
Segítség!
-
#2291
Szia!
A v2.2.4-el való importálás során a Material Editors-ban megtalálod a .mat fájlok elérési útját. ( természetesen akkor ha már egy meglévő autót importálsz )
Ezen nem kell változtatni semmit sem.
Nagyon fontos, hogy a lista elején lévő Default Material minden esetben maradjon meg!!!
Megvan pl.: fülke alapszín: vehicle/truck/scania/bodybasic(generic)
üvegnél: vehicle/truck/scania/glass_ex(dif.spec_add.env.tintadd)
stb.
Lényegében semmi különösebb dolgod nincs, hacsak nem ,( és itt jön a Te eseted ) kevésnek találod a textúrákat és többet szeretnél hozzáadni!
Ez sem probléma, mert új material-t készítesz, kimásolod az elérési utat és hozzáadod a használni kívánt textúranevet.
Pl.: vehicle/truck/scania/hasznalni_kivant_texturanev(generic, chromic, tintadd, nofresnel,stb) attól függően, hogy milyen textúra tulajdonságot szeretnél.
Ami lényeges, hogy ne legyenek hosszú ékezetes és NAGYBETŰS textúranevek! ( magyarul a .dds fájlokat ne így nevezd el )
Itt megjegyezném az én privát véleményemet a v2.2.4-el kapcsolatban:
előfordulhat, hogy az én bénaságom miatt de nálam nem igazán lehet előcsalogatni a "nofresnel" címzést a progival!
Nincs kellő csillogás!
Ha valakinek ez működik, kérném tegye közzé a megoldást!
No, remélem érthető voltam!
2286 tuzfal3: nincs mit!