109
Painkiller 3
  • Rayden02
    #109
    Nemtom hogy hogyan,de sikerült rájönnöm!
    Csináltam is egy videót:
  • Rayden02
    #108
    Apropó resurrection,én már tudom hogy hogyan kell coopozni!
    Valaki már próbálgatta elindítani?
  • Rayden02
    #107
    Új téma megnyitva:a Redmptionak.
  • Rayden02
    #106
    Egy érdekes interjú a fejlesztőkkel!Elnézést de a goggle shittel fordítottam le,de azért ki lehet hurkázni egy két érdekes dolgot!
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Ez egy interjú grasz.org. Micha³ neoXs Owczarek beszélt Dominik Eggtooth W³odarczyk és Pawe³ Paindemonium Przepióra, aki dolgozott a Painkiller: Redemption. Az interjú megtanulod, hogy a tervezett kooperatív mód 4 fő részére és egy ingyenes multiplayer mód. Összehasonlítva a korábbi verziók a játék, sok dolog jobb technikai és csípett grafikus motor. A szerzők azt is beszéltem a titkait a játék, itt is ismert tervek támogatására a játék megjelenése után.

    neoXs: Üdvözöljük srácok! A start megmondani, hogy mi az Ön szerepe a megváltás projektben?

    Paindemonium: Hello. Én vagyok a szerző a történet. Én is létrehozott cutscenes szintek között ebben a projektben. Emellett foglalkozom támogatása megváltás. Saját hozzájárulás nem olyan nagy, mint Eggtooth's.

    Eggtooth: Én vagyok a vezetője, ezt a projektet. Én programozása minden szinten. Akartam csinálni tökéletes térképeket. Én találtam a történetet, ami Paindemonium javult, mert az első történet nem volt olyan érdekes. Tehát én vagyok felelős a 90 százaléka a játékot

    neoXs: Szóval ez a sok felelősséget, a sok munka.

    Eggtooth: Igen, minden nap néhány órát gondolkodtam a térképeket, de azok voltak készen. Én sok időt szentelt, hogy megtanulják a LUA nyelvet. Ez egy nehéz munka, hogy rögzítse az osztrák kódot.

    neoXs: Hogyan jött az ötlet ez a játék?

    Eggtooth: Eredetileg volt egy mod a nagyon szegények játékot Fájdalomcsillapító Feltámadás által házilag 2009-től. Abban az időben akartam létrehozni egy túlélési a megváltoztatását, amelyek csak egy térkép DM_Sergio_Outlander. Azt hittem, hogy egy mod, amelyben a játékosok csatát vívott ezer szörnyek egy térképen, akkor nem volt több mint ezer fát száz. Az ötlet a nevét játék az alternatív véget a feltámadás, amikor Bill megváltja bűneit. Ott volt ez a szó.

    neoXs: Mit tud mondani történetet megváltás?

    Paindemonium: A történet az én ötletem. Azt akartam, hogy csatlakoztassa az összes Painkiller "játékot egy történetet. Miután csata ki Hell következő részei PK tette közzé egy másik fejlesztő. Következő Studios hozzá egy következő hős a játék, és egy új történetet. Ezért hoztam létre egy nagy történet háború közötti és a pokol ég és a karakterek Daniel, Belial, Bill és Sammael.

    neoXs: Újdonságok a PK megváltás?

    Eggtooth: Ez a kérdés számomra. Mi újság? Semmi. Ez a játék elkötelezett emberek, akik szeretnének pihenni egy kemény nap után munka. Most van egy kicsit szörnyek

    Paindemonium: Bit ...

    Eggtooth: Nos, kissé, ez az. Majd megöli a térképek ezer szörnyeket. Ez a játék a Serious Sam stílusa, nincs történet, nincs semmi, csak a vágóhídra. Ez az, hogy öröm. Van is jobb játék, a fizika, amely nem volt az utolsó része a sorozat, például a szervezet képes elpusztítani objektumot.

    neoXs: Mesélj optimalizálás, grafika és zene.

    Egggtooth: Mit is mondhatnék róla ... Ez egy hat éves motor.

    neoXs: Tehát grafika ugyanaz, mint az első játék?

    Eggtooth: Lényegében van néhány változás. Talán a jövőben fogom összehasonlítani a grafika az első játék, és megváltás. A játékosok nyilatkozat élesebb textúrák, egy kicsit jobb dinamikus árnyékolás. Most a játék néz ki egy kicsit jobban. Most már vannak olyan időjárás-változás, mint az első PK. Egy eső jó példa a változások (negyedik szint), ez reális most. A játék tökéletesen működik, terhelési szintek rövid. Van egy stabil high fps.

    neoXs: OK, mondja el nekünk a zenéről.

    Paindemonium: Tehát a zene egy hosszú történet. Sok volt a probléma. Az első ötlet az volt, hogy a barátom is ezt a zenét. Sajnos, elvesztették képes rögzíteni. Következő próbálja a zene a svéd zenekar völgy of the Dead, aki megteremtette a zene Chronicles of Riddick. Ez volt a remény a jó zene és jó az együttműködés, de elvesztette a kapcsolatot két hónap után. Véletlenül találkozott egy férfival az interneten a YouTube-on. Ez volt a funnny animáció a jó zene. A neve Miko³aj VMP Birek. Úgy viselkedett, szakszerűen és elkezdett zenélni, úgy hangzik, mint a zene az első Painkiller.

    neoXs: Beszéltünk single, mi a multiplayer? Ott lesz valami hír, új gamemode? Megfelelően ott lesz multiplayer?

    Eggtooth: Ez a kérdés, hogy nekem, a válasz nem lesz szép. Kiadásakor a játék megváltás nem tartalmazza a multiplayer, mert a multiplayer leginkább poloska, és JoWooD nem akarok kiadás azzal. Megjelenése után (körülbelül egy hónap) Azt akarom, hogy engedje szabadon az összes addon, mint elkülönült játék segítségével az első Painkiller motorja, amely nem tartalmazza a single. Ez támogatni fogja a hozzá új dolgokat. Remélem, hogy sikerül.

    Paindemonium: Meg kell fizetni az alapvető single, természetesen a következő DLCs ingyenes lesz.

    neoXs: Ön tervez a Coop mód?

    Eggtooth: Igen. Az egyik a Coop modul tartalmaz egy kampányt eredetileg az első játék, 4 játékos.

    Paindemonium: Hogy mi lesz kiadás most csak alapítványok nagy épület. Ez a projekt a rajongóktól a rajongók. Szívesen veszi a rajongók a csapat, akik szeretnének velünk dolgozni.

    neoXs: Mi történt, hogy a JoWooD volt érdekelt ebben a projektben?

    Paindemonium: Minden kezdődött egy új lengyel kiadója játékok FonoGame. Ők megkeresett bennünket a JoWooD.

    Eggtooth: FonoGame segített nekünk. Az első ötlet az volt, hogy adjunk Redemption a Painkiller Pandemonium kiadás. 2009-ben kezdtem dolgozni MegaFixMod. Ekkor találkoztam Reinhard Pollice a JoWooD és Ivan Ertlov a Homegrown, ők nagyon sokat segítettek. Ebben az időben volt egy ötlet, hogy hozzá a patch a Resurrection hivatalos frissítés. A mod nem támogatja most, az utolsó verzió a 2.0. 2010 júniusában kezdődött beszélgetések JoWooD pontosabb, mert kaptak egy béta változat megváltás, akkor ez a játék nem volt olyan jó, mint most. Látták, hogy a motor a Fájdalomcsillapító Feltámadás lehet rögzíteni. Együttműködünk a mai napig, és amelyek eredményeként a szabadon bocsátását Painkiller megváltás.

    neoXs: Meddig támogatja a játék? Mit tehet játékosok várnak?

    Eggtooth: Szeretném, ha a játék tartsa életben sokáig. Támogatás továbbra is két év, talán három. Azt akarom, hogy szabadítsák fel egy csomó DLCs. Hét kiadása után meg fogják osztani a hivatalos filmzene. Azt akarom, hogy a gyakori frissítések Azt hiszem, két, három hónappal megjelenése után lesz elérhető ingyenesen DLC 4 szint második fejezete a játék. És 1 hónap után a kiadás is közzé kell tenni multiplayer, mely során a JoWooD.

    neoXs: Amikor a világ hallott a játék volt a sok rossz, a kritikus hangokat, különösen Lengyelországban. Hogyan elmondták, hogy?

    Paindemonium: Meglepődtem, amikor február 2-án hivatalosan is bejelentette JoWooD Redemption. Több száz weboldalak számolt be, hogy az új Painkiller jön. Tudom, a kritika hatalmas. Nyilvánvaló volt, hogy lesz. Én értem ezt. Sajnálom JoWooD nem beszélve, hogy kialakult ez a projekt, a szurkolók a rajongók számára. Valójában ez a projekt által létrehozott hét embert. Mi készen állunk, hogy új ember a csapatban, aki tud segíteni a különböző kérdésekben, mint a programozás, modellezés, zenék, animációk. Remélem, hogy a jövőben a Redemption fog fejlődni, hogy nagy játék. De a JoWooD több ember fog hallani a játék.

    Eggtooth: megértem, hogy néhány játékos nem tetszik nekünk most, de nem tudom, mi ez a játék. gyakran nem akarják megérteni.

    Paindemonium: Tudom, hogy az emberek kritizálják multiplayer térképet használt. Azt akartuk, hogy bemutassa a potenciális Ezen térképek, mert a stílus soha nem használták semmilyen más Painkiller játék. Kiderült, hogy ez egy jó ötlet.

    Eggtooth: Ígérem minden DLCs ingyenes lesz, ami nem népszerű az újabb játékok és fejlesztők.

    neoXs: Összefoglalva, nem kritizálni, amíg nem játszik. Remélem, hogy te és leszünk büszkék ezt a játékot. Köszönöm az interjút.
  • lolSL
    #105
    és csak 5 dollár lesz.
  • Rayden02
    #104
    Február 25-án jön a redemption!
    FORRÁS.
  • Rayden02
    #103
    Itt egy borítókép:
  • Rayden02
    #102
    Painkiller: Redemption - Rajongói modból teljes játék
    Bár nemtom hogy megérdemel-e egy új topikot.

  • Synchronous
    #101
    lol... cd galaxisnál 3590 ft. De most komolyan, ki adna ezért ennyit. Kezdve azzal hogy az engine tökéletesen az 5 évvel ezelőtti szintet hozza. Mint az első játék pályái, pont olyanok ezek is, a fegyók, ellenfelek, hangok, minden. Mégis mi akar ez lenni?

    Miért nem lehet kitalálni valami új sztorit is? Ez már hanyadik szerencsétlen, aki a purgatóriumba kerül? Miért nem egy szörnyet, vagy egy zombit alakítunk, aki más monszták ellen harcol... vagy valami... ez az ötlettelenség fáraszt már.
  • fery02
    #100
    Nekem ennyi bőven elég volt a játékból, a 4. pályáig bírtam. :)

    Mindegyik pályához kötődik saját (negatív :)) élmény:
    1. pálya: Az AI-val való összeismerkedés elég gyorsan megtörtént, erről volt már szó korábban is.
    Mint ahogy eddigi Painkillerek-ben is, itt is célnak tűztem ki, hogy lehetőleg mindenhol teljesítsem a kitűzött kritériumot, hogy a pálya végén megszerezzem a megszerezhető kártyát.
    Itt a cél az volt, hogy csakis a Painkiller nevű fegyvert használva vigyük végig a pályát, amiben alapból semmi komolyabb nehézség se lett volna, csakhogy a pálya felénél, mikor szét akartam zúzni egy objektumot, eszembe jutott az alap játék billentyűzet kiosztása, miszerint a bal Ctrl megnyomására automatikusan kilövi a Painkiller fegyver fejét (így lőszert spórolva meg a zúzáshoz, mivel ugye a Painkiller-hez nem kell lőszer), így megnyomva ezt, lőtt egyet a karólövő fegyverrel. :D
    Nem kicsit volt idegesítő, hogy ilyen miatt kellett elbukni a kártyát, de ez miatt már nem akartam újrakezdeni (igazából lelki erőm sem volt hozzá).

    2. pálya: Itt a megszerezhető kártyához likvidálni kellett mind a 607 ellenfelet, ami elég tapintatos pályabejárást igényelt, mert vannak ellenfelek, akik csak a pálya bizonyos részein spawnolódtak be a pályára. Mivel a pálya elég kacifántosra meg nagyra sikerült, kb 1 óra múlva értem el a végső főellenséget, akit kinyírva, akár be is fejezhettem volna a pályát, csak hogy még hátra maradt 13 db ellenfél. Szerencsére nem sokkal visszább, egy kisebb helységben be spawnolódtak, meg is lett mind a 607, viszont így nem engedte befejezni a játék a pályát. :D
    Szóval a legutóbbi mentést visszatöltve, nem kicsit idegesen kellett a maradékot békén hagyni és így befejezni a pályát. Gratulálok innen is, ez azért már pofátlanság.

    3. pálya: Találd meg az összes titkos helyet. Talán még ez is ment volna, (összes eddigi Tomb Raiderrel a hátam mögött) csak igazából itt meg ott vérzik el a dolog, hogy a játék legtöbbször nem számolja, ha titkos helyet találunk. :D Pedig elég eldugott helyeket találtam meg.

    4. pálya: Változz át 10-szer Daemon Murphy módba, amihez 650 lelket kell összegyűjteni. Kb ha jól emléxem, ennyi ellenség nincs is a pályán, de valszeg ekkora hibát azért nem követhettek el, szóval remélem, hogy csak én emlékszem rosszul (ezt még megnézném, csak már töröltem a "játékot"). Mind1, mivel ezt a pályát már nem tudtam végigvinni (igen, nem én untam meg, hanem megint technikai hibák miatt), ezt már nem fogom megtudni, hogy a végén összegyűjtöttem volna-e kellő lélek mennyiséget, de gyanítom, hogy nem, mivel az ellenfelek fele elpusztulás után, meg a környéken, mérges gázfelhőket hagy maguk után, amik eléggé lesebeznek és ez a gázfelhő kb a benne lévő ellenség lelkével egy időben oszlik csak szét, szóval szerintem ez is lehetetlen feladat szinte (kivéve esetleg legkönnyebb szinten, ahol valószínű sokkal kevesebbet sebez a gáz).
    De mint írtam, itt már nem csak, hogy nem tudtam megszerezni a kártyát, hanem tovább sem bírtam jutni egy ponttól sem, mivel "elfogytak" az ellenfelek és így ajtó sem nyílt ki sehol sem. :D
    Pedig alaposan átkutattam itt is a pályát, néhol talán túlzottan is, mert sok helyet találtam, ahol hirtelen megszűnt a textúrázás, kívülről láthattam a pályát, le tudtam esni a semmibe.

    Mind1, végezetül szerintem a pályatervezéssel is gondok vannak, mivel itt több irányban is lehet menni, méghozzá nagyon nagy pályákon, így aki kártyákat akar szerezni, annak nagyon sok idejét elrabolja a játék feleslegesen.
    A második pályán még a játék engine "elavultságát" sem vették figyelembe, az alacsony látóhatárt, amit az előző részekben a köddel ügyesen álcáztak. Itt viszont a vége felé a pályának nem kicsit vicces látvány, hogy a messziségben ahogy megyünk, ugyanúgy rajzolódnak ki a hegyek, domboknak a domborzata...
    De felesleges itt rinyálni, pályatesztelők amúgy sem voltak, összességében szinte semmi hangulata sincs az egésznek, textúrák is aránytalanul, hol túl részletesek, hol nagyon nem, textúra illesztési gondokkal szinte midnenhol találkozhatunk, ahogy teljesen sötét textúrákkal sem, amit még az elemlámpa sem világít meg, ami amúgy jellemző is. Nagyon sok textúrát nem világít meg a lámpánk.
    Továbbá nem elég, hogy semmi új fegyver sincs, de még az eddigi fegyverek sorrendjét is felborították (de szerencsére átállítható), meg számomra felfoghatatlan, hogy a Quick Painkillerként szolgáló bal Ctrtl gomb funkcióját lecserélték.

    Az eddigi hibákat figyelembe véve szerintem a demót tekintve (bár nem próbáltam ki) nagyon is tudták, hogy mit adnak ki, csak később a sok fújjolás következtében mondták csak kifogásként, hogy bizony ők rossz demót adtak ki.

    Tudom, hogy amatőr csapat, de szerintem halkabban kellett volna ezt a projektet készíteni, inkább max valami mod-nak kellett volna ennek lennie, mert ez az alapjáték meggyalázása.

    Megyek is és felrakom az alapjátékot. :)

    Egy pár érdekesség:

    kép1
    kép2
    kép3
    kép4
    kép 5 - ez a kis Skoda makett textúrailag a legrészletesebb modell a játékban :D
    kép6

    Persze viszonylag szép pillanatok is vannak a játékban:


  • fery02
    #99
    Nyugodtan elhihető. Amúgy is ajánlatosabb valami egyéb játékkal coop-ozni.
    Személy szerint el sem tudom képzelni, hogy ez a játék hogyan nézhet ki coop-ban, annyira nem passzol ehhez a világhoz.
  • Rayden02
    #98
    Hát ba....meg,seholsem találom a co-op módot a játékban,énszerintem ebben nincs,de ha tévednék akkor nyugodtan rámlehet cáfolni!!
  • fery02
    #97
    Ne csak a demó alapján ítélj, ugyanis rossz demót adtak ki. További infóért olvass kicsit vissza.
  • Synchronous
    #96
    Nagyon ótvar ez a játék gyerekek... ez a demó egyenesen ratyi, még ilyen demót nem is láttam.
  • Bokafix2
    #95
    Még a végén bekerül a Rossz Pc játékok sorozatba?
  • Rayden02
    #94
    Pedig elvileg van!
  • Csokis
    #93
    Van benne valami.
  • balee4
    #92
    Nem, mert ki se írom ezt a szart. :D
  • Csokis
    #91
    Senkit nem zavar, hogy nem lehet kiírni az ISO file-t?!
  • MR ME
    #90
    ez nem jó hír :S
  • fery02
    #89
    Nem tudom, mert nem talál szervereket (értelemszerűen), meg én sem birok létrehozni.
    De eddig nem látok coop-ra utaló jeleket. Tulajdonképpen az egész menü egy az egyben alap Painkiller, a Multiplayer opció is.
  • MR ME
    #88
    engem is érdekelne h van benne co-op? igazából azért játszanék vele...
  • Rayden02
    #87
    De a dreamkiller-nél azért jobb nem?Am én most szedem a megaupload-ról és és 1-2 óra mire lejön,addig csak az érdekelne hogy hány pályás a játék összesen?Több vagy kevesebb az alap painkiller-hez képest?
  • fery02
    #86
    A 3 gigásat szedtem le és nyugi, nem fake. Nem valami GTA IV Lite verzió van helyette.
    Az amúgy tetszik, hogy nem települ a játék, hanem kicsomagolja egy megadott mappába és onnan futtatható is. Jah, kibontva már 4,2 giga.

    Egyedül maga a játék nem tetszik. Nagyon ellenszenves a főhős, maga az egész játék mintha összeült volna egy amatőr rajongó csapat és összedobtak volna valamit. Ezt tükrözi pl az első pálya is, szerintem tuti, hogy valami "homemade" pálya (ahhoz képest mondjuk nem rossz. :)).

    Na meg az a látvány, ahogy az AI csak légvonalba, felénk képes haladni, így beleakadva mindenbe, ami az útjába kerül és ott fut egy helyben mint a veszedelem... és mindezt csoportostul. Nem kicsit vicces látvány, mikor látod, hogy jönne feléd 5 monszta és mindegyik egy helyben fut feléd, mert mindegyik előtt van valami.

    Na meg, hogy az első pálya fut végig 200 fps-el, a második meg 30 fps-sel indul. :DDDDD

    Nem sokáig lesz ez a gépemen lehet. Az alap Painkiller-ben nem tapasztaltam ilyen hibákat, pedig van közöttük pár év. Ezért bűn pénzt kérni.
  • lalakov
    #85
    Van benne coop? Mert mintha egy videóban azt írták volna.
  • Rayden02
    #84
    Hát tényleg igazad van tényleg nem tudni mit szedünk!!!
    Ezen a linken is 3giga van írva!
    http://www.rlslog.net/painkiller-resurrection-reloaded/
  • Rayden02
    #83
    ystem Requirements



    Minimum requirements:



    •Operating System: Windows XP / Windows Vista

    •Processor: AMD/Intel CPU 2.4 GHz/Core

    •Memory: 1.5 GB or more

    •Hard Drive: 6 GB HD space

    •Video Card (graphics): 256MB DX9 Graphics Adapter (GeForce 6600GT or better)

    •Sound Card: DirectX 9 compatible audio hardware

    DVD ROM





    Recommended requirements:



    •Operating System: Windows XP, Windows Vista

    •Processor: AMD/Intel CPU 2.6 GHz/Core

    •Memory: 3 GB

    •Video Card (graphics): 512MB DX9 Graphics Adapter (GeForce 8800GT or better)

    •Hard Drive: 6 GB HD space

    •Sound Card: DirectX 9 compatible audio hardware

  • MR ME
    #82
    pfff :D
  • rage
    #81
    A játékkal kapcsolatban ami jó hír :
    A gépemen, ami hát, nem egy mai darab
    (P4 3 GHZ, 7600GT, 2GB RAM, XPSP3) minden maxon, 1280*1024-ben tökéletesen fut, kb úgy, mint az első rész anno.

    A meghatározott minimális gépigény így igencsak túlzásnak mondható.

    Amúgy az első pálya egyik titkos termében sikerült kiesni a pályából, valahová alulra a textúrák közé.
    Szóval, mondjuk azt, hogy nem tökéletes :-)
  • MR ME
    #80
    nemtom mit szedtek ti, makin és magon is 3gigás...
  • Rayden02
    #79
    Egy kis NFO!!!

    ▀▄▄ ▀

    ▄▄▄▄▄▄▓▌ ▐██▄ ▓█▄ ▀▄

    ░▓▓███████▀ ▄████▌▐██▌ ▐▓

    ▄▄▄▄▄▄ ▄ █▀██████▓░▄▓█████▄███▓ ░█▌▄▄▄ ▄ ▄▄▄▄▄▄

    █ ▐▌▐▌▐██████▌▐████████████▌ █▌ ▐▌ █

    █ ▓ ▓███████▄████████████▌▐██ ▓ █

    █ ▄ ▐▌ ▐▓███████████████████▄███ ▐▌ ▄ █

    █ ▐▌▐█ ▀▀▀▀▀▓▓█████████▀▀▀ ▓▓░ █▌▐▌ █

    █ █░▓▌ ▄▓▄ █████░ ░█▌ ▐▓░█ █

    ▌▄ ▐▌ ▐█ ▀ ▓▓▄▄▄▄▓▓ █▄▄██████▌ ▀ █▌ ▐▌ ▄▐

    ▐▌ ▓▄ ▀▓▄ ███████ ███████▓▓ ▄▓▀ ▄▓ ▐▌

    ▌▀▄ ▀▀▄▄░▀▄ ▀▀▓▓███▌ ▐█░▄▄▄▄ ▀▀ ▄▀░▄▄▀▀ ▄▀▐

    ▄ █ ▀▀▄▄ ▀▀▄▀▄ ███▀▀▀▀▀▀ ▓███░ ▄▀▄▀▀ ▄▄▀▀ █

    ▐▌ █ ▀▓▓▄ ▐▌▐▌ ▄▄▄ ▐███▌ ▐██▓▌▐▌▐▌ ▄▓▀ █ ▄ ▄

    ▄▀ █ ▄ ▐██▌░█▓ ▐█▓▌ ░▓██▓ ▓█░▐█▄ █ ▐▌ ▐▌

    ▄▀▄▄▀ █ ▐▌ ██▐▓▄▀ ▄▄▀▀▀██▄▄ ▀▄▓▌▐▌ ▀▄▄█░ ▄▀

    ▐▌▓█▌ ▀ ▄▄█░▐█▓▀ ▄███ ██▓▓ ▓▀ ▄▓██▀ ▄▀▄▄▀

    ▓███▓ ▄▓██▀ ██▌ ▓▓██▌ ▐████▌ ▄▀▄▄▀ ▐███▌ ▐▌▓█▌

    ▐████▌ ▐███▌ ▐▓▓ ▐████ █████ ▐▌▓█▌ ░▓███ ▓███▓

    █████ ░▓███ ░██▌ ▄▄▄▄████████ ▐████▌ ▓███▓ ▄▄███▓░ ▐████▌

    ░█████ ▄▄███▓▐██▌ ░███▓▓▀ ▀████▌ █████ ▐████▌░██████▀ ▐███████▓

    ▓▓█▌ ▐████▌▓▓███▀ ███ ▓▓███ ▄████████████▓▓██████▓▐█████▌ ▐███░█████

    ████ █████████▌ ░███ ▐████▌ ▓▓████▌ ▐████████░██████████ ▐█▓▓ ▐████▓

    ████ ▐████████ ▐███░▐████▌ ▐███████ ▓███████ ▐█████████▌ ███▌ █████▌

    ████▌▄█████████▌ ▐███▌▓▓███ ██████▓▓ ▀▀▓▓██▌ ██████████▄▄███▌ ▐████▓

    ▐███████▓▓▀▓████▄▓▓████████ █████▌ ░███▌ ▐████▓ ▀▀▀▓▓███▌ ▄█████▌

    ▐███▓▓███▄▄▄░░▀▀▀██████████▄▄▄███▓▓▀ ▐███▌ ▄█████▌ █ ▐████████▓▓▀

    ████ ▀▀▀████▄▄▄▄▄░░ ▀▀▀▀▀ nERv ▐████████▓▓▀ █ ▐▓▓████▀▀▀

    ▀▀▀▀ ▄▀▀▀██████ ▐▓▓████▀▀▀ █

    █ ▓▓██ █

    █ █

    █ ▄▀▀█ ▄▀▀ ▓ ▄▀▀▄ ▄▀▀▄ ▄▀▄ ▄▀▀ ▄▀▄ █

    █▄▄▄ █▀▓ ▓▀ ▄ █ █ ▓ █▀▀▓ ▓ █ ▓▀ ▄ █ ▓ ▄▄▄█

    █ ▀▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀ ▀ ▀▀▀ ▀▀▀▀ ▀▀▀



    Painkiller: Resurrection (c) JoWood



    10/2009 :..... RELEASE.DATE .. PROTECTION .......: Steam

    1 :.......... DISC(S) .. GAME.TYPE ........: FPS



    ▄▀▀ ▄▀▀▄ ▄▀▄▀▄ ▄▀▀ ▀ ▄▀▀▄ ▄▀▀▄ ▄▀▀▄ ▄▀

    ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ ▀▓ █▀▀▓ █ ▓ ▓▀ ▄ █ █ ▓ ▓▀ █ ▓ ▀▀▀█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

    ▀▀ ▀ ▀ ▀ ▀▀▀▀ ▀ ▀ ▀ ▀▀ ▀▀



    William "Bill" Sherman has a problem - he's dead. Blown to pieces by

    his own C4 payload, which he wanted to eliminate a South American

    druglord with on behalf of some shady secret service people. The fact

    that he accidentally blew a bus full of innocent civilians into the

    Great Beyond has given rise to an all new problem - Hell doesn't exactly

    have any problems with claiming his soul. But now Bill's in purgatory

    and he's caught the eye of heaven's warriors. He's been offered a chance

    to make good the havoc he wrought using his quite special skills. And

    with weapons of course. Bizarre weapons. Crazy weapons...





    ▀ ▄▀▀▄ ▄▀ ▓▄▄ ▄▀▀▄ ▓ ▓ ▄▀▀▄ ▄▀▀▄ ▓▄▄ ▄▀▀ ▄▀

    ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █ ▓ ▀▀▀█ █ ▄ █▀▀▓ █ █ █ ▓ █ ▓ █ ▄ ▓▀ ▄ ▀▀▀█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

    ▀ ▀ ▀▀ ▀▀▀ ▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ▀ ▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀▀ ▀▀





    1. Unrar.

    2. Burn or mount the image.

    3. Install the game.

    4. Copy over cracked content, /Crack dir on the disc.

    5. Play the game.

    6. Support the software developers. If you like this game, BUY IT!
  • Rayden02
    #78
    Meglehet,Amúgy a TPB-n is annyi,és ha jól tudom csak reloaded verzió van csak!!!
  • balee4
    #77
    Azzal vmi gond lehet, amit én szedek majomról az 3 GB.
  • Rayden02
    #76
  • Csokis
    #75
    Kezd a púpom tele lenni azzal, hogy nem képesek egy nyomorult DVD-re felirható ISO file-t készíteni. Ez se fér rá egyébként, azért mondom.
  • artschi2
    #74
    Akkor ez nem jó az nfohump-on?

    Painkiller Resurrection (c) JoWood RELOADED 65x50 MB
  • ricsa008
    #73
    micsoda?
  • Rayden02
    #72
    Bocs,pontosítok:4.40GB!!
  • Rayden02
    #71
    Gamestorrent.com-on már fentvan!Hát a méret meg....4.20gb!
  • fery02
    #70
    Az nem az a demo volt, amit akartak a fejlesztők, de végülis annyira sok eltérés nem lehet.
    Nekem mindenesetre megéri majd, amúgy is szükségem volt már régóta egy Painkiller féle agymenésre. Gondoltam is, hogy felrakom majd megint az alapjátékot, de így meg hogy itt van az új rész, inkább majd ezt az új pályák miatt (mivel a többi ugyanaz).