
Segítség!
-
CseNo #1757 1. Az egyik nézetet váltsd át UV Mapper-re
2. Nyisd meg a Material Editort (az eszköztáron piros gömb ikon)
3. A legalsó menüben (Texture Layers) kattints "..." gombra, megnyílik egy ablak: "Add..." gomb, tallózd ki a használni kívánt textúrát, majd OK.
4. Zárd be a Material Editort.
5. Most már rajta lesz a modellen a textúra, jöhet a szerkesztése: kattints a textúrázandó modellre abban a nézetben, amelyik oldalról rá szeretnéd tenni a textúrát (Front, Left.. stb.) a Surface -> Mapping -> Edit UV paranccsal, megnyílik egy ablak: válaszd a Generate New rádiógombot, OK gomb.
6. Bekerült az UV Mapper-be a modell. Ebben az ablakban ugyanúgy kell dolgozni mint a többi nézetben, de itt csak 2D-ben megy a szerkesztés (X;Y tengelyek). Lehet mozgatni, nagyítani, kicsinyíteni, illetve használható a Vertex manipulator is (első kocka ikon az eszköztáron).
ui.: ha összetett a modell, pl. egy egész kabin, akkor előtte érdemes részekre bontani (eleje, jobb-bal oldal stb.)