• LezFiddler
    #1467
    Az új poligonokat "Polygon" módban vagy külön-külön textúrázod, ( ez ugye ha csak pár darab van akkor nem probléma ) vagy ugyancsak "Polygon" módban kijelölöd az új "lapot" és a "Detach" - "Separated" parancssor segítségével külön választod az eredeti alkatrésztől és ezt textúrázod! Ezután lehet megint egyesíteni őket.
    Vagy, ha hozzátettél poligonokat egy már meglévő objektumhoz és megnézed az ( objektum ) tulajdonságait akkor látható, hogy ha eddig pl.: a color1 textúrát használta, most a Multiple material-t ( asszem ).
    Ez azért van mert használja az eredeti color1-, illetve az új Default material-t, vagyis a textúra nélküli poligonokat is!
    Ilyenkor egyszerűen lehet orvosolni a problémát: a tulajdonságoknál megint megadod neki a "color1" mat.-ot és immár egyben lemap-olod az egészet!

    Sajna nincs a közelemben Zmodeler pedig akkor képekkel lehetne demonstrálni a dolgot!


    A sík lap folytatásával kapcsolatban itt nem a skálázásra gondolsz ha jól értem, hiszen azzal a már meglévő poligonokat méretezed át, a poligonok mennyisége megmarad.


    Van egy 10x10 poligonból álló lapod.
    Csinálsz egy annyi poligonból álló síkot, amennyi poligon van azon az oldalon amit szeretnél megtoldani. A kettőt összeilleszted, "attach"-al egyesíted, majd vertex módban összehegeszted a csúcsokat. ( Ez utóbbi akció nem feltétlenül szükséges )