• Szefmester
    #7
    Szerencsére tévedsz, de sajnos egyre többen vannak a fejlesztők között akik hasonlóan gondolják. Igenis fontos a játékokban a történet, mert egy jó történettel sokkal hosszabb játékot lehet alkotni. Ha adott egy játék amiben az össz újdonság a "történet alatt" az egyre komolyabb fegyverzet a "kispisztolytól" a "gigabrutál zsebágyúig" van adagolva fokozatosan, netán pályánként, az max azoknak lesz élvezetes akik a szerepjátékokban is csak a statnövelésre izgulnak rá. De ha van egy jó történeted ugyanezen a helyszínen ugyanezekkel a fegyverekkel, akkor szinte észre sem veszed hogy több órán át tök ugyanazt csinálod csak mások az effektek néha!

    Most az hogy utolsó szempont lenne a főszereplő kiléte, pedig pláne nagyon nem igaz. Vedd a Tomb Raidert, és mivel szerinted nem számít a főszereplő, cseréld le egy elhízott kopaszodó köpcös kis krapekra. ;) De felőlem dadogós eszkimót is berakhatsz a Duke Nukem főszereplőjének...

    Ha ezen két példa után még mindig azt mondod nem fontos, akkor nyugodt lélekkel mernék fogadni arar hogy te jóformán csak multis fps-ekkel játszol, netán néhány történetmentes MMO-val.