10
-
Hoz_Hun #10 Hát nem tudom hányan ismeritek a Resident Evil: Operation Raccoon City-t de amit a Capcom itt levág az vérlázító. Pusztán reklám szempontjából ugatnak most. Aki ismeri a játékot az tudja, hogy az REORC kb 0 története van önmagában. A RE2 idején játszódik, annak próbál valami hátteret adni és 100% akcióra koncentrál. A főszereplők ráadásul az Umbrelás banda, akik vannak vagy 6-an és szinte 0 ismerettel rendelkezünk róluk. Ebből választunk ki pályánként 4 db embert.
Szóval ez említett buzi karakter még csak nem is játszható az alapjátékban (csak multiban). Később kiadták DLC-ben hozzá azt a brancsot akinek tagja ez a figura. Hasonlóan 0 történet, ugyan úgy vagy 6 emberből áll a csapat és abból 4 vihetünk magunkkal.
Na most mondja valaki, hogy a kb 12 főből álló embertömegből (DLC-t beleszámítva) egy db faszi nemi identitása BÁRKIT IS ÉRDEKEL! Ráadásul ez még csak ki se derül a játékban (mert kit érdekelne ez a 20-ad rangú senki karakter).
Szóval az a faszi most csak a reklámot csapja, az amúgy jókorát bukott programnak.
Ha már buzi karakter akkor inkább említették volna Leonardót az Assassin's Creed 2-ből. Arról legalább ki is derül a programban (ha valaki nem tudná ezt a történelemből). Ráadásul Leonardó karaktere a játékban szimpatikus, kedvelhető karakter. -
#9 Attól függ, pl egy soul caliburban (verekedős játék) nem sok embert érdekel a karakterek háttértörténete, nem is fontos hogy legyen, egy platformerben elég annyi hogy elrabolták a hercegnőt, oszt nyomás utána, de például egy tales of játékban meg az a legfontosabb (míg a visual novellekben csak történet van játék nélkül kb)
meg nyílván a kettő között vannak fokozatok, melyik játékban mennyire fontos a történet. -
Szefmester #8 Teljesen jogos. :) Egy senkit nem érdekel mellékszereplő nemi identitása, vagy vallása a kutyát nem érdekli. Ha még esetleg volna valami történeti lényege akkor talán fontos lehet. -
Szefmester #7 Szerencsére tévedsz, de sajnos egyre többen vannak a fejlesztők között akik hasonlóan gondolják. Igenis fontos a játékokban a történet, mert egy jó történettel sokkal hosszabb játékot lehet alkotni. Ha adott egy játék amiben az össz újdonság a "történet alatt" az egyre komolyabb fegyverzet a "kispisztolytól" a "gigabrutál zsebágyúig" van adagolva fokozatosan, netán pályánként, az max azoknak lesz élvezetes akik a szerepjátékokban is csak a statnövelésre izgulnak rá. De ha van egy jó történeted ugyanezen a helyszínen ugyanezekkel a fegyverekkel, akkor szinte észre sem veszed hogy több órán át tök ugyanazt csinálod csak mások az effektek néha!
Most az hogy utolsó szempont lenne a főszereplő kiléte, pedig pláne nagyon nem igaz. Vedd a Tomb Raidert, és mivel szerinted nem számít a főszereplő, cseréld le egy elhízott kopaszodó köpcös kis krapekra. ;) De felőlem dadogós eszkimót is berakhatsz a Duke Nukem főszereplőjének...
Ha ezen két példa után még mindig azt mondod nem fontos, akkor nyugodt lélekkel mernék fogadni arar hogy te jóformán csak multis fps-ekkel játszol, netán néhány történetmentes MMO-val. -
#6 Jól rátapintottak a lényegre!
Ki ne szarja le, hogy meleg? A kutyát nem érdekli. Ez kicsit pont olyan, mint amikor egy társaságban a zsidó elkezdi kiemelni magáról, hogy ő zsidó. Kit érdekel?
Ugyan olyan, mint bárki más, egyáltalán minek erről beszélni??? -
Cickány90 #5 Olyan, mintha azt mondanád, hogy egy filmben nincs értelme a történetnek, mert az emberek csak egy kamera előtt állnak és beszélnek. -
Cickány90 #4 "A játékok nagyon kis százalékában számít a történet."
Ez egyáltalán nem igaz, hacsak nem multiplayerre kiélezett játékkal játszol, akkor a jó történet nélkülözhetetlen, hogy tényleg élvezd is a játékot. Nálam például az az elsődleges, ha a történet jó, akkor gyakran még a játékmenet hiányosságai felett is szemet tudok hunyni. -
duke #3 "meleg karaktereket"
Amig be nem jott az oldal, azon jart az agyam, milyenek lehetnek azok a meleg karakterek. Egy uj betutipusra gondoltam. -
KRTuning #2 És a saját neméhez vonzódó női karakterek? -
Cat #1 A játékok nagyon kis százalékában számít a történet. Mármint mindegyiknek van valami háttérsztorija, de azt 99,9% sose olvassa el, azt se tudja, hogy létezik. A fantasy, kaland játékokban lehet a karakterek közötti differenciálásnak értelme, de egy FPS-ben, ahol a cselekvés kimerül abban hogy mész-lősz, ennek az egésznek csak marketingértéke van: próbáljunk botrányt provokálni, hogy beszéljenek a játékról. Érdekes módon azokban, ahol van értelme a dolognak (pl. Sims!), ott direkt kikerülték a fejlesztők az egész kérdést.
Más játékokban egyébként szerintem eddig azért nem nagyon volt, mert sokkal inkább a körítéssel (játékmenet, grafika, zene stb.) foglalkoztak a fejlesztők, az pedig, hogy kövér legyen egy nő, vagy meleg egy férfi hős a legeslegutolsó szempontok egyike, amikor már semmi egyéb optimalizálnivaló nincs egy játékon. Ritka kivételek persze vannak, pl. a Witcher.