30
Dungeons and Dragons: Dark Alliance
-
robicarlos6 #30 Na lepergett. Nem kellett semmiféle életszívó cucc. Ezeket a szetteket máig nem értem egyébként nem no mindegy is már.
Vége acsik érdekesek voltak 2.69 és 2.54% jó sokan értek a végére
Nem volt ez olyan rossz mind aminek beállítják. Neki is állok újra a többi karakterrel is
Utoljára szerkesztette: robicarlos6, 2021.08.15. 14:10:42 -
robicarlos6 #29 Na a végére értem és bármennyire is szégyen rám nézve......
Alap nehézségen haladva a játék végigjátszása kb gyerekjáték kihívás nélküli.Ezen a szinten a játék mint a lootos játékok bármelyike a gyűjtögetések miatt értelmét veszti.Ugyanis aki csak egyszer le akarja tolni a játékot és soha többet elővenni annak nem is kell figyelni miket szed fel mert nem kell fejlesztés, bár jó ha van mindenből.(De ez egyedül a fináléra kell csak)A pályák adottak juss át a végéig A-ból B-be, mellékküldetések közben vannak amit vagy csinálsz vagy nem. Kék kisládák előtt ha kevés az életpont igyunk heal potit mert a láda 2 db-ot ad és csak pocsékba menne (3db a max) szakaszonként 1-2 nagyobb csoportot leverve a gép felajánlja hogy feltölti az életerőnket és a potikat vagy nagyobb lootot választunk. Itt alap nehézségen nem kell nagyon töltegetni életerőt így a nagyobb loot lehetőséget kell mindig választani.
A játék a nehézséget "támadóértékként" határozza meg ez alapon 1000. Ahogy veszünk fel cuccokat és sziteket lépünk ugy ez emelkedik. Viszont eléggé elcseszett szerintem hogy hiába van már 1700as értékünk a 2. nehézség az 1250-es még rohadt nehéz..Én most csinálom már az 1500-as szinteket 2250-es értékkel de sokszor vért izzadok
.....de leírom. Nekem az ilyen fejlesztős öltöztetős játékok kurvára nem mennek...Ezt is röhögve elvittem alapon az utolsó pályáig ahol a főellenfél ellen full esélytelen vagyok. Fingom nem volt mi/ ki lesz a főellen így mindig minden fölösleges cuccot eladtam. És ami a sima pályákon ruhák fegyver elég volt ide arra se elég hogy a negyed életét levigyem. Szóval ezért csinálom a játékot megint előröl hogy hátha ad olyan cuccokat ami ide jó lehet.
YT-on néztem videokat ott a csávónak olyan szettje van hogy csapkod és hiába sebzi őt a gép a csapásai miatt folyamatosan töltődik vissza az életereje = unlimited healje van kb... Ez a tárgyaknak melyik tulajdonsága mi a nevet az életerő elszívásnak? Ha lenne ilyenem nevetséges lenne a fő fő ellenség is ,de nem tudom mi a neve határszar vagyok angolból. Sajnos nincs érzékem ezekhez. Korábban ugyanez volt a van Helsingel is ott is kurva nehéz volt nekem a game a végére értem már az utolsó kb 5 perces szakasz lenne hátra és pereg a credits de lehetetlen ott i ótvarul fejleszthettem a karaktert... Mondjuk a játékra nézve gáz mert akkor legalább sokkal korábban gátat szabna a játéknak hogy te fasz fejleszzél már máshogy mert így a főellenhez hurka vagy....mert mire odaér az embert mindet eladott minden skillje másra van téve stb..
Acsik alapján nem sokan értek a végére. Ilyen 3.6-4%-os acsik vannak , nem sok jót mond a játékról
Aki tudja mi az életerő elszívó cucc kérem írja le! -
robicarlos6 #28 Elkezdtem én is. Ha az ember szépen halad a kezdő nehézségtől akkor simán lehet haladni. Nem tudom ez kinek volt nehéz.
Lehet nem egyből a nullás fegyverekkel kell menni a magasabb szinten mert az úgy lehetetlen bossnál nem igen van esély (direkt megnéztem ).. Folyamatosan haladva szintet lépve fegyvereket gyűjtögetve (minden átnézve) majd egy végigjátszás után esetleg lehet újra kezdeni a pályákat 1-el feljebb.Addig kb esélytelen. Ennek így örülök mert simán játszható -
Probatbicol #27 Én egész jól elvagyok azóta is a játékkal, esténként ha van idő, akkor megyek 1-2 futamot szólóban, azért úgy mert amíg új egy pálya addig nem szeretek a többiek után loholni, hanem inkább szépen lassan felfedezgetek mindent. A pályák egész pofásak.
Kb. 2-3 run alatt léptem szintet kb.
Hanem tegnap újra kipróbáltam a party-t és elvittek valami endgame közeli questre, ütöttem becsülettel, több-kevesebb sikerrel, hanem a végén dobtam egy hátast, azt hiszem 7-es szintű voltam és az egy run alatt 12-es lettem...Meg olyan epic kalapácsot találtam ami a dupláját sebzi az addiginak. Ez valahogy nagyon nincs jól kitalálva, elég illúzióromboló. Mintha cheat kódot írtam volna be.
A másik idegesítő, hogy hiába van kikapcsolva a voice chat, amikor indítom a partit akkor mindig be van kapcsolva a mikrofon, ráadásul always on módban, folyamatosan látom hogy írja ki a nevemet ahogy veszem a levegőt. Végül kihúztam a mikrofont.
Az egyik partitag meg nem tudom, lehet hogy asztmás volt, végig azt hallgattuk, hogy nyöszörögve/hörögve veszi a levegőt, először azt hittem, valami Dark Souls boss van a közelben a játékban és azt halljuk, de nem. Fél órán keresztül ment a haldokló Darth Vader a fülemben, elég para volt :)
-
hunbalee #26 Amint lesz helyem a gépen én is elkezdem. Kurva kevés ez az 1TB a konzolnak -
#25 OK, nyilván. Úgy értem, hogy ha már amúgy is van más miatt, akkor nem került extra pénzbe kipróbálni. Kicsit még bohóckodok vele, de ez egy erős skip szerintem. -
hawkie22 #24 Én se találtam ilyen lehetöséget. A "vezér" választ, aztán mész vele vagy kilépsz. Mivel chat sincs, így ledumálni se tudjátok, hacsak nincs mikrofonotok, de a Voice Chat is olyan "van, de minek"-szintü. Ha haverokkal mész, akkor persze le tudjátok dumálni, hogy merre és milyen nehézségen. Egyelöre nincs sok lehetöség a merchantnél se, nem lehet venni új cuccokat, csak a meglévöket upgradel-heted, aztán annyi.
Van egy olyan érzésem, hogy valaki a háttérböl sulykolta a fejlesztöket, hogy minél hamarabb kidobhassák a játékot. Early Accessnek elmenne simán, de kész játéknál olyan meh érzésem van jelenleg. Játszom vele, de nincs az az érzésem, mint AC Valhallánál vagy Days Gone-nál, hogy na még ezt a küldit lenyomom vagy még egy kicsit toljuk, mert jó móka.
Remélem, javítják a dolgokat, mert kár lenne érte. -
Probatbicol #23 Nekem egészen bejön. A grafika, hangulat nagyon ott van, a harcrendszer sem rossz.
Ami nem tetszik az a lobby. már nem emlékszem, lehet hogy a Vermintide-ban is így volt, de nem jó, hogy csak quickplay van, és akkor berak egy partyba és ott a leader választja ki a questet és a nehézséget. Jobb lenne olyasmi mint a Vindictusban, vagy az Anthemben volt, hogy kiválasztom hogy hova szeretnék menni, milyen nehézségen, és ahhoz keresne partyt.
De az is lehet hogy meg lehet úgy is csinálni csak figyelmetlen voltam. -
Kancsalborz #22 A GP-t nem tudom. A többivel pedig teljesen egyetértek. Ez egy fos. És nem azért nert nem az én stílusom vagy ízlésem...
-
hunbalee #21 Game passban sem ingyenes csak szólók -
#20 Oké, kipróbáltam. Ez egy rakás szar. A grafika 6-7 éve is gáz lett volna, bugos, a játékmenet gagyi, a történet kb fanfiction színvonal. GP-ben ingyenes, ez az egyetlen előnye, de ez 10 forintot nem ér. -
hawkie22 #19 Igen, ezen változtatniuk kell, bár most sztem a bugok a fö gondjuk. De egyébként jó poén a multi, az egyetlen, ami nem tetszett, hogy csak Voice Chat van, írni nem lehet, legalábbis én nem találtam rá lehetöséget. Így vajmi kevés interakció lehetséges a partitagok között. Monjuk nem kell sok stratégia, csak üsd-vágd-nem apád stílus kell és minden mob és boss lenyomható. :) -
#18 Remélem peccselik a solo módot, mert multizni nincs kedvem. -
Probatbicol #17 A gamepassba valamiért csak ma került bele, de benne van ha valaki 300 Ft-ért szeretné játszani. -
hawkie22 #16 Azt nem mondtam, hogy nem játszható. Viszont a nehézségi szintekkel gondban lehet az, aki szólózik. Van ugye 7 nehézségi szint, ami "Gearscore" alapján skálázódik. Nekem jelenleg 1720 körül van a gearerösségem, ezzel megnyílt az elsö 3 nehézségi szint (1000, 1250 és 1500). A következö 1750, utána 2000, 2250 és 2500. Namármost ugyan gear szerint simán kéne vinnem az 1500-as szintet, viszont itt már vért izzadok az erösebb mobokon, föleg, ha tömegével jönnek, a bossokról nem is beszélve. Így szólóban hosszú távon nem buli. Coopban viszont pont jól el vannak találva a nehézségi szintek. -
hunbalee #15 Általában sok ilyen játéknál ez van szarozva van hogy egyedül nem olyan jó. Aki nem akar másokkal játszani annak bőven jó és elvan vele, ahogy a többi is játszható amiket szintén lesajnálnak emiatt. -
Kancsalborz #14 "túl van bagatelizálva.."
WUT???
Ezt fejtsd már ki kérlek. -
hunbalee #13 Játszható csak szokás szerint túl van bagatelizálva.. -
#12 Jól értem, hogy soloban nem igazán játszható a játék? -
hawkie22 #11 4 óra játék után, amiböl az utolsó 2 4-fös coop volt (rákerestem Google-ben az amcsi discord szerverre, hamar találtam két embert, Steamen felvettük egymást friendsbe, mehetett a móka, a 4. ember meg publicban csatlakozott hozzánk), már kicsit árnyaltabb a kép.
A játék mindenképp coopra van kihegyezve, abból a 4 fö az optimális. A 4 különbözö karakter kiegészíti egymást, a mobok is így vannak balanszolva. A föbossok, legalábbis nálunk, amikor 4-en voltunk, szinte elolvadtak.
A loot is jobban jön, XP is. A 2 óra alatt lenyomtunk 3 vagy 4 küldit, lvl2-röl lvl7-ig mentünk, gearben is jól lehetett fejlödni, most majdnem minden slotban epic gearem van.
Szóval jó lesz ez idövel, kérdés, hogy kit tudnának még behozni játszható karakterként (ötletnek Artemis Entreri, Regis, Jarlaxle, Zaknafein, Cadderly meg a druida törpe jó móka lenne :) ). Amin sürgösen javítaniuk kell, azok a bugok, mert abból van rengeteg. A legszembetünöbb az volt, amikor újraindítottuk a missiont, akkor 4-ünk közül kettönket kompletten lenullázott a játék gear, moves, feats szempontjából, csak a game újraindítása oldotta meg a problémát. De sokszor van grafikai bug, esetleg beraka a karakter, aztán semerre nem tudsz menni (ez akkor baj, ha a host akad be, mert más nem tud küldit indítani, szóval csak restart jön szóba).
De mindent összevetve azt kell mondjam, az utolsó 2 óra nagyon szórakoztató volt. Mennyi egyébként a max lvl? -
hawkie22 #10 Elöre leszögezem, csak 2 órát játszottam vele:
- Drizztel kezdtem, lvl2-n van, az alap kampány 2 actját fejeztem be, ebböl az elsöt coopban. Ha publicban magasabb szintüek közé sorol be a játék, azonnal vágnak ki a partiból, mondván, még kicsi vagy, nem leszel nagy segítség.
- szólóban csatlakozom a videóhoz, tényleg kínszenvedés lehet egy-egy küldetés (én a 3. actban megszenvedtem rendesen, pedig volt Dash, Parry, Block, minden jóság, de még így is legyaktak, pedig skálázódnak a szintedhez az ellenfelek)
- grind, grind, grind. A pályák kb. 20-30 percesek, ezalatt kristályokat, lootot, goldot gyüjtesz, a gold és a kristályok a gear fejlesztéséhez kellenek, a gol ezen kívül még a különböz új skillek és mozdulatok megvételéhez, illetve a tulajonságpontok elosztásához kell. A különbözö kristályokat tudod fejleszteni gold segítségével, common->uncommon->rare->epic->legendary, ilyen sorrendben. Természetesen adott kristály adott szintü gear fejlesztéséhez kell, szinttöl függöen kisebb-nagyobb mennyiségben
- pályadesign jó, egy-két puzzle-l lehet találkozni a pályákon, de nem vitték túlzásba a készítök
- grafikailag nincs egy Witcher 3 vagy RDR2 szintjén, de nem is ez volt a lényeg, tetszetös, bár igaz, hogy lehetne szebb is
- rengeteg bug van még, remélhetöleg javítják öket hamarosan
- ellenfelek melee, ranged és varázslók, szóval a fantasyk megszokott elemei, design tekintetében a legtöbb mob hasonlít egymásra, nincs olyan nagy változatosság
- sztori, mint olyan nem nagyon van. Próbálták átemelni a Kristályszilánk-trilógia sztoriját, Akar Kessellel meg minden, de ebböl a játék elején vajmi keveset tapasztal az egyszeri játékos. Az ismerös helyszínek elö-elöbukkannak, pl. Kelvin Halmán kezdünk, illetve ott van a bázisunk, de mást egyelöre nem vettem észre.
- gearcsere alkalmával változik a karakter kinézete is, nem úgy, mint az Avengers játékban. Ez kicsit fura, mert a könyvsorozatban pl. Drizzt mindvégig ugyanazt a mithril páncélt hordta, illetve Csillámot és Jéghalált se cserélte le, itt meg lépten-nyomon változik a kinézet. Lehet, hogy az endgame során majd lesz Csillám, meg Jéghalál, esetleg páncél skin is, amit meg lehet szerezni és olyan, mint a könyvekben, de az elején biztos nem, én pl. egyelöre egy rozsdás kinézetü karddal hadonászom jelenleg. Csak egy fegyvert változtathatsz, tehát ha esik valami, akkor mindkét kardod ugyanúgy fog kinézni (megint nem teljesen karakterhü Drizzt esetén, de ez van)
- a többi karaktert egyelöre még nem próbáltam ki, róluk nem tudok nyilatkozni, csak coopban láttam öket, ott jól szuperáltak
- Guenwhyvart sajnálom, hogy így oldották meg, többet vártam, jelenleg csak egy 5 mp-re megjelenö asztrál párduc, ami végigugrál a csatatéren, megtámadja az adott mobokat, akik körülötted vannak, aztán eltünik. Azért ezt jobban is meg lehetett volna oldani.
Egyelöre nem gyözött meg teljesen a játék, nem lesz ez az a game, amivel órák hosszat fogok nyüstölni, elö fogom venni, mert szeretem a karaktereket és azért ki fogom próbálni mindegyiket. Meglátjuk. Remélhetöleg marad a közeljövöben annyi ember hü a játékhoz, hogy lehessen publicban nyomni, mert jelenleg egyik haverom se tervezi megvenni a gamet, szóval friends-coop nálam kilöve.
De mint az elején is mondtam, csak 2 órát toltam vele ma, így kezeljétek a véleményem. Steamen mindenesetre nagyon lehúzták.
Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2021.06.22. 10:57:38 -
#9 Én is Drizzt könyveken nőttem fel, a mai napig követem a sorozatot, de pont emiatt is félek, hogy nem lesz túl jó a Dark Alliance. Videók alapján nagyon bugyuta kis adok-kapok játéknak tűnik, ami nem túl valószínű, hogy visszadja majd a forrásként szolgáló történetek élményvilágát.
Inkább várok pár napot a vásárlással, meglátom a világ milyen véleményen lesz. -
#8
Kár érte... -
hawkie22 #7 Holnap megjelenik végre. Remélem, nem lesz olyan bukás, mint az Avengers volt. Mondjuk Drizzt sztoriján nöttem fel, még mostanság is elöveszem a könyveket 1-2 évente és végigolvasom az összeset, pedig majdnem szóról-szóra tudom. :)
Számomra nagy élmény lesz a könyvek höseivel kalandozni. Aztán holnap meglátjuk, hogy pofára esek-e vagy élménydús kalandokban lesz-e részem. Van egyébként preload? -
#6 Én a karakter mozgásokra és a színvilágra értem. Olyan feeling mint ESO-ban egy dungeon. -
#5 Szerintem meg inkább olyan lesz, mint a LOTR: War in the North volt. -
Probatbicol #4 Szerintem ez inkább olyasmi lesz mint a Warhammer Vermintide, 4 fős partival kell küldetéseket csinálni. -
#3 Eléggé ESO-s érzést kelt nekem ez a game. -
Kissssss0 #2 ""If you want the best gear you'll need to earn it one battle at a time... the way my grandmother did.""
:DDDDD
egész jól néz ki. -
hunbalee #1 Maga a Wizards of the Coast szállítja a Baldur's Gate: Dark Alliance rebootját, amely szimplán Dark Alliance címmel jelenik majd meg.
A Dark Alliance a klasszikus felülnézetet külső nézetre cseréli, a játékot pedig online és helyi kooperatív móddal is felvértezik. Az első trailerben Drizzt Do’Urden, Cattie-Brie, Bruenor és Wulfgar karaktere is feltűnik.A játékot a Livelockot is jegyző Tuque Games fejleszti, amit októberben vásárolt fel a Wizards of the Coast. A srácok célja az, hogy a Dark Alliance azokat a játékosokat is megfogja, akik egyébként nem járatosak a Dungeons & Dragonsban, a játékot játszva azonban rájönnek, hogy mindig is rajongói voltak ennek a világnak.
Dark Alliance - minden, amit tudni érdemes
Minimum gépigény:
CPU: AMD FX 8320 vagy Intel Core i5-6600K @ 3,5 GHz
Memória: 8 GB RAM
Videokártya: AMD Radeon R7 360 vagy NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
Tárhely: 50 GB
Ajánlott gépigény:
CPU: AMD Ryzen 5 3600 vagy Intel Core i5-9600K @ 3,7 GHz
Memória: 16 GB RAM
Videokártya: AMD RX Vega 56 vagy NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
Tárhely: 50 GB
Közel 25 percig pörög a D&D: Dark Alliance
A Dungeons & Dragons: Dark Alliance június 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re (premierkor game passban lesz), PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.
info: Gamekapocs