52
-
seepheeerd #52 Shadowbane. -
Petko #51 ide csináltam topikot neki: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1362313142 -
#50 :)
Tapasztalat alapján szeretném javítani az előző hozzászólást :D
Ha megölnek minden elveszik, kivéve a terülted, azt visszakapod ha új karaktert cisnálsz és beszélsz egy npcvel.
Ha nem még taplóskodni sehova, akkor nem fognak nagyon megölni, kivéve ha idióta vagy és nyitott kapu mellett afkolsz:) -
#49 Amúgy a játékban nem tudsz ám olyan egyszerűen meghalni...
Offlineba nem tudnak megölni hülyeség...
És ha meg is ölnek, nem törlődik a karid, visszamehetsz a csontvázadhoz, és mindennek amit megtanultál a felét veszted csak el. -
#48 Üdv!
Roanoke szerveren várunk szívesen minden magyart!
Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, akkor gyere fel TS3-ra (gameop.hu:9966) és keresd Atomjason-t vagy Pordy-t! -
Lord Baal #47 Sziasztok!
Jár erre még valaki egyáltalán?
Játszik valaki közületek a játékkal? -
#46 tegnap elindult a béta, beléptem és hát ... érdekes :) -
#45 -
#44 -
mukievil #43 Eddig is kellett enni/inni a játékokban :D, csak healing potionnak hívják :D!
Egyébként meg darkstone!! -
Charlie007 #42 Szerintem, ha jol belegondolok, eddig ezt az oteletet nem veletlenul nem lattuk viszont joforman egy mmo-ban sem:D
Mindenki tudja ez mekkora bukas.
Oldalakon kersztul lehetne sorolni, hogy onhibadon kivul milyen okoknal fogva halhatsz meg,aramszunet, szerverleallas, gepfagyas, netszolgaltatod,család,stb,stb,stb.
Vagy, gyogyitod akivel csapatban vagy, kifagy, vagy anyuci raparancsol, hogy kapcsolja ki a gepet.... aki mmo-zott latott mar ilyet... party down:))
pvp.
Casual vs hc gamer.
ido es sok csata kell masik player ellen, hogy kitapasztald, hogy hogyan tudod ot legyozni.
Hat ez itt erdekes lesz, hu bazz nem ezt kellet volna nyomnom, nem baj majd kov kairmmal :D
Na kabe igy fog kinezni.
Bossfight, dungi, elit mobok...
persze ezt ki is hagyhatjak, de akkor meg a jatek csak normal lenyek levagasarol szol, semmi foellen, stb, akkor uncsi lesz.
No viszont ha nem, akkor adja magat, hogy bossfight egyeb kemeny fightnal, ugy is hullas van elfele, xal majd kov karival talan sikerul.
Ezt viszont nem tudjak kikuszobolni.
Balance.
No hat olyan mmo-t meg nem lattam ahol ne lett volna meg a jatek kemeny legeny karija, akit joforman nem lehetett levagni, o meg mindenkit levagott.
Es meg lehetne soroli a jatek buktatoit.
De tudjatok min rohognek nagyot.
Ingyenes, de szokas szerint lehetne vasarolni penzert cumokat es gondolom igy is lesz.
Es ha koltesz ra, akkor lesz ress tekersed, ha nem, akkor meghalsz maradandoan :D
Ja es mielott nekem esne barki is, en is elveznek egy kicsit a halalt, pvp-t szigorubban vevo igenyes gamet.
De szerintem ok kicsit atestek a lo tuloldalara vagy 2x.
Udv
Charlie
-
#41 Ott a Roma Victor.
Abban az volt az elgondolás, hogy ha purcansz, felkerülsz az "Elysium"-ba, ahol ha megtalálod azt az embert, aki visszaterel, visszatérsz az életbe. A dolog szépséghibája, hogy aki kinyírt, egy tárgyadat lelootolhatja, ill. nullázódik egy skilled, a muscle, vision, agility, dexterity, intuition, stamina skillek közül. Szóval szopós (volt) meghalni.
Mondjuk ez a játék jelenleg nagyobb játékosok tökönszúrása volt, mint az APB vagy az SWG NGE, ugyanis 2011 januárjában lelőtték a szervereket az új kliens miatt (szebb grafika, blabla), majd elqurták, és nem tudták visszahozni. Profik visszahozták volna, de ehhez nem volt pénzük, így szépen elköszöntek, átqurva jó pár játékost akik FIZETTEK a játékért és pénzért vettek pl. aranyat, majd közölték, hogy a jövőben más fejlesztéseikre koncentrálnak. Érdekes hozzáállás, annyi szent.
Az SWG-ben az elején ugye ott volt a klónozó. Ha nem használtad, kemény woundokkal "ébredtél". Na, azt is sikerült tökönszúrni az NGE-vel, amit nem is minősítek. Azt hozzá sem teszem, hogy a bétában még olyan is volt, hogy ha meghalsz, és kellenek a cuccaid, akkor vissza kellett menni megtalálni. (Rég volt, szép volt ...) -
Merces #40 ...a vérpistike mindig erőssebb nálad ,ha mégsem akkor cheater vagy.... -
Wittgen #39 Jól hangzik, amit el szeretnének érni a fejlesztők, remélem a vérpistikékkel is számolnak a rendszer megalkotásakor. Jól el tudnám magam képzelni fejvadászként, aki megtorlásként lezúzza a bűnöző karaktereket :) bár még soha nem próbáltam egy mmo-t sem.
Kíváncsi vagyok, hogy az új karik megjelenését hogy oldják meg. Még anno jó 15-16 éve, emikor doomoztunk a haverokkal, mindig volt közünk 1-2 emberke, aki a respawn helyekkel szembe beállt egy jóféle rakétavetővel és sorozott megállás nélkül.
ha itt is azonos helyeken jelennek meg az új játékosok karakterei, akkor a vérpistikék tobzódni fognak. -
kvp #38 Olyan, hogy ha valaki egy mmo-ban lecsap par kezdo karaktert es ez megtorolhato mar volt egy nagyon regi mmoprgfps-ben. A jatek rendszere kovette, hogy ki mennyi 'jo' es 'rossz' tettet kovetett el, es bizonyos szint alatt korozest adtak ki a jatekosra. Igy mas karakterek felvehettek kuldeteskent az elkapasat. Tovabba minden copbot alpbol nekiesett. Ez utobbiak alapvetoen admin bot-ok voltak a biztonsagosnak nyilvanitott zonakban, de azert lovoldozni itt is lehetett es mint kiderult par tankkal (a harcjarmuvel) azert ezeket is le lehetett nyomni. Viszont meghalni azert ott sem lehetett, foleg az akkori modemes net-en torteno fps-ezes hatranyai miatt. (akkoriban gyakrabban szakadt a net mint egy starcraft-os kattintasi sebessege) Az etel persze csak ket celt szolgalt: hp noveles es rpg, tehat a csapattal be lehetett ulni egy-egy etterembe megbeszelni valamit. Az offline jatekot ugy oldottak meg, hogy a jatekos offline allapotban nem banthato, de a lakasai, gyarai, stb. feltorhetoek, elfoglalhaoak. Ez ellen 7/24 jatek helyett bot-okat lehetett venni es felallitani, stb. Mindezt egy fps-es iranyitasu cyberpunk kornyzetben. Es nem most volt. Ehhez kepest egy bongeszos jatek eleg nagy visszalepes... -
GG #37 IDDQD :P! -
gombost #36 http://www.paradoxplaza.com/games/salem
Ez egy böngészős játék lesz... -
boond #35 Sőt már a Knights & Merchantsban is... mondjuk ez (is) tetszett benne :D
Volt, hogy így már az elején legyőztem egy nagy hatalmat :D -
opeca #34 Na, akkor mégiscsak ráéreztem a lényegre:)
Sajnos a single playerhez vagyok szokva, ilyen témában csak kutyulódok. -
Renegade #33 felteszem meg lesz ez oldva benne rendesen. Valószínű végletnek fog számíani a játék. Ugye a WoW és társai az egyik véglet (semmiféle veszteség nem ér, ha meghalsz, felelőtlenül PvP-zhetsz, stb), ez meg lesz a másik véglet.
A vérpistike, pedig megy és keres egy lámpavasat IRL, amikor a 200. szintű karakterét levadássza a PC-k és NPC-k feldühödött tömege. A játék igyekszik sok IRL elemet átvenni, így valószínüleg a bűnüldözés is komoly szerepet kap majd benne, és ahogy egy-egy ámokfutó után komoly hajtóvadászat van az életben, így feltehető, hogy ebben a játékban sem lesz ez máshogy. -
Renegade #32 WOW -
b3nnyr4y #31 Olyan szinte az összes mai MMO. :) -
opeca #30 Én inkább olyan játékot készítenék amibe nem lehet meghalni. -
Solmenir #29 Ja igen, azt meg ki is felejtettem, hogy disconnectelsz egy csata alatt, máris halott vagy, gyengébb ellenfél ellen is. Esetleg úgy tudom elképzelni a dolgot, hogy nincsenek szintek, képességek - csak a felszerelés számít, amit a másik karaktereddel felvehetsz, így tulajdonképpen csupán pár percet vesztesz összesen. -
Solmenir #28 Hát nem is tudom, mmo-s tapasztalataim alapján mindig lenne pár vérpistike, aki felhúzza jó magas szintre a karakterét, és elkezd alacsony szintűekre vadászni, csak úgy, kicseszésből. A megtorlókat szintén megölné, és még ha előbb utóbb le is nyomják, addigra már legalább 200-300 alacsony szintű játékost öl le.
Igazi "érzés" lenne, hogy a karaktereddel nagyon óvatosan játszanál, megfontolnád a csatákat, szépen fejlődnél, valószínűleg már heteket ölnél bele, aztán a trafikba menet belefutsz egy olyan aoe-be, ami az életed háromszorosát egy mp alatt leveszi, és kezdhetsz új karaktert. -
FefeeX #27 Na azért nem ilyen egyszerű a dolog :)
A PVP-nek onnantól nem lenne értelme, ha a halál végleges lenne...
Viszont a sok kis karaktereket ölő nyomoronc abbahagyná a kisebbek szivatását, mert ugye a szerencsétleneknek magasabb szinten is sokáig kihúzott cuccok kellenek, hogy a kicsiket egyáltalán le tudják nyomni, aztán egy idő után jön pár megtorló... Embereink ilyenkor felhagynak a dologgal fél óráig, aztán mikor a megtorlók eltűnnek, visszatérnek és folytatják :) Na az ilyen elcseszett embereket mondjuk ki lehetne a módszerrel pakolni, csak ezzel sajna a wow kifejezetten jó PVP módja is bánná a dolgot. -
b3nnyr4y #26 Gondolom bevezetnek egy két automatizálási rendszert is. Például kajálás, amit előre beállíthatsz, így már nem kell felkelned hajnal 3kor...
Nem azt írták a cikkben, hogy neked kell a kenyeret is kisütni a karakterednek...
Vagy offline-harcot is lehet automatizálni, lásd S&F.
-
Renegade #25 na ja, de a WOW lényege a vér egyszerű rapid játékmenet (nagy tömegeket is vonz), pedig az általad felvetett gondolat picit átdolgozva nagyot dobna a játékon: a pap önmagában kevés, meg borzasztó OP lenne, na de, ha lennének pantheonok, kéne csinálni hit küldiket (befolyásolná az adomány nagyságát), ateistáknak meg ott lennének a vazsik...hm de szép is lenne :-) -
#24 nem minden fikazast es gyalazkodast olvastam vegig, de az biztos, hogy nekem nagyon tetszik ez a koncepcio es ki is fogom probalni, ha kijon. -
Szefmester #23 Meg is halna a WoW ha végleges lenne a halál. Max azt tudnám elképzelni hogy a karakterek Varázslóknál menthetnék le a tudatuk (skillek és szint), a cuccaikat meg bebuknék, ha megölnek akkor a cuccaid lootolhatóvá válnának. Másik megoldás, egy pap karakter (pénzért.. SOK pénzért) feltámaszthat a halálod helyszínén. Így nem kicsit lenne érdekes a játék. Lehet még vissza is térnék. :) -
Renegade #22 Üdvözítőbb ez, mint a wowos, meghalok 1000*, de visszaszáll a szellemem és az össz bünti a max 1 perc respawn.
Köztes megoldásnak meg ott az EVE, klónozós, hajó biztosítós vonala.
Bár felteszem, a WOW&társai típusú könnyed MMO-t kedvelők körében egy ilyen elgondolás túl hc. :-) -
archelf #21 Állítólag az ember 40-50 napig kibírja kaja nélkül. Ha ennyi ideig nem nézel rá a karira, akkor tényleg megérdemli, hogy kihaljon (de gondolom lesz a játékban valami hibernálós lehetőség, ha az ember huzamosabb időre mellőzni kényszerül a játékot)...
AE -
#20 Tudod a koncepció hibás. Kevés ember szereti, ha hónapokig tápolt karaktere meghal, mert elment nyaralni. Ha fizetős játék, ekkor nagyon kis vásárlóbázisa lesz, bár azok biztosan nagyon hardcoreok. Viszont ők meg minden szart akarnak, ezért nehéz őket kielégíteni. Ha meg ingyenes, akkor meg nagyon kevesen lesznek magas szintűek, mert a többség az első halálnál hagyja a fenébe.
Egy játék ami 24 órás elfoglaltságot igényel, az már nem játék. Persze nem tudjuk még, hogy hány óránként éhezne meg a karakter, meg milyen feladatok lesznek, de az amit most kiadtak nem valami biztató. -
cateran #19 Fail..de amugy istenesen...
1,Hol is van leirva? Ja,hoghy belealmodtad?:D Ciki...Offline megoles:"Mikor elkövetünk egy bűntényt, jeleket hagyunk magunk után, melyet más játékosok összegyűjthetnek és ezek alapján megtalálhatnak minket és - még ha offline is vagyunk - megölhetnek minket" OsszegyujtHETNEK,megtalalHATNAK,megolHETNEK HA AKARNAK ES KEPESEK RA....nem kicsit eltolva ezzel az rpg iramyba az egeszet (ugye tudod mi az az rpg? Nem,nem a fegyver)
2,Belealmodas 2...ezt megint hol olvastad?
3,Mar az Eye of Beholderben etetni kellett a karaktereket vagy meghaltak (Sot mar joval korabban a Dungeon Masterben is) Megismetlem: RPG...a karakterek nem a levegobol elnek...
4, ja,mennyivel jobb osszehangolni a bosszuszomjas x jatekost,csak azert hogy bevrajanak 1 affenesetudjamikorleszonline masikat...szivatod a tobbieket? igy jartal?
5, Mivel a targyak (ami a lenyeg) megmaradnak,nem latom be a dolog problemajat (ha lesznek achievementek vagy barmi ami specifikusan karakterhez kapcsolodik es nem targy,akkor viszont epic fail..)
-
#18 Még ki se jött a játék, már fikázzátok... grat. -
#17 Amugy az hol van a cikkben hogy offline éhezik meg a kari? mert én csak annyit olvasok ki belőle hogy ha sokáig nem eszik akkor éhen hal, de nincs ott hogy offline is, ha meg tényleg igy van ,akkor valoszinű csak hogy honapok után, aka inaktivitás miatt olyan mintha törölnék a karid. -
#16 Azt is a játékban kell. :) -
#15 Ezt, hogy? Iskola/munkahely/alvás/stb. nem játszik? -
Grodt #14 Mért nem olvastok???
Offline csak 2féle képen halhatsz meg: éhhalál/ami szerintem is nagy hülyeség/, vagy megölnek. DE megölni csak akkor tudnak, ha sz.patod a kiskarikat->ha nem gyilkolod le őket akkor téged sem fognak tudni offline leölni. De az j offline is megéhezik a kari.. ez tényleg nagy baromság. Nem tom, h mit gondolnak a tervezői, majd ha ők is mindennap megnézik a karijukat akkor én is ígérem!!! -
Komolytalan #13 Az a szomorú hogy létezik fejlesztő aki ilyen orbitális ökörséghez adja a nevét. Minek kezdenek el MMO-t írni, amikor látszólag még egyel sem játszottak?