• Cat #1
    A játékok nagyon kis százalékában számít a történet. Mármint mindegyiknek van valami háttérsztorija, de azt 99,9% sose olvassa el, azt se tudja, hogy létezik. A fantasy, kaland játékokban lehet a karakterek közötti differenciálásnak értelme, de egy FPS-ben, ahol a cselekvés kimerül abban hogy mész-lősz, ennek az egésznek csak marketingértéke van: próbáljunk botrányt provokálni, hogy beszéljenek a játékról. Érdekes módon azokban, ahol van értelme a dolognak (pl. Sims!), ott direkt kikerülték a fejlesztők az egész kérdést.

    Más játékokban egyébként szerintem eddig azért nem nagyon volt, mert sokkal inkább a körítéssel (játékmenet, grafika, zene stb.) foglalkoztak a fejlesztők, az pedig, hogy kövér legyen egy nő, vagy meleg egy férfi hős a legeslegutolsó szempontok egyike, amikor már semmi egyéb optimalizálnivaló nincs egy játékon. Ritka kivételek persze vannak, pl. a Witcher.