103
Az SCS Új buszos Játékot készit
-
Pofozos #103 -
Pofozos #102 1 -
smog15 #101 Restacar oldalról JohnBart fordítása:
"Maga a projekt nem önálló játék, hanem egy méretes DLC lesz. Kezdetben kiegészítőnek indult a dolog, utána önálló játéknak, idővel azonban rájöttünk, hogy a koncepcióból több dolgot is szívesen átemelnénk a kamionos játékmenetbe is, így inkább az ETS2 szárnyai alatt maradt a projekt, és DLC-t gyúrtunk belőle, ahogy három éve eredetileg is terveztük. Remélem - de sajnos nem ígérhetem - hogy jövőre meg is jelennek a buszok a játékban, ami fontos lépés lenne számunkra." -
#100 Illetve nem árt tudni, hogy eredetileg önálló játék lett volna, de a cég úgy döntött, hogy az ETS2 dlc-je lesz (fizetős kiegészítő). -
smog15 #99 Nincs jegelve legfrissebb infók szerint jövő éve elején jelenik meg :) -
#98 Nagyon jegelték ezt a játékot,pedig már várom,de biztos most pörög az ATS megy az ETS2 patchek tömkelege :( -
#97 semmi... -
#96 Valami hír róla pluszban esetleg ? ;)
-
#95 -
Akos2002 #94 Igazad van. -
precise #93 Tökéletesen egyetértek. -
zorba3333 #92 Az a baj, hogy sok olyan apróság hiányzik az SCS játékaiból, ami tényleg kis dolog, de rengeteget dob(na) a játékélményen.
Elég sok felhasználói javaslat, vélemény érkezett a fejlesztőkhöz a buszos játékkal kapcsolatban, így elképzelhető, hogy lesz javulás az ETS 2-höz képest, és végre tényleg egy szimulátorhoz (az eddigiektől) jobban hasonlító programot kapunk.
[spoiler] Félreértések elkerülése végett NEM fikázni akarom az ETS 2-t, csak néhány apró, de számomra bosszantó hibát jegyzek meg!
Alapvető dolog lett volna szvsz., ha már annyira verték a blattot anno, meg mutogatták a fejlesztői videókon, hogy hangmérnökkel veszik fel a hangokat, akkor egy manuális, automata, és egy elektrohidraulikus vezérlésű robotizált váltó hangját miért nem lehetett felvenni, ha már úgy is ott voltak a különböző helyszíneken?
A játékban szereplő valamennyi márka rendelhető egyébként ezekkel a váltókkal.
Nekem nagyon hiányzik, hogy a váltónak gyakorlatilag semmilyen hangja nincs a játékban, csak a motor hangjából, és a fordulatszámmérő jelzéséből lehet következtetni rá, hogy működik.
Továbbá nem lett volna komoly erőfeszítés részükről, ha már ott voltak a helyszínen, hogy az összezárásnál, és a szétakasztásnál hallható légvezetékek hangját is felvették volna.
A tükrök optikája egyszerűen vicc. Ilyen tükrökkel ki sem állnék a telephelyről, nemhogy elinduljak nemzetközibe.
Az is igen mulatságos, hogy a gyári kivitelben a fülkemozgás gyakorlatilag nem létezik. Úgy kellett lelkes gyerekeknek modifikációként megcsinálni, hogy kezdjen hasonlítani az eredetire.
Szimulátorként harangozták be, de valljuk be a játék témáján kívül nem sokban hasonlít a valóságra. Aki legalább egy napot is lehúzott nagykocsin az tudja, hogy miről beszélek.
A szimulátor a valós körülmények, események, lehetőségekhez mérten leginkább hasonlító átiratának, valóság közeli bemutatása.
Annak ellenére, hogy kamionos játékról van szó, a fülke belső animációja nulla, okmány, és tachográf kezelés egyáltalán nincs, a motorhangok, és a sebességérzet nincsenek összhangba, üzemanyag fogyasztás teljes mértékben irreális, hiányoznak a pótkocsis, és tandem szerelvények, a kikötők meg sem közelítik a valóságot, és még sorolhatnám, de mivel nem a fikázás a célom, így nem teszem.
Egyébként az dühít a legjobban, hogy az előzőekben említett hiányosságokat többen jelezték a fejlesztők felé, és ennek ellenére mire koncentrálnak?
Arra, hogy a fáradtságszimuláció közbeni ásítás meddig legyen hallható, vagy esetleg szüntessék meg, az eső kikapcsolható legyen, stb, stb.
OK, értem én, hogy a csicsa, meg a design kell a sikeres eladáshoz, illetve azért kellett így megcsinálni, hogy a tizenéves kisgyerek is tudjon száguldozni a feldíszített dízel karácsonyfájával, de akkor ne hívja a fejlesztő szimulátornak!
Ez a játék ebben a formában inkább egy belsőnézetes árkád, mint szimulátor. [spoiler]
-
precise #91 pl, hogy lehet egy kamionos játékot normális súly szimuláció nélkül elkészíteni? -
#90 HÖ?? :) -
precise #89 Az a baj az SCS termékeivel, hogy olyanok mint anno a vásári kínai HiFi tornyok, jól néztek ki, voltak a hangszóróikban fasza kis zenére villogó ledek, de a motorháztető alatt mind hulladék volt egytől egyig. -
DANIELTRUCKER #88 Az a baj hogy semmit sem tudunk arról hogy pontosan mit is fogunk majd kapni. Azt akarom ezzel mondani hogy minimális anyagokon rágódunk. Bár hogyha a map ugyan az lesz mint ETS ben akkor túl sok mutogatnivaló a buszokon kívül nincs is. -
#87 Ráadásul csináltak egy szavazást a facebookon(fan made, tehát nem hivatalos), hogy mit szeretnének látni az új játékban. Touring,inter city,city,express,stb. Természetesen a sok kamionőrült rögtön a "touring"-ra szavazott meg az "inter city"-re, így ezek állnak az első két helyen és a "city" csak 3. Amivel gyakorlatilag be is igazolódna amitől a "buszőrültek" féltek... Olyanokat írnak, hogy jó lenne ha minden városban csak egy végállomás lenne ahol leteszed és felveszed az utasokat. És akkor meg is érkeztünk oda, hogy ugyanaz a feeling mint az ETS, mert 15-20+ perc vezetés után kinyithatod az ajtókat és felvehetsz/letehetsz utasokat. Tényleg csak annyi lenne a különbség, hogy busszal mész. Olyan meg már van, ugyanis nem egy buszos mod készült az ETS2-höz is. Remélem nem hallgatnak a "kamionosokra" :) Azért a kettő teljesen más világ. Ha mégis így lesz, akkor a vevőközönség szerintem nagyjából marad ugyanaz mint a kamionszimek esetében. Sőt valószínűleg szűkülne, mivel egy amolyan se nem buszos, se nem kamionos játék egyik tábort sem izgatná fel kellően :) -
matusz09 #86 Pedig sokkal többre nem igen lehet számítani...(bár ne legyen igazam) -
Scania20 #85 Remélem, hogy nem csak annyi különbség lesz az euro truck meg ez között, hogy az egyikbe kamion van a másikban busz, az egyikben árut viszel a másikban embert. -
#84 Talán idén(?) -
bazsika00010109 #83 kb mikor jelenik meg ?? -
precise #82 "hatalmas bevételeket produkálva"
Sajnos az emberek 80%-a warezolja... :(((( -
#81 Teljesen egyet értek ezzel amit irtál +1 -
zorba3333 #80 Továbbá igen kevés ember mondhatja el magáról, hogy "amatőrként", pusztán hobbiként induló projekttel ekkora sikert érjen el....
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Arról nem is beszélve, hogy az OMSI eredetileg csak egy "garázsprojektnek" indult.
A két fejlesztőnek nem volt eredetileg más célja, minthogy a hobbiként, és tanulmányaik során is egyaránt tanult programozási elméletet, a száraz iskolai körülményektől szórakoztatóbb módon átültessék a gyakorlatba.
Mikor először jelentek meg képek a játékból, szó sem volt nagyszabású projektről, meg fizetős kiadásról, sőt eredetileg ingyenesnek szánták a fejlesztők az akkor még sokkal kevesebb funkciót, és tudást tartalmazó játékot.
(Ezt egyébként már az OMSI saját SG topikjában anno kiveséztük, de hátha valaki még nem tudja.)
Mivel a játék a vártnál jóval komolyabb érdeklődést váltott ki az első néhány kép megjelenése után, így a fejlesztők az addig hobbiként, saját szórakoztatásukra, és gyakorlásra szánt játékukat elkezdték komolyabban fejleszteni.
Ekkor indult be a gépezet, és kezdték el komolyan venni a felhasználóktól érkező véleményeket, fejlesztésre váró lehetőségeket, igényeket.
Nyilván ekkor már megcsillant az üzleti lehetőség, amit kár lett volna veszni hagyni.
Volt egy nagyobb lélegzetvételnyi szünet mielőtt megjelent volna, ami nem feltétlen a fejlesztők hibája, sőt...
Az erőforrások szűkössége, kellő tapasztalat, illetve a hathatós szakmai segítség hiánya, mindenképp az okok közé sorolható.
Az eredmény végül az lett, hogy a megjelenés után szinte azonnal megtalálta azt a piaci rést, amit azóta több, sokkal komolyabb anyagi, és technikai lehetőségekkel rendelkező játékfejlesztő cég sem tudott betölteni, pedig tudjuk, hogy volt nem is egy próbálkozás.
Bár a játék optimalizálatlansága, hektikus viselkedése, több esetben random hibák produkálása ellenére ezidáig etalon a kategóriájában.
#78
Mivel nem hivatásos játékfejlesztőkről van szó, akik egy paci elemzést követően előre megírt forgatókönyv szerinti programot fejlesztenek / fejlesztettek, ezért véleményem szerint nem helyénvaló, hogy ennyire megalázó módon nyilatkozzon bárki is a játék kivitelezéséről.
Egyrészt, mert ennek ellenére óriási siker lett, hatalmas bevételeket produkálva, másrészt mégis mindenki játszik vele, annak ellenére, hogy a véleményed szerint a
"leghulladékabb programnyelvben (delphi)" íródott.
Hibái ellenére rengeteg felhasználónak nyújt kiváló játékélményt még akkor is, ha elavult, vagy erősen korlátok között szerkeszthető programnyelvben készült. -
#79 de lássuk be az omsit csak 2 ember csinálta azért az scs nél többen dolgoznak -
sanyicks #78 jó lenne városiban is ezzel a motorral, de jobb fizikával. Az OMSI-nak nagyjából jó volt a fizikája, csak az egész egy halom hulladékra épült a leghulladékabb programnyelvben (delphi), és ez meg is látszik rajta. Nem valami szép, de legalább szaggat :) -
#77 SZAVAZÁS LEZÁRVA
A=1
B=3
Nem lesz FACEBOOK-os oldal 1 ideig :) -
#76 semmi baj legalább kevesebb melóm lesz vele :) -
halaszfi #75 Bocsánat, de B. Szerintem is fiatal az ötlet, még a hivatalos sem igazán működik... -
#74 még szerintem is kicsit korai szval "b" -
DANIELTRUCKER #73 Szerintem még fölösleges. Kevesen vagyunk még aki ismeri és igazából nincs túl sok infónk még a játékról. Majd ha lesznek komolyabb hírek a játékról, vagy esetleg egy videó, de addig szerintem ráér.
"B" -
#72 SZAVAZÁS MEGHOSSZABITVA:
Este 20:00 IG -
#71 Szerintem igen. Bannerbe mehetne is ki a linkje majd. -
#70 szavazni holnap 12:00 ig -
#69 Szavazás
Legyen Facebook-os oldalunk?
A=Igen
B=Nem -
#68 minketötöknek igaza van (66,67) és köszi hogy benéztetek :) -
#67 Ahogy elnézem(egyenlőre) városi járatokra ne is számítsunk... Márpedig akkor nem az igazi :( Így csak annyi lesz a különbség, hogy egy buszban ülsz és busz hangja lesz, de ugyanaz a játékmenet(nagyjából) mint a kamionosknál. Persze lesz 10-15 percenként egy-egy megálló, de azért ez megint csak ugyanaz a hosszú vezetéses feeling és nem az igazi buszozás. (Már kinek mi a jó) Én személy szerint azért örülnék ha lenne benne városi rész is. -
#66 "az omsi fizikája botrányos" Na ne mond. Az OMSI fizikája messze a legjobb a nagyvasas játékok közt.
SCS Software, nem ECS software. Nyilván, ebből élnek, az a lényege, hogy amit értékesíteni tudnak, azt értékesítik. Te pénzlehúzást látsz benne, ő pedig ebből veszi a kenyeret. Az SCS rengeteget fejlődött az utóbbi időben, és bár az ETS2 is még messze van a szimulátortól, de hatalmasat fejlődött, és élvezetes vele játszani (főleg G25/TrackIr kombóval)
Azt már nem ragoznám, miért is jobb, ha új játék ként jön ki az ECS, hisz egyértelmű. -
#65 ne legyen igazad... -
DANIELTRUCKER #64 Én szerintem várok majd vele egy kicsit a megjelenése után mivel gyorsan leárazzák őket. Az ETS 2 is alig fél éve van kint és 6000-ről 3000-re esett vissza az ára.