• akela
    #2365
    Hello mindenki!
    Magamtól nem jövök rá,úgyhogy meg kell kérdeznem pár dolgot,ami még a 2.1.1-nél még nem volt.
    Tehát zmod.2.2.2,vagy 2.2.4. Import. Hiába adom meg a base scs helyét,mint korábban Lez irta,nem texturázza fel magától.Nem gond,meg csinálom én.A material editor elkésziti a mat neveket,csak épp be kell tallóznom. Itt vannak többféle mat nevek:
    dif lum,generic,nofrensel,glosspaint,glass,tintadd,és decal over.
    Szeretném megkérdezni,hogy mi micsoda konkrétan.Persze van köztük amit tudok,de nem mindet.Aztán.Ezekhez a zmod alapból ad csillogást,némelyikre annyit,hogy szinte nézhetetlen.Ezek a fények számitanak a majdani kész modellnél,vagy csak itt mint látvány szerepel?Ebből következik a következő kérdés,hogy lehet-e,érdemes-e módositani ezeket a fényeket?
    A material ed. mikor elkésziti a mat neveket,pár material azonos dds-t kér.Ez nem baj?
    A zmod nálam alapól hozzáirta az obj.... után az (ABC)-t de pl. a collision után nem.Persze utána tudom irni,csak nem értem,miért nem itra ő oda.
    Először próbából beraktam egy névtáblát,export után csak a pmg-tés a frissitett dds-t irtam felül.Nem is volt gond semmi.Ezen felbuzdulva,rögtön elkeztem módositgati a gépet,persze semmi komoly dologra nem kell gondolni,csupán át mappoltam pár dolgot.Meg is jelent a gép a játékban,de mint ilyenkor lenni szokott össze-vissza festéssel.Viszont,ha felülirom a pmd-t is kifagy a játék.
    Lehet,hogy kuszára sikeredett az irományom,de remélem azért érthető.
    És tudom,hogy némelyik dologról épp pár oldallal korábban pont irtatok,de szeretném,ha egyben lenne leirva,mert lassan belezavarodok a többféle hozzászólásba.