, s nem a base.scs fájlt...
Az igaz, hogy ha mindent jól csinál, s mégsem jelenik meg a gép "teljes pompájában", az okát nem tudtam, de a dolog lényegét talán leírtam, azaz "ettől függetlenül is előfordulhat, hogy a material editorban megjelent mattokhoz, egyesével kell hozzárendelned a .dds-eket, mert ez nem történt meg automatikusan." Viszont most Te ennek okát helyre tetted és most már ezt is tudom. Köszi!
Ugyanakkor, ha mégis rosszul értelmeztem korábbi írásod, akkor én kérek elnézést Akelától, hogy bár akaratlanul, de félrevezettem őt! Bocs!