• LezFiddler
    #2367
    Jó estét, sziasztok!

    Rubio, várj kicsit!
    Akela jól értelmezte a dolgot, félig.
    Ezért nem mindegy, hogy ki, melyik verzióval ténykedik!
    Az importálás menete mindegyik verziónál ugyanaz, viszont ha pl.: importálsz egy v2.2.2-vel készült autót v2.2.4-be, akkor Akela által felvázolt eset minden bizonnyal elő fog fordulni, vagyis meglesz az autó def.mat.-al és a .mat fájlok címzésekkel együtt, de a textúrákat már neked kell behozni! ( Oda-vissza érvényes )
    Ami itt kicsit feljebb a banner-ban olvasható, az csak az importálásra vonatkozik!

    Ha importálsz egy autót v2.2.2-vel ami v2.2.2-vel lett elkészítve, akkor tutira behozza neked a Zmodeler rendesen, teljesen.

    V2.2.4-el ugyanez a helyzet.

    No, megpróbálkozom a .mat hozzárendelések magyarázatával, de előre bocsátom, hogy ez nem hiteles forrásból származik, csak a saját tapasztalataimból!

    generic - általános,semmi csili-vili exportálva dif_spec-ként jelenik meg. ( leginkább matt alkatrészekhez )

    dif_lum - fény bekapcsolásánál megjelenő általános textúra.Pl.: Globentrotter nappal - generic .mat ( vagy nofresnel ), viszont esti megvilágításhoz ugyanazt a textúrát használjuk, csak megvilágítva - dif_lum.

    nofresnel - légyegében ez is egy általános .mat csak van csillogása.
    ( ő használható az autó kasznijához )

    glosspaint - na őt azt hiszem, soha sem használtam, nagyon csillog, tükröződik. ( kasznihoz ez is jó, jó?? )

    tintadd - átlátszó .mat, leginkább szélvédőre, fényhídra, villogóra.

    decal over - az árnyék .mat-ja, vele v2.2.2 használata során nem kell foglalkozni ( nyugodtan lehet törölni ), a program a collision alapján kifaragja az autó árnyékát!

    A csillogásról annyit, hogy ( "Ezekhez a zmod alapból ad csillogást,némelyikre annyit,hogy szinte nézhetetlen." ) legtöbbször előfordul, igen. Nem gond, vedd vissza őket, bár gyakorlatilag nincs jelentősége, a .mat értékeket úgyis Te írod meg a végén.

    Az azonos .dds esetét megbeszéltük.

    V2.2.2-től a collision után hozzá kell írni az (ABC) jelölést, különben nem fog működni a szekér!
    Hogy alapból miért nem írja oda ő, azt nem tudom.

    "Először próbából beraktam egy névtáblát,export után csak a pmg-tés a frissitett dds-t irtam felül.Nem is volt gond semmi.Ezen felbuzdulva,rögtön elkeztem módositgati a gépet,persze semmi komoly dologra nem kell gondolni,csupán át mappoltam pár dolgot.Meg is jelent a gép a játékban,de mint ilyenkor lenni szokott össze-vissza festéssel.Viszont,ha felülirom a pmd-t is kifagy a játék."

    V2.2.2-től nem kell, nem szabad pmd átírni! Ezt el lehet felejteni.
    Az viszont, hogy miért kutyulta össze a festést az autón mikor lényegében semmi változás nincs, rejtély.

    Én minden alapszintű változtatás után felülírom a (3 főfájlt ) PMG, PMD, PMC-t, biztos ami biztos!