• LezFiddler
    #2291
    Szia!

    A v2.2.4-el való importálás során a Material Editors-ban megtalálod a .mat fájlok elérési útját. ( természetesen akkor ha már egy meglévő autót importálsz )

    Ezen nem kell változtatni semmit sem.

    Nagyon fontos, hogy a lista elején lévő Default Material minden esetben maradjon meg!!!

    Megvan pl.: fülke alapszín: vehicle/truck/scania/bodybasic(generic)

    üvegnél: vehicle/truck/scania/glass_ex(dif.spec_add.env.tintadd)
    stb.

    Lényegében semmi különösebb dolgod nincs, hacsak nem ,( és itt jön a Te eseted ) kevésnek találod a textúrákat és többet szeretnél hozzáadni!

    Ez sem probléma, mert új material-t készítesz, kimásolod az elérési utat és hozzáadod a használni kívánt textúranevet.
    Pl.: vehicle/truck/scania/hasznalni_kivant_texturanev(generic, chromic, tintadd, nofresnel,stb) attól függően, hogy milyen textúra tulajdonságot szeretnél.

    Ami lényeges, hogy ne legyenek hosszú ékezetes és NAGYBETŰS textúranevek! ( magyarul a .dds fájlokat ne így nevezd el )

    Itt megjegyezném az én privát véleményemet a v2.2.4-el kapcsolatban:
    előfordulhat, hogy az én bénaságom miatt de nálam nem igazán lehet előcsalogatni a "nofresnel" címzést a progival!
    Nincs kellő csillogás!

    Ha valakinek ez működik, kérném tegye közzé a megoldást!

    No, remélem érthető voltam!

    2286 tuzfal3: nincs mit!