10
  • sárkánylovag
    #10
    Részben értek csak egyet a cikkíróval elkövetett pár szarvashibát.
    Nem igaz az hogy ez egy nagy kötségvetésű projekt !
    Emiatt irreálisak az elvárások is tőle amiket ír.
    Ez egy kis költségvetésű közel 1.5 milió dollárból összehegesztett RPG
    Még jó hogy nincsenek videók meg multiplayer :)
    Sőt ennyiből Crytech 3 motrot se lehet venni.
    Persze lehet venni csak akkor játék nincs.

    Tény hogy a játék memóriakezelése katasztrofális, és nincs kiegyensúlyozva a játékmenet se, bele lehet futni nem játszható partikba.

    Még jó hogy a szerencsétől is függ a harc...
    hiszen ez egy RPG ahol élőben kockát dobnak !!!
    Ne állítsuk már ezt be hibának.
    És ne hasonlítsuk össze hatalmas projektekkel ahol videókra többet költenek ettől.
    A Dragon Age nem ez a kategória !!!
    Ez egy négyzet alapú RPG mint régi társasjátékok.

    Valaki vagy szereti vagy nem, az sem állja meg a helyét hogy a Legend of Grimrock 2 vel hasonlísta össze , mert az 1 ben mást se néztünk mint a köves falat.
    Mégis mindenki szerette, abba aztán se erdő se semmi nem volt.

    A Wizardry 8 óta nem volt ilyen jó szimulációs RPG, aminek azért 13 éve.
    És ha megnézi az SG fórumot a kedves író, akkor láthatja mennyi embernek tetszik.
    Mert úgy magába szippant mint 10 éve semmi ! (a fallout szériához tudnám hasonlítani ebből a szempontból)

    És ha úgy nézzük hogy ez annyiba került mint a Wasteland 2 akkor máris más a leányzó fekvése.
    Be merték vállalni a 3D-t , jó gondolkoztató labirintusok vannak benne.
    Érdekes változatos szörnyek jó animációval.
    És kőkemény RPG harc , ez nem gyengének való vidék !

    A szomorú az az inkább hogy 10 éve miért nem ír ilyet senki ?
    A Gothic felhígult a Elder Scroll felmegy Online játéknak...
    És ki ír agyfűstölős RPG-t ?

    Pár méteres gerenda hiba mellett az utolsó 10 év legjobb szimulációs RPG je !
    Ami a demóból pár hónap alatt heggesztettek össze és MAGYARUL kiadtak !!!

    Gratulálok hozzá
  • Nos
    #9
    Nálam érdekes pályát futott be a játék. Amikor először láttam néztem, hogy te jó ég, mi ez, és minek?
    Aztán rápróbáltam a virágboltira.
    Megdöbbentő, de tetszett. Meg is vettem. Nem mondom, hogy tökéletes, egyáltalán nem az, de engem elkapott a hangulata. Végre nem annyiból áll egy fejtörő, hogy a bal, vagy jobb gombot kell-e meghúzni. Sokfelé rendesen gondolkodni kell. Ez azért nem nagyon jellemző a legtöbb játéknál. Szóval nem tökéletes, de van benne tartalom, és nem rossz a történet.
    De az biztos, hogy réteg játék, és ha valakinek egyáltalán nem jön be, azt teljesen megértem. Igazából két-három óra alatt kevés dolog derül ki a játék mélységéről.
    Mondjuk nálam nem nagyon jöttek bugok, pl egyszer sem fagyott ki, de azért egy jobb tálalást is el tudtam volna képzelni. A korábbi might and magicak közül eggyel sem játszottam, szóval a lelkesedésem nem nosztalgia.
  • emberz
    #8
    Ez a játék pont olyan játszhatatlan vacak lett, mint a LotR, a Neverwinter, a Conan, meg a többi elbaszott szar. Én a mai napig Heroes IV fanatikus vagyok, még az V. is bejött, de ez... Inkább WoW-ozom, Starcraftozom tovább, ezt a szemetet meg nagy ívben kikerülöm. Bár a jelek szerint nektek megfelel. Jó játékot vele, és jó várakozást a patchekre!
  • Skyline
    #7
    ÉlvezNÉM a játékot és nem lenne vele semmi bajom ha nem lenne bugos szemét de az!
    Már újrakezdtem az sem segített, és idáig bármit próbáltam szintén nem segített.. Véletlenszerűen fordul elő: betöltöm a mentésem és nem tudok mozdulni. Nem vagyok harcban nincs ott senki, tudok nézelődni kattintgatni a menükben de mozogni nem. Valamint ilyenkor újra játékállást betölteni sem, ki kell lépni a játékból. Sokadjára ugyan ezt a játékállást betölti, viszont minden addig kiírtott ellenfél visszatermelődik a térképre... Amikor ezt harmadjára adta elő, újrakezdtem töröltem a mentéseimet...Semmi sem segített véletlenszerüen előjön és cseszhetem a játékom...
  • Archenemy
    #6
    © pjboy091
    Így vagyok vele én is, egy korrekt játék a stílus rajongóinak. Meg hát eleve pixeles megjelenítéssel kell játszani, úgy nem csúnya :)
  • pjboy091
    #5
    Ja és még valami ! :) Sajnos nem változik a karakterek kinézete az inventoryban és a portrék sem animáltak :(Pedig az előző részekben ez tetszett a legjobban :)
  • pjboy091
    #4
    Én a megjelenésig kb semmit nem tudtam a játékról és különösebben nem is néztem utána, annak ellenére, hogy játszottam a régebbi részekkel amik nagyon tetszettek. Viszont a dobozos verzió extra tartalmainak nem tudtam ellenállni, úgyhogy megvettem és azt kell mondjam remekül szórakozom vele.
    -A nehézség pont jó, nem értek egyet azzal, hogy a szerencsén múlna minden. Sokkal inkább azon, hogy a helyzetnek megfelelő varázslatokat használd. A körökre osztott rendszer pedig kifejezetten tetszik.
    -Azzal, hogy kevés a pénz, én sem értek egyet, persze hamar el lehet tapsolni, ha felelőtlenül költünk, de legalább van értéke és jól meg kell fontolni, hogy mire költesz.
    -A mozgás is csak elsőre volt furcsa, de hamar megszokható
    Ami viszont tényleg negatívum, az a grafika, illetve annak optimalizálatlansága. Vannak olyan helyzetek, hogy eszméletlenül el kezd szaggatni a játék (elsősorban külső helyszíneken) amit a grafika egyáltalán nem indokolna, ráadásul ezt a grafikai részletesség csökkentésével sem lehet kiküszöbölni.
    - Az, hogy bugos az nem kérdés, remélem jönnek majd a patchek.
    - A játék elvileg moddolható, bár én nem tudom, hogy ennek mi a módja, remélem hamarosan kapunk valami bővebb infót róla és megjelennek az első rajongói dungeonok, ez ugyan is alaposan kitolná a játék szavatosságát.

    Összességben én elégedett vagyok a játékkal. Azt a pár negatívumot ami engem zavar, könnyen orvosolhatják patchek formájában.
  • Although
    #3
    Hát nem tudom nekem tetszik a grafika a képek alapján, a rendszer is jónak tűnik. ami egyedül érdekel az tényleg ennyire gyenge az AI? Nyilván tele vagyunk olyanokkal akiket már csak a grafika meg a hangok érdekelnek. De pl. a sztoriról, karakterekről egy szó nem esik. Ez egy SG-től akiknek nem egy hivatalos rp fan site nem gond. A nagyobbik gond konkrét rp-s oldalakon is egyre gyengébb a téma. Nem csodálkozok így ,ha egy skyrim év rpg-je tud lenni, mely életem során az egyik legszarabb karakter fejlesztést produkálta. Se ész semmi nem kell hozzá. egyszemélyes moderek is különbet csináltak. Az infok alapján ez normálisabbnak tűnik mégis így lehúzzák, nem értem én ezt.
  • paj01
    #2
    Életembe nem játszottam egy MM résszel sem:) Nem az én zsánerem. Grimlock sem jött be igazán, de ez valahogy mégis megfogott. Pár dolog ami itt hátrányként van megemlítve az a műfaj velejárója. Ez a rácsos, kötött mozgás valóban nem ideális. de meglehet szokni, csak a 3d környezet miatt zavaró eleinte de nekem jobban tetszik így mint a felülnézetes megoldás. AI olyan amilyen , mint a többi hasonló játékban. Nem kell csodákat várni, nyilván van minden mobnak egy skill setje aztán azt pörgeti. Itt a másik oldal a lényeg, hogy a játékos h oldja meg, mert ott már nem ilyen egyszerű a dolog, taktikázni kell meg a csapatod összeállítása, skilljei is sokat számítanak. Én érzek kihívást a játékban ezen a téren. A hangok terén alap dolgokról beszélhetünk, nem meghatározó a játékélmény szempontjából az biztos. Grafika is az egyszerűséget képviseli de itt nem is ezen van a hangsúly, csúnya ha csak arra figyelünk de nekem fel sem tűnik játék közben.
    Ezt a pénzhiány dolgot nem értem, én mindig tele vagyok mint a déli busz. Pont fordítva érzem, hogy már-már túl sok is.
    Szerintem egy végigjátszást megér a progi ha bejön ez a műfaj.
  • zord
    #1
    Az ajánló leírja, hogy miért lett rossz ez a játék.
    Sajnos a grafika gagyi, de engem a játékban a közlekedés (járás) kötöttsége a sírba kergetett.
    Nem vagyok egy türelmes ember, de ez a játék 10 évvel ezelőtt is csúnya lett volna, és - úgy gondolom - a sokadik patch sem fog javítani rajta :( , mert inkább újra kellene írni az egészet. Hangilag szintén semmi a játék. :(
    Sajnálom, mert az 5-6-7-8-ik részekkel nagyon jókat játszottam, sőt, még most is lehet velük ökörködni.