• Blum
    #1234
    Azt a cucot amit ki akarsz világítani megkell duplikálnod (create/copy),
    ha ez megvan akkor a modellen belül kell egy olyan "mappát" csinálni hogy obj:{0x6C8BE8B8,0x0} ebbe bele kell rakni a másolt modelt, ha ez netán kimaradna a modell álandóan világítani fog. Texturázni ugyan úgy kell minta a másikat, majd amikor a matokat irod átt akkor kell ezt a matot alapnak venni.

    ui: Nem árt ha kicsit a másolt modelt elhúzod az eredetitől hogy biztos jó legyen.

    Matnak pedig ezt használod:

    material : "eut.dif_lum.over.fx" {
    texture[0] : "night.tobj"
    ambient : { 1 , 1 , 1 }
    diffuse : { 1 , 1 , 1 }
    specular : { 0.33884 , 0.33884 , 0.33884 }
    shininess : 10
    tint : { 1 , 1 , 1 }
    }